Skocz do zawartości

ResetMoto

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zxr 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia ResetMoto

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ResetMoto

    HALO SZCZECIN-OGÓLNY

    Halo Halo! Ktoś tutaj jeszcze zagląda ze Szczecina? Chętnie bym się przyłączył na wspólne latanie, ale nie zam nikogo :( jeżdżę sam i jest strasznie nudno. Może ktoś wie, czy czasem nie będzie jakiś zlotów w Szczecinie (okolicach) ?? szukałem, ale same starocie wyskakują z przed kilku lat.
  2. Właśnie typowałem to miejsce, ale nie byłem pewny :) Wielkie dzięki Herdi! Strasznie drogo i jeszcze zostaw Pan moto na dwa dni... szaleństwo jakieś. Jeśli ktokolwiek zainteresowany tym tematem tutaj wpadnie, to może mu się przydać taka wizualizacja pracy gaźnika...
  3. Teraz mam taką dziwną sytuację ponieważ nie za bardzo jest chętny mechanik do samej synchronizacji i mam dylemat. Jeden chce za czyszczenie, regulacje i synchro 350 polskich cebulionów, a drugi 400, ale nie o to mi przecież chodzi. Siedziałem, czyściłem, ustawiałem i teraz to wszystko będzie ogromną stratą czasu, bo mechanik chce robić komplet. Wyczułem lekką niechęć jak mi jeden z nich powiedział, że zrobi samo synchro za 200 pln. Podpowie mi ktoś w które miejsca mam podłączyć wakuometr?
  4. Posiadam Ultimate Speed z Lidla i działa świetnie. Tutaj można poczytać, co potrafi http://fanlidla.pl/produkt/Prostownik%20automatyczny%20
  5. Witam, Nie byłem miękka faja i z waszą pomocą dałem radę :) Ustawiłem pływaki na każdej komorze do serwisowych wartości i motocykl odpala od strzała i nic się nie leje. Oczywiście czuje, że muszę jeszcze wyregulować śrubki od mieszanki bo kawka wolno schodzi z obrotów, ale chyba brakuje mi doświadczenia...może ktoś mi podpowie jak ogarnąć śrubki od mieszanki w warunkach domowych? o synchronizacji nie wspomnę bo nie mam wakuometra i będę musiał udać się do mechanika. Dziś odbyłem pierwszą jazdę i znalazłem chwilę żeby się zatrzymać i zrobić jedno zdjęcie dla was.
  6. Dzięki wielkie :) zaraz zabieram gaźniki do chałupy i na spokojnie będę studiował i sprawdzał co popsułem poprzednim razem.
  7. Temat jest podobny do mojego :) dawaj gaźniki na stół i jeszcze raz na spokojnie wszystko sprawdź.
  8. Wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną nawet jest to tutaj na forum opisane :) Po prostu nie wiem dlaczego na ssaniu leje się paliwo przez rurę jak nie powiem co... jakby zawieszony pływak, ale jak go rozbiorę to latają płynie i nic się nie zacina.
  9. Sprawdziłem poziomy i jest spora rozbieżność między komorami, więc rozebrałem i nagiąłem blaszki w dół od pływaków i nic to nie pomogło. Dalej leci paliwo na ssaniu i do tego jeszcze pojawiły się krople benzyny w nowym miejscu przy śrubie od mieszanki i strzela w rurę. Nie mam zdrowia do tych gaźników :( może jednak znajdzie się ktoś z okolic Szczecina i mi pomoże?
  10. No właśnie serwis miał być podstawą do dalszego działania. Dostałem pozytywną opinie to mnie uspokoiło i zacząłem motocykl stawiać po długim okresie nieużywania na koła. Wszystko jest wymienione na nowe i nie wspomnę ile czasu poświęciłem, sprzęt jest w 99% cały oryginalny i właśnie chciałem żeby taki pozostał, więc szkoda jest teraz sprzedawać ale ostatecznie chyba będę musiał. Najbardziej męczy mnie to, że do ostatniej przejażdżki skubany miał kopyto mega, tylko gasł na światłach na wolnych obrotach i chlał paliwo jak smok, więc trop poszedł na gaźniki no i pojawiłem się tutaj po radę. Może przerosły mnie trochę moje możliwości i wpadłem w g... no cóż życie
  11. To zapraszam do mnie (zapłacę) do mechanika nie oddam. Znowu motocykl będzie stał kilka tygodni zapłacę 350zl i przejadę kilkanaście kilometrów i z powrotem do regulacji. Tak samo było z zaworami... serwisant mówił, że zawory są ok ok i po kilku niedzielnych przejażdżkach do kościoła podejrzewam, że jak teraz zdejmę pokrywę zaworów, to połowa będzie za ciasna. Oczywiście nie wszyscy tak lecą w kulki, ale ja to chyba mam pecha.
  12. Jeszcze raz spróbuje swoich sił jak tylko znajdę chwilę i dopiero wtedy odpuszczę z ciężkim bólem serca. Trochę dołożę do pieca... ulatujący dymek z jednej komory gaźnika. Zawór ssący do regulacji??
  13. O gaźnikach podstawowe. Postawiłem mój motocykl w 80% sam na koła i trochę kilometrów zrobiłem, więc jak widać żyję i ogólnie mój sprzęt ma się dobrze tylko te gaźniki trochę mnie przerosły. Zdaje sobie sprawę, że potrzeba lat nauki i praktyki żeby osiągnąć dobry poziom w mechanice, ale niestety nie można nauczyć się wszystkiego i wszystkich kierunków, bo życia by zabrakło. Jestem informatykiem, ale motocykle to moja pasja od dzieciństwa i jak podejrzewam większość motocyklistów staram się zrobić coś przy mojej maszynie własnymi siłami.
  14. Dziękuje za radę i z pewnością sprawdzę w najbliższy weekend. Jeśli okaże się, że przyczyną problemu będzie automat, to czy będę mógł to naprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...