-
Postów
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia walles
NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Ja tam chętnie będę wpadał z pitem
-
Odświeżam temat - szukam dobrych ortez kolanowych do MX - co polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie? Znalazłem ciekawy (chociaż traktujący o starych modelach) art o ortezach kilku producentów z komentarzami ortopedy: http://www.dirtrider.com/tests/gear/141_0609_knee_brace_buyers_guide
-
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles odpowiedział(a) na walles temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Też tak mi się wydaje, może po prostu zrobili kopiuj/wklej tabelki maintenance z 2T -
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles odpowiedział(a) na walles temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Dzięki za info - jestem zielony jeśli chodzi o MX i chętnie skorzystam z Twoich rad :) Pewnie najczęściej będę się pojawiał właśnie w MX Papierni, pod Mińskiem mamy jeszcze mniejszy tor Dłużka, ale ten jest już od dłuższego czasu zaniedbywany. Co do CRF to jak na razie zastanawia mnie jedna rzecz - w serwisówce jest napisane, że tłok trzeba wymieniać co 15 mth, ale z kim bym nie rozmawiał to mówi, że to wartość totalnie od czapy i spokojnie wytrzymuje dużo dłużej... -
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles odpowiedział(a) na walles temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
A no jakieś 60 km będzie ode mnie -
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles odpowiedział(a) na walles temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Już mam, dzięki :) crf250r, 2011 -
Hej, Szukam crossa 250 4t, najchętniej na wtrysku.
-
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles odpowiedział(a) na walles temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ja jak dotąd znalazłem tylko info, że w 2010 była podobno partia wałów, które miały wadę konstrukcyjną i padały po ~50mth... Przenosze się w teren, ale będę jeszcze śmigał na pitbike po kartingach. -
CRF 250 od 2010r. w górę (na wtrysku)
walles opublikował(a) temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Cześć, Szukam opinii i informacji o ew. wadach konstrukcyjnych i bolączkach CRF 250 na wtrysku, a więc rocznikowo od 2010. Czy pierwsze modele z EFI (2010, 2011) miały jakieś wady konstrukcyjne? Na co specyficznego dla tych roczników zwracać uwagę przy zakupie? Pozdr -
Moje amatorskie nagrywki z 1 rundy WMMP 2016:
-
Ja prawdopodobnie też jadę (w 2 osoby, na sob i nd), będe jechał przez Warszawę
-
Amatorskie zawody/treningi - sezon 2015
walles odpowiedział(a) na Kamel-JG temat w Sport Motocyklowy
Ja tam byłem w tamtym roku. Nitka jest fajna, różnice poziomów zakręty po górke itp., ale jeśli chodzi o bezpieczeństwo to większość zakrętów nie ma stref bezpieczeństwa - zaraz obok są barierki. Tor jest chyba w fazie renowacji bo ok. połowa toru ma nowy asfalt, reszta to stary nierówny asfalt chociaż nie miałem na nim większych problemów z przyczepnością trzeba było tylko trochę popuścić zawias- 52 odpowiedzi
-
- zawody motocyklowe
- Speed Day
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Amatorskie zawody/treningi - sezon 2015
walles odpowiedział(a) na Kamel-JG temat w Sport Motocyklowy
Ja mam w planach tego Fun cupa- 52 odpowiedzi
-
- zawody motocyklowe
- Speed Day
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jestem na etapie skupowania opon na przyszły sezon i zastanawiam się czy warto wypróbować superbike pro. Czytam dużo różnych opinii o nich, część ludzi twierdzi że w ogóle nie warto, część że wyścig na nich niekoniecznie, ale do upalania są w sam raz. Jak dotąd używałem D211 i jestem z tej opony zadowolony, ale chciałbym też znaleźć korzystniejszą ekonomicznie alternatywę. Podobno jest to dosyć twarda mieszanka, dająca mniejszą przyczepność niż wyścigowe DOTy (supercorsy, d211), ale większą trwałość i tu pytanie głównie do tych co mieli okazję jeździć na tych oponach - o ile mniejsza jest to przyczepność wzgędem wspomnianych opon? Czy jest to opona przewidywalna, dająca czytelny feedback? Jestem ciekaw jakie czasy można na nich w miarę bezpiecznie kręcić (wiadomo, dużo zależy od jeźdźca, zawiechy itd., ale zawsze da to jakiś obraz).
-
Mam do sprzedania potorowe Dunlopy D211 GP Racer mieszanka M, na środku mają dużo mięsa, idealne na drogę. Dwa tyły 190/55 (wejdą i do litra i do 600/750) i jeden przód 120/70. Cena: 150 PLN/szt.
