Skocz do zawartości

mzpower

Forumowicze
  • Postów

    491
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mzpower

  • Urodziny 01/26/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    STARE motocykle
  • Skąd
    Sulejówek

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mzpower

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Witam Mam starą dt 125 z 1985. Potrzebuje dyfuzora. Sprawdzałem na allegro ale nowsze mają inny. Mój jest bardzo podobny do dt 80. I z tąd moje pytanie czy dyfuzor od dt 80 pasuje do starej dt 125 (wydech na lewą strone.
  2. Miałem tak samo, wiadomo oring wymieniłem. I ... Dalej to samo. Potem wpadłem na pomysł ze sprzęgłem od cz 350. Nie szarpało ale slizgało sie ponad 100km/h. Wiec założyłem sprzęgło takie jak było czyli od ts 350. Powodem szrpania był popychacz sprzegła czyli ten grzybek co przechodzi przez wałek skrzyni. Był krzywy i zacianł się.
  3. Napisz jaki to RD ma zapłon elektroniczny czy klasyczny.
  4. Odkręć membrane i tak jak kolega pisze dorób nową uszczelke ze zmniejszonym przekrojem może być z puszki po piwie. Tak to ma być prostokątna blaszka z otworem w środku. Tylko później bedą cyrki z regulacja silnika ale jak trzeba to trzeba. Można też pobawic sie z wydechem, dorobić jakąś zatyczke do końcówki albo takie kółko z małym otworem wspawać w dyfuzor. Z zebatkami nie kombinuj bo przekręcisz silnik.
  5. Do mieszanki orlen semisynthetic 2T za 13zł. ( nic lepszego/droższego do mzetki nie jest potrzebne) Do skrzyni hipol gl 4. Akumulator taki jak był. Bak: Wrzuć do niego małe podkładki nakręti kamyki, dolej dwa litry ropy i mięszaj. I tak prae razy. Jak bedziesz odstawiał motor na zime to zalej go do pełna ropą. Jak postoi ze trzy miesiące to wszystko odpuści.
  6. To że nie jest dotarty nie przeszkadza w odpalniu. Zakładasz nowy tłok pare kopów i chodzi. Usuncie usterke zapłonu jeżeli piszesz że iskra jest słaba.
  7. Własnie jeżeli producent silnika nie zaleca inaczej. A teraz powie mi ktoś ile lać do rd 350 (wywalony dozownik). Lałem 1:50 i jakoś szybko temperatura wzrastała, mała chłodnica dwa garki brak wentylatora. Teraz leje 1:40 i jest lepiej ale prawie wcale nie dymi. A zauważyłem że dwucylindrowe rd ze sprawnymi dozownikami dymią jak parowozy. I już nie wiem teraz ile lać.
  8. Się nie leje 1:100 tylko tyle ile zaleca producent silnika czyli w przypadku simsona 1:50
  9. Prawdopodobnie złe wyregulowany gaźnik, zbyt bogata mięszanka lub dozownik podaje za dużo oleju ( z tym dozownikiem lepiej sie nie baw bo zatrzesz). A bardzo dymi? Przy prawidłowej regulacji świeca pownna sie oczyścić sama. Po około 30km jazdy powinna sie wypalić na jasnobrązowo, czarna nie może być bo na świece nie wyrobisz. Z blokadami to nie wiem niech sie wypowie ktoś kto ma nsr. Może moduł zapłonowy. Ile ma odblokowana nsr chyba 29HP to prawie drugie tyle poczujeszcz różnice.
  10. Normalnie jeździj tylko nie przegrzej silnika. Uważaj na temperature. Rozgrzej silnik przed jazdą. I żeby nie wpadł ci pomysł z docieraniem na postoju, to głupota.
  11. Dużo pracy włożyłeś w te jawke, niektórzy tego nie pojmują, Wydaje im sie że lepiej kupić jakiegoś starego japońca 80. Nie każdemu chodzi o to by było jak najtaniej i jak naszybciej. Czy przód od simsona pasuje bez przeróbek do jawki?
  12. Jak bedziesz robił skrzynie to zamontuj kute wodziki, dłużej wytrzymają.
  13. Do jawy/cz najlepsza kombiancja moim zdaniem to 3.00 stomil (taka jak w wsk) i tył mitas H03 na tył. Te co podałeś to h06 obie one zupełnie nie nadają sie na trawe piach itp. tylko szosa.
  14. mzpower

    YZ 125

    Być może na lince gazu jest za duży luz. W yz jest taki sam patent z linką jak w dt/rd?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...