Ok. Musisz dostać się do kabli od stacyjki. Szukasz wtyczki, rozpinasz ją i przekręcasz kluczyk w pozycję "ON" czyli zapłon. Miernik uniwersalny ustawiasz na test ciągłości obwodu, czyli gdy zetkniesz końcówki testera, to wydaje dźwięk ( piszczy). Po kolei sprawdzasz, czy w tym położeniu kluczyka jest przejście na złączach od strony stacyjki, nie instalacji motocykla. Powinno być tam sześć przewodów. Przykładasz po kolei końcówki testera do przewodów o kolorach: Pomarańczowy - czerwony: tester powinien zapiszczeć. Następna para to czarno/biały - pomarańczowo/żółty i znów powinien zapiszczeć. Ostatnia para brązowy z szarym też powinno być przejście. Jeśli któraś para przewodów nie posiada przejścia, to uszkodzona jest stacyjka. Możesz wtedy spróbować ją przeczyścić jakimś środkiem do czyszczenia styków elektrycznych, może być tylko zabrudzona.