Skocz do zawartości

Steve

Forumowicze
  • Postów

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB650SC 83r. CB750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6161028

Osiągnięcia Steve

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Dokładnie o to chodzi. Czy mógłbym prosić o podesłanie? Pozdrawiam
  2. Witam, Poszukuje książki serwisowej najlepiej w jezyku angielskim do motocykla HONDA CR 250, rocznik pomiedzy 99-04, czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? Pozdrawiam
  3. http://www.cmsnl.com/honda-cm400a-hondamatic-1980-usa_model7283/gasket-cylnstud_12909413000/ Czy to może być ten element?
  4. Może wada samej konstrukcji, jest w tym miejscu jakaś? Nierówna powierzchnia czy coś...
  5. Przerywacz z lewej strony, pod osłoną, albo pod siedzeniem, obok modułu zapłonowego. Mało prawdopodobne, żeby się zawarcie jakieś wewnątrz przerywacza "zrobiło" - prędzej w przełączniku.
  6. Czyli jeden suw na 180 stopni, jeśli zapłon jest przestawiony o 360' to znaczy, że może iskra przypadać na koniec niewłaściwego suwu. Zapłon, rozrząd, wał - te elementy pracują wspólnie więc nie można powiedzieć że to bez różnicy jeśli obracamy wałem o 360 stopni.
  7. Może, miałem tak w CB650 - zwarcie przewodu zasilającego do przewodu impulsatora z modułu zapłonowego skutkowało tym, że po przekręceniu kluczyka wskazówka wchodziła na 5k obrotów i opadała do 0 po zgaśnięciu kontrolki Tail Light.
  8. Jeśli obrotomierz elektroniczny to dostaje impuls z modułu zapłonowego ewentualnie innego źródła (zależnie od instalacji) więc prawdopodobnie jakieś przebicie albo luźny przewód/styk.
  9. Korozję chromu o ile nie jest głęboka można usunąć pastą polerską PP50 i drobniejszą - o ile nie jest to stal nierdzewna bo taką wystarczy przeszlifować papierem ściernym i wypolerować.
  10. Airbox do naprawy, gaźniki do regulacji i powinno być ok :)
  11. Skoro filtr jest w porządku to wina ewidentnie gaźników i złej regulacji.
  12. Instalacja w motocyklu jest na 12V, niektóre podzespoły na niższym napięciu nie działają. Poza tym, może nie trzymać wystarczającego prądu. Przekaźnik nie będzie działał na niesprawnym akumulatorze. Trzeba sprawdzić tak jak napisał kol. wyżej - z regulatora napięcia może być ciężko, przycisk startera zwiera + przekaźnika do zasilania, więc najlepiej podłączyć 12V bezpośrednio do przekaźnika.
  13. Steve

    83' Nighthawk reborn.

    Wiadomo, nie to co współczesne Nakedy. Nowy olejak Hondy jeszcze bardzo ładnie się prezentuje, ale z tymi zawsze były jakieś problemy żeby to do europy zaciągnąć. Jak dobrze pójdzie to przytule jeszcze CB650 Four do remontu, za całe 900zł :D
  14. Zastanów się, jak obrócisz wał o 360 stopni, ile silnik wykona suwów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...