-
Postów
2417 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
18
Ostatnia wygrana Qadrat w dniu 2 Marca
Użytkownicy przyznają Qadrat punkty reputacji!
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Ozorków
Osobiste
-
Motocykl
GSX 1250 FA, CRF300L
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia Qadrat

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami (30/46)
102
Reputacja
-
BMW K 1200RS opinie
Qadrat odpowiedział(a) na rekrut88 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Rozważasz zakup BMW, które ma te 20 - 25 lat. Tam może wydarzyć się dosłownie wszystko. Ja osobiście odradzam pakowanie się w takie wiekowe sprzęty, zwłaszcza BMW, jeśli samemu nie ogarniasz mechaniki elektryki. U mechanika zostawisz worek pieniędzy a do tego u nas znakomita większość mechaników nie potrafi dobrze serwisować starych beemek. -
Skuter 125 peugeot satelis świecąca kontrolka ABS podczas jazdy
Qadrat odpowiedział(a) na kubam791 temat w Motorowery/Skutery
Przyczyną może być dosłownie każdy element układu ABS. Od czujnika na którymś kole na pompie kończąc. Pewnie masz tam jakieś złącze diagnostyczne więc trzeba podpiąć i odczytać co go boli. -
Jaki olej do BMW R 1100 RS ?
Qadrat odpowiedział(a) na rekrut88 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Czytałeś instrukcję? Tam BMW wyraźnie zaleca olej mineralny 🙂 Miałem przez 2 lata 1100RS, lałem najtańszy orlenowski mineralny 20W50 o nazwie Lubro. Ten silnik nie ma dużych wymagań co do oleju. -
125 na kręcenie się po mieście
Qadrat odpowiedział(a) na Szelki temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dopisz sobie do listy KTM Duke 125. Chociaż i tak po kilku tygodniach dojdziesz do wniosku, że jednak na miasto fajnie mieć tak ze 30 KM. Jak po sezonie będziesz chciał sprzedać 125, którą weźmiesz w salonie to jesteś jakieś 3 - 4 tys. na minusie. Widzę, że dysponujesz budżetem około 20 000 zł więc ja bym doradził tak: weź 2 tygodnie wolnego, poświęć 3000 zł na prawko kat. A, zostanie 17 000 zł. Za te 17k spokojnie kupisz 2 - 3 letniego KTM Duke 390, który ma coś koło 45 KM, taki 3 latek będzie w stanie jak nowy. Bardzo fajny sprzęt, 140 kg masy, świetnie się tym śmiga po mieście, jeździłem i polecam. Plus taki, że takiego 390 spokojnie sprzedasz za tyle za ile kupiłeś. -
łańcuch JT - opinie, warto?
Qadrat odpowiedział(a) na konrad1f temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
To oni jeszcze oferują łańcuchy? Myślałem, że chwilowo to oferowali. Podejrzewam, że sami ich nie robią tylko pakują cholera wie co do pudełek sygnowanych swoim logo. Ze 12 lat temu dostałem taki nowy w gratisie do zakupionej RF900 więc założyłem. Jezu, ile ja razy to naciągałem to się w pale nie mieści. Już po pierwszej przejażdżce wymagał naciągu. Mimo czyszczenia i smarowania skończył na złomie jakoś po 5000 km bo się strasznie nierówno wyciągnął (ale to naprawdę bardzo nierówno). Jeszcze gorszym dziadostwem są Bonyfish, to już w ogóle chinol pełną gębą, jak najdalej od tego. -
Benda Napoleon 500 lub Royal Enfield Classic 650
Qadrat odpowiedział(a) na WilkiBardzoZły temat w Cruiser/Chopper
Classic 650 nie jeździłem natomiast jeździłem Interceptorem 650. Dynamika na pewno wystarczy o ile nie będziesz miał zapędów autostradowych. No i Royal ma super dźwięk. Uczciwy motocykl za uczciwe pieniądze. Idealny by był Kawasaki W800 ale to już budżet ponad 50k. A wynalazki typu Benda lepiej odpuść, dzisiaj są, za rok po tej marce może nie być śladu i będziesz się bujał z problemem zakupu części. Tak samo nie polecam Benelli Imperiale bo pewnie też na niego spojrzysz, jakościowo jest tragiczny. -
jaki płyn do chłodnicy na dolewkę kawasaki kmx 125 1998r. ?
Qadrat odpowiedział(a) na forest89 temat w Mechanika Motocykli 2T
Na dolewkę to wystarczy obojętnie co, byle tego samego koloru. A jak chcesz mieć święty spokój to kup litr płynu (ze 30 zł kosztuje taki o podwyższonej temp wrzenia) i wymień. Możesz też przepłukać układ wodą destylowaną: spuść stary płyn, zakręć śrubę spustową, wlej wodę destylowaną, przejedź się trochę, potem spuść i zalej właściwym płynem. -
Kawasaki Z650 a wzrost
Qadrat odpowiedział(a) na MOTOERNI temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
W salonach Kawasaki stoją nowe Z650. Możesz pójść i bez problemu sobie na nim usiąść. Nic to nie kosztuje 🙂 -
Motocykl dla dwojga do podróży małych i dużych.
Qadrat odpowiedział(a) na Olgierthinio temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Jeszcze z czystym sumieniem mogę polecić bardzo sprawdzoną konstrukcję jaką jest CBR 1100 XX. Świetny sprzęt. Tylko nie wiem jak tam wygląda komfort pasażera bo zawsze jeździłem sam. Myślę, że w tym budżecie znajdziesz perełkę. I co ciekawe, bardzo łatwo znaleźć dopieszczony sprzęt bo XX-a w większości kupują motocykliści, którzy wiedzą czego chcą i dbają o sprzęt. Chociaż ja osobiście bym nie zamienił 1250 na XX ale to tylko moje zdanie. -
Problem z dostępnością membran do Suzuki GSX 750 z 81 roku
Qadrat odpowiedział(a) na Paczula temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Proszę 🙂 https://allegrolokalnie.pl/oferta/membrany-do-gaznikow-suzuki-1350045110-gs550-gs650-gs750-gs850-gs1000-oem -
Motocykl dla dwojga do podróży małych i dużych.
Qadrat odpowiedział(a) na Olgierthinio temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Zamiast Bandita to wpisz na listę Suzuki GSX 1250 FA. Ubrany w plastiki, z dobrą ochroną przed wiatrem, w standardzie szedł z 3 kuframi. Użytkuję takiego od stycznia i zostanie ze mną na bardzo długo. Ja mam 180 cm i 100 kg, na komfort nie narzekam. Moment obrotowy robi robotę, a właściwie jego dostępność już od ~3500 obrotów. Tu nie trzeba co chwilę redukować biegów, odkręcasz manetkę i ile byś nie miał obrotów i jak by nie był obładowany to po prostu bez zająknięcia przyspiesza. A spalanie bardzo akceptowalne bo tego silnika nie trzeba wysoko kręcić żeby jechał. Średnia z cyklu mieszanego to jakieś 6,5l a jadąc autostradą z prędkościami do 150 km/h bez problemu schodziłem do poziomu niewiele ponad 5l. Wiadomo, jak zaczniesz pajacować po mieście z manetką do oporu to bez problemu wykręcisz ponad 10l, sprawdzałem to 🙂 Przebiegów też nie masz się co bać. Mój jest 2011r, na liczniku ma prawdziwe 119 000 km, silnik nie daje oznak zużycia, zero wycieków, od wymiany do wymiany (6000 km) żadnej dolewki oleju. Przy około 110 000 km robiłem rozrząd, był jeszcze fabryczny, (i wiem, że w 1250 łańcuszek spokojnie wytrzymuje te 90 - 100 tys. km. Jak widzisz sztukę, która ma 30 tys. km i ktoś pisze, że wymieniał rozrząd to trzeba się tylko uśmiechnąć). Krzywki wałków też w bardzo dobrym stanie więc mogę śmiało stwierdzić, że Suzuki odwaliło kawał dobrej roboty robiąc ten silnik. Trochę tylko słychać kosz sprzęgłowy ale to chyba w każdym 1250. Są jeszcze krążowniki jak FJR1300 czy ST1300 ale to już ciężkie krówki z masą na mokro ponad 300 kg, typowe autostradowce dlatego wybrałem GSX, bardziej uniwersalny. CBF 1000 też miałem na oku ale jednak wygrało Suzuki. Hondę trzeba bardziej kręcić no i wiem, że ma bolączki z układem ładowania. A co do avd typu V-Strom: to są wygodne sprzęty ale mi się bardzo nie podoba ich prowadzenie na autostradzie jak masz te 150 - 160 km/h. Nawet w tym roku wziąłem na testy nowego Versysa 1000 i to samo, bardzo go prowadza przy prędkościach autostradowych. -
Pomyłka z przebiegiem na SKP - jak to odkręcić?
Qadrat opublikował(a) temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Ma ktoś pomysł jak odkręcić pomyłkę diagnosty na SKP, który w CEPIK wpisał zły przebieg? Opiszę jak wygląda sytuacja: - samochód ostatni przegląd zagraniczny w ASO Renault NL miał 29.04.2024r z wpisem 284 231 km - 06.05.2024r trafił do PL i miał zrobiony przegląd, do CEPIK wpisane 221 117 km i pojazd został zarejestrowany przez sprzedającego - 15.05.2024r kupiłem pojazd, na liczniku 284 336 km i tyle samo wpisane na fakturze O niepoprawnym przebiegu w CEPIK dowiedziałem się po tym jak przerejestrowałem pojazd na siebie i zajrzałem w dane. Nie było cofania licznika, przebieg dokładnie pokrywa się z wpisami z ASO, robiłem odczyt ze sterownika silnika i odczyt pokrywa się z licznikiem. Wychodzi na to, że diagnosta przy pierwszym przeglądzie wpisał zły przebieg. Jak teraz ugryźć temat żebym w przyszłości nie był posądzany o cofanie licznika? -
GS 1100 czy 1150 ?
Qadrat odpowiedział(a) na Nitomen temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Pewnie stare, niemieckie tablice. -
Honda CBF600
Qadrat odpowiedział(a) na PanBorsuk temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Myślę, że jakieś 8 na 10 sprzętów mających > 20 lat ma przebiegi na poziomie 120 - 150 tys. km i mają się świetnie. Tylko ich właściciele o tym nie wiedzą 🙂 Dobrze zrobione gaźniki to kilka lat spokoju. A przynajmniej ja mam takie doświadczenia.