Skocz do zawartości

gruby

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Osiągnięcia gruby

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wstyd się przyznać...ale mam coś wspólnego...
  2. Witam Forumowiczów, Mam do sprzedania polskie instrukcje obsługi następujących motocykli Honda: CB600F Hornet/ CB750F2 SevenFifty 1998-> CBR600F 1999-> CBR1100XX 1998-> XL600V Transalp/XRV750AfricaTwin/XL1000V Varadero 1999-> XL650V Transalp 2000-2006 VFR800 1999-> VTR1000F/VTR1000SP1 1999-> CBR900RR 2000-2003 GL1500C Valkyrie CB250P (policyjny) CBX750P (policyjny) TRX400 XR250/400/650 po 20 zł sztuka+koszty przesyłki kontakt: [email protected] Pozdrawiam Radek
  3. No to prawda, potem kupił ją naczelny pewnego pisma motocyklowego. Chyba ją sponiewierał na torze, albo ona jego :biggrin: Sorry za OT
  4. Xavier Retat nie jeździł VTRą w Poznaniu. Gilbert Munsch miał VTR 1000F zrobioną na tor i to on nią śmigał. Ziemia drżała jak ten sprzęt chodził...
  5. Witam Kolegów, Głośność w nowych motocyklach jest podana w wyciągu ze świadectwa homologacji. Są podane dwie wartości: jedna na postoju przy 50% obrotów mocy maksymalnej, druga w czasie jazdy. Badania te są przeprowadzane ściśle wg odpowiedniej dyrektywy, na postoju w odległości ok 1 metra od wydechu, w czasie jazdy chyba ok 2m od przejeżdżającego pojazdu. Jak kogoś to interesuje, mogę odszukać numerek właściwej dyrektywy Pozdrawiam Mopi
  6. Witam, Zastosuj "brake cleaner" dowolnego producenta. Jeżeli nie masz nigdzie w pobliżu sklepu z takim specyfikiem, kup aceton- jest równie skuteczny
  7. Dla ścisłości: kluczem 5/16" nie zastąpisz "13" metrycznej. Taki klucz ma rozstaw 7,9mm. "13" zastąpisz klucz 1/2". a 3/8" zastąpisz metryczną "10". Niemniej jednak lepiej stosować właściwe klucze, a nie kombinować... Pozdrawiam Radek
  8. "Olej samochodowy dobrej marki syntetyk" jak sam napisałeś, jest SAMOCHODOWY. Jak dobrej klasy by nie był, nie ma w nim dodatków niezbędnych do prawidłowej pracy sprzęgła wielotarczowego MOKREGO, jakie jest stosowane w WIĘKSZOŚCI współczesnych motocykli. Nie ma w nim również dodatków przeciwpiennych, potrzebnych do smarowania skrzyni biegów motocykla. Oprócz tego, silniki motocyklowe mają wyższą temperaturę pracy o kilka st. Celsjusza od silników samochodowych. Podobieństwa olejów samochodowych i motocyklowych w zasadzie kończą się na oznaczeniu lepkości.
  9. Witam, Ani płyn hamulcowy, ani płyn do chłodnic ani nawet olej- nie mogą być narzucowne przez producenta pojazdu. W naszym pieknym kraju obowiazuje ten sam pakiet ustaw GVO co w całej zjednoczonej Europie. Producent pojazdu ma podac specyfikacje srodków smarnych i jesli dany produkt jest z nia zgodny, to mozna go stosować. Do Zoomera można lać normalny płyn do chłodnic. Olej w 2006 roku o odpowiedniej specyfikcji oferowała faktycznie tylko Honda, ale to już się zmieniło. W motocyklach NIE NALEŻY stosować olejów samochodowych, ale ten temat był już wałkowany chyba z milion razy. Pozdrawiam Mopi
  10. Panowie mamy w kraju tak dobrego motocyklistę który każdy motocykl stawia na tylne koło i później szeroko się rozpisuje jakie to proste.
  11. WIECZNY STUDENT: to chyba raczej boxera - takiej odmiany fałki ;-). Boxer to NIE JEST odmiana fałki (V180). Dlatego ze w silniku V korbowody "opierają się" na wspólnym wykorbieniu (ewentualnie przesuniete np o 72 st) a w boxerze mają wykorbienia przesunięte o 180 stopni.
  12. warto dodac, ze moto ma stac pionowo, a nie na bocznej stopce...
  13. hehe, z tego co wiem, pytania w testach sa niezbyt poprawnie ulozone. Najwazniejsze zeby zdac, to pokapowac "co autor mial na mysli"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...