
?odzianin
Forumowicze-
Postów
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Łódź
Osobiste
-
Motocykl
KTM exc 125
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
24603447
Osiągnięcia ?odzianin

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Jak w temacie zamienię mocowania handbarów zeta na cienką kierownicę 22mm, za mocowania na grubą 28mm., mogą być używane, byle sprawne :)
-
Jak w temacie kupię (lub zamienię się za mocowania na 22mm) mocowania do handbarów ZETA na kierownicę 28mm. (fatbar). Mogą być używane, byle sprawne :)
-
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. W moim kacie (exc 125, 2003r) wyrobił się kosz zewnętrzny, więc kupiłem po względnie okazyjnej cenie całe sprzęgło od SXa (jak twierdzi właściciel z 2003r). Przy porównywaniu obydwu zestawów zauważyłem pewne różnice: Przede wszystkim w sprzęgle od SXa zamiast przekładek aluminiowych (jak jest oryginalnie) są założone stalowe, delikatnie podziurawione, jak na foto: I tu pojawia się pytanie- jaka jest różnica w pracy sprzęgła na przekładkach alu/stal? Pytam, bo nie wiem czy mogę zamiast aluminiowych założyć te stalowe- moje aluminiowe są już trochę "wyjechane" (mają ok 1.4mm, powinny 1.5mm) Kolejna kwestia dotyczy docisku sprzęgła. Na moim docisku jest wytłoczona 6 (lub 9), a w SXowym 10. Jest między nimi jakaś różnica? I ostatnia sprawa: w obu sprzęgłach tarczki mają różne oznaczenia. W moim część z ma wybite KA3 FP3, a część KA3 FP4. Natomiast w SXa jest: FP KA3 5 lub FP KA3 6. Jest między nimi jakaś różnica? Coś się stanie, jak pomieszam te tarczki? Niektóre są po prostu w lepszym stanie. W serwisówce nic na ten temat nie znalazłem. Wybaczcie za jakość zdjęć. Pozdrawiam :)
-
- tarczki
- przekładki
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Magneto i zerwany gwint wahacza KTM exc 125- problem
?odzianin odpowiedział(a) na ?odzianin temat w Mechanika Motocykli 2T
:) Mam i jak nie zostanie mi nic innego to tak zrobię. Po prostu nie lubię rzeźbić. -
Magneto i zerwany gwint wahacza KTM exc 125- problem
?odzianin odpowiedział(a) na ?odzianin temat w Mechanika Motocykli 2T
Właśnie z gwintowaniem na większą średnicę może być problem. Jak byłem w sklepie ze śrubami, to mi powiedzieli, że nie dostanę śruby, której łeb nie będzie większy niż gwint. Takiej "normalnej" nie przekręcę. -
Magneto i zerwany gwint wahacza KTM exc 125- problem
?odzianin odpowiedział(a) na ?odzianin temat w Mechanika Motocykli 2T
Z gwintu nie zostało nic. Śruba lata jak szczur po klatce ;) -
Magneto i zerwany gwint wahacza KTM exc 125- problem
?odzianin odpowiedział(a) na ?odzianin temat w Mechanika Motocykli 2T
Na łożyskach nie było nawet najmniejszego luzu. Dla mnie to w ogóle dziwna sprawa jest, bo to wygląda jak uderzone młotkiem. Ogólnie w tym silniku grzebali jacyś "specjaliści", co ściągali magneto pająkiem. A masz pomysł na naprawę tego gwintu? Pozdrawiam. -
Magneto i zerwany gwint wahacza KTM exc 125- problem
?odzianin opublikował(a) temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam wszystkich serdecznie! Od niedawna jestem (mniej, lub bardziej) szczęśliwym posiadaczem KTMa exc 125 z roku 2003. Ale do rzeczy: Po 1- przy rozebraniu silnika, okazało się, że magneto dzwoni jak się nim potrząśnie. W karterze było całkiem sporo opiłków z magnesów, a po wewnętrznej stronie widać wgniot w blasze- jakby coś uderzyło. Blacha jest też delikatnie porysowana przez cewki. Stąd mam pytanie- da się w jakiś sposób zdjąć tą blachę, żeby zajrzeć na magnesy? Próbowałem, ale nie chcę na siłę podważać śrubokrętem. I czy da się ewentualnie jakoś owe magneto zregenerować, czy szukać nowego? Po 2- okazało się, że gwint w wahaczu, od śruby napinającej tylną oś ma zerwany gwint. Jest jakiś sposób, żeby to uratować? Myślałem nad helicoil, ale jest tam dość nietypowy gwint M10 x1.25. Pozdrawiam -
Kupno KTM Exc 125
?odzianin odpowiedział(a) na Arkadiusz Kina temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Czołem! Odgrzewam temat, bo nie chcę zaśmiecać forum. Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu kata exc 125, ale niestety w internecie posucha. Ostatnio pojawiło się takie ogłoszenie: http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-2t-CID5-ID7JLtF.html#68b2d349e7 Właściciel wie tyle, że cylinder na nicasilu, o selekcji tłoka nic nie wiadomo. Co o nim myślicie? Jak wg was z ceną? Wg mnie tyle kasy za 2001 rocznik to trochę dużo. Pozdrawiam! -
Witam! Tak jak w temacie poszukuję pasków do butów o'neal clutch. Niestety mam problem z ich znalezieniem (obuwie to leciwy model), więc jeśli ktoś miałby takowe na zbyciu (mogą być używane, byleby "działały" ;) ) proszę o kontakt. Pozdrawiam.
-
kask enduro/ cross
?odzianin odpowiedział(a) na szramer temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Witam ponownie. Na początku dziękuję za wszelkie porady, naprawdę bardzo mi pomogliście :) . Mam jednak jeszcze jedno, ostatnie pytanie- Co myślicie o poniższych kombinacjach ? Zestaw nr.1- kask NUVO- http://www.moto-akcesoria.pl/kask-nuvo-mx-serial-killer-graphic-szary-mat,p,55184#!prettyPhoto + gogle SCOTT- http://www.moto-akcesoria.pl/gogle-motocyklowe-scott-89-xn-recoil-srebrne,p,53859 Zestaw nr2- kask O"neal- http://enduro-cross.pl/kask-mx-o-neal-312-stylo,id4.html + gogle Blur- http://enduro-cross.pl/gogle-blur-b-flex,id120.html Szczerze mówiąc bardziej przypadła mi 2gi zestaw, tylko nigdy nie słyszałem o firmie "Blur". Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. -
kask enduro/ cross
?odzianin odpowiedział(a) na szramer temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Tylko w moim przypadku największą barierą jest cena rondli "z prawdziwego zdarzenia". Zastanawiam się, czy na moim poziomie jazdy jest sens inwestować tyle w kask? Oczywiście jest to najważniejsza część stroju na moto, ale muszę też liczyć się z kupnem gogli, no i przynajmniej podstawowych ochraniaczy. Inną sprawą jest też to, że obawiam się, czy jeszcze mózgownica mi nie urośnie (mam 15 lat). Z drugiej strony Airoch [http://www.24mx.pl/kask-cross-airoh-runner-spartan-niebieski] jest w naprawdę okazyjnej cenie, jednak nie mam możliwości go przymierzyć.[Zastanawia mnie też jego wentylacja- "na oko" nie jest imponująca.] Wybaczcie za mój słowotok, ale jak można się domyślić- jestem dość zielony w temacie :) . Z góry dzięki za cierpliwość ;) . -
kask enduro/ cross
?odzianin odpowiedział(a) na szramer temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Witam. Chciałbym trochę odświeżyć temat. Mianowicie przymierzam się do zakupu kasku na enduro. Początkowo założyłem sobie fundusz do 300zł, i znalazłem kilka kasków odpowiadającym kryteriom. Który z nich zasługuje na uwagę, ew. który ma najlepszy stosunek jakość/cena? Szczeże powiem, że nie słyszałem o tych firmach, a naczytałem się o nich różnych opinii, jedni chwalą, inni nie. NITRO- http://allegro.pl/wyprzedaz-kask-nitro-628mx-cross-enduro-rxs-poznan-i3633819251.html OZONE- http://allegro.pl/kask-ozone-a882-racing-cross-rozm-m-motormind-i3617069400.html NAXA- http://allegro.pl/kask-naxa-cross-enduro-quad-czarny-mat-roz-m-c6-b-i3611853564.html FLY- http://allegro.pl/fly-kinetic-dash-kask-off-road-roz-m-i3662141793.html HJC- http://allegro.pl/nowy-kask-hjc-cl-mx-stand-niebieski-cros-enduro-s-i3639315985.html LS2- http://allegro.pl/kask-cross-enduro-mx433-92-quad-ls2-stripe-s-i3667612373.html I czy jest sens dozbierać trochę kasy i kupić coś markowego. Np. Fox V1 - http://www.24mx.pl/kask-fox-v1-undertow-czarno-bialy lub Schoei- http://www.24mx.pl/kask-cross-airoh-runner-spartan-niebieski Chciałbym się też Was zapytać jakie gogle mi polecicie, możliwie najtańsze/ najkorzystniejsze? ;) Pozdrawiam. -
Szukam serwisówki- Honda MT5, ile oleju do lag?
?odzianin opublikował(a) temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Witam! Jak w temacie poszukuję serwisówki do Hondy Mt 5, lub Mt 8. Konkretniej chodzi mi o ilość oleju, który trzeba wlać do lag w przednim zawieszeniu. Z góry dzięki za odpowiedź. -
Witam. Zacznę od małej rady w związku z dyfuzorem. Nie kupuj dyfuzora od MTX, bo jest zupełnie inny i nie będzie pasował . Sam kiedyś miałem taki pomysł, ale po zobaczeniu zdjęć widać wielką różnicę, zresztą poszukaj w google. Do swojej Hondy (też z airsalem) skombinowałem pusty dyfuzor z allegro. Najlepiej jest się popytać handlarzy częściami do tego sprzętu. Następna sprawa, to wymiana cylindra. Wiem, że na pewno do kupienia jest kompletny tłok z pierścieniami do I szlifu, więc nie jestem pewien czy koniecznie musisz wymieniać cały zestaw. Co do korby jeśli nie jest oryginalna Hondy, to nie wiem czy jest sens ją regenerować, ja kupiłem całą nową z wałem i korbowodem. I jeszcze mała rada, może banalna- dopilnuj żeby wsadzili Ci dobre łożyska na korbę. To wszystko, w czym mogłem Tobie pomóc, niestety nie mam pojęcia w czym tkwią Twoje pozostałe problemy. Pozdrawiam.