Skocz do zawartości

krzychufmx

Forumowicze
  • Postów

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motoryzacja, mechanika, motocykle w szczególności crossowe, komputery, gry i muzykę rock/punk.
  • Skąd
    Przedmieścia Szczecina

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KXF 250 '07r
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzychufmx

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanie ogólne dotyczące Keihina FCR. Czy udało wam się wyregulować go na tyle żeby po nagłym odkręceniu manety z niskich obrotów wszedł na wysokie bez przydławienia? Bo z tego co się dowiedziałem to podobno ciężko dokonać tego żeby to całkiem wyeliminować. Mój motocykl to KXF 250 z 2007r. Gaźnik, wyczyszczony, wyregulowany, pompka przyspieszająca działa, zrobiłem o-ring moda na pompce. Jest na pewno lepiej niż było, ale czasami jak chciałbym go odkręcić z niskich obrotów to potrafi zamulić, szczególnie jak jeszcze nie jest dobrze rozgrzany.
  2. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki KXF 250 z 2007r. Wcześniej już jeździłem takimi sprzętami ale w dwusuwie. Nie powiem jest różnica i 4t jeździ się lepiej ale muszę się jeszcze podszkolić jeżeli chodzi o mechanikę. Konkretnie teraz chodzi mi regulację gaźnika. Generalnie motor jeździ dobrze, ale ma coś takiego że jak nagle odkręcam manetę do końca to albo go zamula chwilę i wchodzi na obroty, albo w ogóle zgaśnie. Próbowałem regulować mieszankę paliwo powietrze ale nic nie daje. Jest jeszcze ten przyspieszacz ale nie wiem jak do tego podejść 🙂 czy macie jakieś sugestie, na co zwracać uwagę przy regulacji, regulować na ciepłym czy zimnym ?
  3. Witam. Otóż zakupiłem yamahę YZ 125 z 1997r. Sprawdzone po numerze ramy. I mam w niej kilka mankamentów, Kopka przeskakuje więc pewnie coś z mechanizmem, potrzebuje też wałka od zmiany biegów(wybieraka) bo jest wykrzywiony. Tylko zastanawiam się od jakich jeszcze roczników będą pasować części do mojego silnika. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to jest z doborem części, bo będę polował na używane, OEM to kosmos.
  4. Witam panowie. Mam 6 tyś i szukam sobie jakiejś 125 w 2T. Wiadomo co jest do wyboru. Celuje w roczniki 2000-2004. Tylko zastanawiam się czy KX, YZ, CR czy może RM. KTM i Husqvarne raczej odpuszczam. Co z wyżej wymienionych jest najbardziej na przód. Kiedyś miałem CR 125 z 97r, to było jakoś 6 lat temu. I chciałbym znowu ruszyć w motocross. Ostatnio w okolicach znalazłem to: https://www.olx.pl/oferta/yamaha-yz-125-02rok-bardzo-zadbana-gotowa-do-jazdy-CID5-IDAv1kQ.html Co powiecie, na co szczególnie zwracać uwagę. Ja pierwsze co patrze to na pewno stan zawieszenia, czy motor jedzie, czy nie ma spawanych karterów i innych rzeźb związanych w druciarstwem. na co na pewno patrzeć? Czy umowa kupna sprzedaży wystarczy?
  5. Ten cienki to przelewowy z gaźnika, z komory pływakowej. A ten drugi co idzie z tłumika to pewnie żeby osad z spalin odprowadzać, żeby nie chlapało z wydechu na koszulki, albo to jakiś powrót spalin do układu dolotowego(coś jak EGR), tylko odpięty.
  6. Witam. Otóż mój wujek zakupił sobie Suzuki Marudera 125 z 98r. Wszystko ładnie, pięknie, motocykl w super stanie. No ale wujek sobie wymyślił że wydech trochę za bardzo mu hałasuje i chciałby żebym coś z tym zrobił. Ktoś mu powiedział że do tego typu układu wydechowego można dokupić jakąś końcówkę tłumiącą, ale szukałem i nic takiego nie znalazłem. Generalnie ja nie interesuję się tego typu motocyklami, więc nie jestem w temacie czy coś takiego w ogóle można dostać, z reguły ludzie zmieniają wydech dla większych osiągów i lepszego brzmienia :laugh: Jednak mój wujaszek chcę bym zrobił coś w drugą stronę, więc zwracam się do was z zapytaniem. Czy można dostać jakąś końcówkę t tego typu układu wydechowego, czy trzeba zmieniać cały układ wydechowy? Jeżeli tak to co i gdzie można w ogóle dostać? Pozdrawiam ;) Aaa. A tak wygląd ten wydech:
  7. Witam. Otóż mój wujek zakupił sobie Suzuki Marudera 125 z 98r. Wszystko ładnie, pięknie, motocykl w super stanie. No ale wujek sobie wymyślił że wydech trochę za bardzo mu hałasuje i chciałby żebym coś z tym zrobił. Ktoś mu powiedział że do tego typu układu wydechowego można dokupić jakąś końcówkę tłumiącą, ale szukałem i nic takiego nie znalazłem. Generalnie ja nie interesuję się tego typu motocyklami, więc nie jestem w temacie czy coś takiego w ogóle można dostać, z reguły ludzie zmieniają wydech dla większych osiągów i lepszego brzmienia :laugh: Jednak mój wujaszek chcę bym zrobił coś w drugą stronę, więc zwracam się do was z zapytaniem. Czy można dostać jakąś końcówkę t tego typu układu wydechowego, czy trzeba zmieniać cały układ wydechowy? Jeżeli tak to co i gdzie można w ogóle dostać? Pozdrawiam ;) Aaa. A tak wygląd ten wydech:
  8. Dobra uszczelki ogarnął takie jak trzeba ale niestety nie te firmowe. Można dać pod te oring dodatkowo silikon wysokotemperaturowy? Bo słyszałem że lubi je wydmuchać. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  9. Witam. Znajomemu wymienili górę silnika w Rieju RR 50. Robił to serwis motocyklowy i po dwóch tygodniach jazdy nagle wystrzeliła uszczelka pod głowicą i płyn poszedł w cylinder. Serwis się nie poczuwa do odpowiedzialności, próbowali go nawet naciągnąć, próbując wmówić że to pompa wody puściła. Rozebrałem i okazało się że poprzednik przyciął ten główny oring między cylindrem a płaszczem wodnym i dlatego wywaliło płyn. W każdym razie muszę to teraz złożyć i nie mam pojęcia czy w tych silnikach jest jakaś różnica w uszczelkach między zestawami 50ccm a 80ccm? Bo tu jest wstawiony jakiś zestaw 80ccm Power Force czy coś takiego. Czy uszczelki pasują uniwersalnie? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Otóż miałem w planach kupić motocykl enduro na kat B, ale stwierdziłem, że nie chcę mi się użerać prawnie w przypadku jakiś konsekwencji związanych z motocyklami w 2T o mocy większej niż w papierach. Po za tym motocykla potrzebuję przede wszystkim żeby się wyszaleć, w okolicach mamy trochę różnych terenów, z dwa tory motocrossowe, żwirownie itp itd. Już kiedyś latałem wszelakimi crossami bez papierów(cr125,crm80), wtedy za bardzo się nie przejmowałem czymkolwiek. Teraz jednak nie zamierzam się już ganiać z policją. Mam busa, lub też auto z przyczepką. Planuję zakupić jakiegoś full crossa 125 2T, ze względu na to że są to proste motocykle, lubię ich dźwięk, rezo, i zapach spalin ;) Jest tego trochę, jednak mało kto chcę spisywać jakieś umowy, posiada papier na motocykl itp. Powiedzcie mi więc jak to wygląda z tymi motocyklami. Czy muszę mieć jakiś papier, szczególnie w przypadku przewozu motocykla i kontroli policyjnej. Czy mogą zażądać dokumentów od przewożonego motocykla, jaki papier mi wystarczy? Czy może nie interesuję ich to co wiozę? No i oczywiście czy warto kupować taki motocykl na który nie ma żadnego świstka i facet nie spisze z nami umowy?
  11. Tak, bądź zużyte ułożyskowanie dzwigienek zaworowych Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  12. Uszkodzone dźwigienki zaworowe, a konkretnie pewnie ich ułożyskowanie, bądź rolki. :) Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  13. No to problem rozwikłany :) dziękuję za pomoc ;) Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  14. Witam. Spotkał się ktoś z przypadkiem w tych chińskich silnikach 4t(zippy, romety), że przy nagłym dodaniu gazu silnik gaśnie. Mootorower ogólnie miał problemy z odpalaniem, pracą. Ale standardowo wykonałem szereg podstawowych czynności. Czyli filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik wymyty i wydmuchany łącznie z dyszami. I wyregulowany. Świeca nowa. Zawory ustawione. Zmniejszałem już też dawkę paliwa na iglicy i ustawiłem mieszankę paliwowo powietrzna, ale nie daje to żadnego efektu. Motorek ładnie odpala, chodzi i wchodzi na obroty. Ale jest jeden problem, przy nagłym odkręcaniu manetki na niskich obrotach(ok.1000) motocykl gaśnie, a nawet potrafi strzelić w wydech przy tym. Podejrzewam wyciągnięty łańcuszek rozrządu, ale pytam bo może ktoś miał kiedyś styczność z takim przypadkiem. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  15. To była wina akumulatora. Tak dla potomnych ;) Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...