Skocz do zawartości

RsMen

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia RS
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia RsMen

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Nie posiadam nowej budy mam motor z 2001 roku. Najprawdopodobniej wtyczka coś nie kontaktuje bd musiał ją zmienić, albo jakoś przerobić po swojemu.
  2. Najpierw załóż dyfuzor i złóż cały wydech, wzbogać mieszanke (bez zmieniania dyszy) i przejedź jakieś 500-600km bez piłowania, spokojnie, lepiej jak sie wszystko ułoży niż żebyś za jakieś 200km miał znowu wymieniać tłok :)
  3. Nie żebym się wtrącał, ale wnioskuje, że dopiero co kupiłeś ten cylinder, więc należy najpierw dotrzeć silnik na bogatszej mieszance a nie kręcić go ile wejdzie, bo wtedy nic z silnika.
  4. Moim zdaniem najlepiej zasadę działania całego silnika 2T jak i rolę dyfuzora ukazuje ten gif: Jak widać kształt nie jest wyssany z palca i pełni rolę "zwrotu" nieprzepalonej mieszanki.
  5. Tak obrotomierz jest elektroniczny. Zapewne będzie grzebanie w kabelkach, by wykryć przebicie. Zauważyłem że również podczas, gdy przekręcam kluczyk na pozycje ON, gdy zapalają się kontrolki wskazówka podnosi się na około 1k obrotów i wraca do 0, czy może być to winą przebicia?
  6. Witam. Mam pewien problem z wskazówką od obrotomierza mojej Aprilii RS 125. Otóż gdy motor pozostawiam na wolnych obrotach wskazówka skacze nie chodzi płynnie (silnik oczywiście nie faluje ani nic), tak samo gdy jadę jej wskazywanie nie jest płynne tak jak jest z prędkościomierzem, natomiast czasami przy wyższych obrotach (7,5-8k) jej wskazywanie się stabilizuje. I tu mam pytanie do Was forumowicze, czego to może być wina? Czy jest jakiś moduł, który steruje wskazywaniem? Pozdrawiam.
  7. Sprawdź, czy żarówki są dobre (chodzi tu o ilość WATT) i czy nie są popalone, bo za mocne lub spalone potrafią coś takiego wyrządzić.
  8. Być może jest to amatorskie rozwiązanie, ale przecież na słuch można wyczuć największe obroty. Wkręcasz śrubkę na maxa, następnie wykręcasz po trochu i usłyszysz jak silnik wchodzi na obroty, wykręcasz tak aby były najwyższe i potem regulujesz tylko obroty jałowe
  9. Wyregulowałem dozownik i jest teraz wszystko git, nic nie leci nic nie kapie ;)
  10. Nie należę do osób "katujących" motory, na zasadzie jazdy ile fabryka dała, bo szkoda silnika... Jak się dba tak się ma ^,^ A co do tematu, winą była uszczelka nic nie cieknie jest ok. //Temat do zamknięcia
  11. Źle się nie skończy, bo zawsze dolewam trochę oleju do baku, ponieważ słyszałem że dozowniki często się psują w RS'kach. Ale i tak niedługo odłączę dozownik i sam będę mieszał paliwo z olejem (przynajmniej będzie pewne w 100%). Co do tematu, to dziś wymieniłem uszczelkę, jak na razie jest wszystko ok.
  12. Sprężyny wymieniałem tej zimy, bo poprzednie słabo dociskały tłumik. Motor pracuje jak należy, więc pozostaje jedynie uszczelka pomiędzy cylindrem a króćcem.
  13. VinAlucard, dzięki za odpowiedź, wszystko się zgadza oprócz jednej kwestii. Ta "żyła wrotna", w moim wydechu nic takiego nie ma. Jest zwykły króciec do niego na sprężynach dociśnięta reszta wydechu i nic po za tym. Więc jedynie co mi zostaje to zmienić uszczelkę i wygładzić powierzchnie styku może jakiś nagar się zrobił i wylatuje. Co do dozownika to wkręciłem na maxa śrubkę od regulacji linki (były jakieś 2-3 obroty), jutro dokupię uszczelkę to wyciągnę wydech i zobaczę jak się będzie sprawować. P.S Co do tej "żyły" to od czego ona jest?
  14. Właśnie o to chodzi, że u mnie nic nie ma, w serwisówce nic nie wyczytałem ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...