-
Postów
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Radom
Osobiste
-
Motocykl
Honda cb 650Z, DR 800BIG
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2232818
Osiągnięcia KaYtek

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Posiadacze Hondy XBR 500 poszukiwani
KaYtek odpowiedział(a) na ukasz temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Długa cisza na forum , ale moze ktos odczyta..i odpowie. Czy jest mozliwosc w jakikolwiek sposób zwiekszenia poziomu paliwa w gazniku? seryjnie ta kwestia jest pozbawiona regulacji. Wg mnie moj motocykl dostaje zbyt uboga mieszankę na wysokich obrotach i zachowuje sie jakby brakowało mu paliwa. Jakie sa kombinacje dysz w gaznikach zaleznie od mocy? Czy to normalne ze 44 KM ma mniejsze dysze niz wersje kastrowane? ?? dziwne bo w DR 800 jest odwrotnie- wersja 50 KM ma dysze wieksze niz wersja 39 KM ( nie licząc dyszy składu) -
Posiadam 10GB servisoowek i chętnie się podziele
KaYtek odpowiedział(a) na Mosue temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
Witam, poszukuje serwisówki do FJ 1200 - przekopałem net i nigdzie nie znalazłem nic darmowego- znalazłem jedynie insrukcje obslugi -
Yamaha FJ 1100/1200
KaYtek odpowiedział(a) na masta59 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witam, a czy któryś z kolegów jest w posiadaniu pliku z instrukcją napraw dla FJ 1200? mam rocznik 1990 i potrzebuje jakąs dokumentacje bo zabieram sie do gruntownego przeglądu a w razie napray potrzebuje jakis service manual -
Posiadacze Hondy XBR 500 poszukiwani
KaYtek odpowiedział(a) na ukasz temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Czy wiadomo cos na temat kompatybilnosci- glowica z cylindrem od xl 600 ( xr 600 lub dominator ) do silnika XBR-ki? Kombinował ktoś cos takiego? -
Posiadacze Hondy XBR 500 poszukiwani
KaYtek odpowiedział(a) na ukasz temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witam. Od niedawna posiadam wreszcie swoją Xbr wersja 27KM ( wcześniej sprezentowalem mojej dziewczynie wersje 44km) Obie są z 1985 roku. Mam nadzieje zdobyć tu nieco fachowych porad jak i podzielić się swoimi spostrzezeniami. Na początek mam jedno pytanie- z racji tego ze xbr jest kwintesencja motocykla - chciałbym założyć z przodu chromowany błotnik i szprychowane koła. Osiągniecie tych ze części z GB 500 czy tez z xbr graniczy z cudem zaś ceny urywają głowę- w związku z tym pytanie- czy ktoś z Was próbował lub wie od czego można coś takiego dobrać? -
Witam, tak na marginesie Hondy RC03, czy boczna stopka składa sie sama po ustawieniu w pion motocykla? czy u mnie cos jest nie tak?
-
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Jeżdżę już kturymś z kolei japońcem i może po za XJ 900F jaka miałem wszystkie biegi ( oczywiście po za jedynką) nauczyłem sie wrzucac bez sprzęgła....wychodzi mi to bezgłośnie i bez szarpnięć.. :rolleyes: Kwestia wyczucia....poprostu przy zwiekszaniu obrotów lekko opieram stope pod dzwignia biegów..ujmuję lekko gaz i bieg wskakuje sam kolejny...i naprawde odbywa sie to bezgłośnie..choc najlepiej wychodzilo mi to w XTZ 750- tam nawet redukcje tak wchodziły Zreszta jak zauważyłem bardzo duża częśc motocyklistów z jakotakim doświadczeniem wrzuca biegi pomijając sprzęglo- a najlepiej wychodzi to na sportach...choć wrzucałem tak w XTZ, DR800, CB 750.X-11 -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
U mnie tez tak jest z biegami...ale głownie jedynka....potem wbijam bez sprzegła( same wchodzą) i jest cicho....mysle ze trzeba by sprawdzic u Ciebie schodzenie z obrotów i san sprzegła...bo moze za wolno spadaja obroty albo tarcze sie koncza.. -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ten przycisk to tzw migawka...wiskasz go i migasz długimi swiatłami -
Witam..mam do sprzedania Kawasaki ZZR 1100 z 93 roku (przebieg 59 tys i rosnie), , która otrzymałem w rozliczeniu za inny motocykl...motocykl jest zarejestrowany w karju, wymioenione były oleje w silniku i zawieszeniu, plus uszczelniacze, łozyska kół i głowki, płyn chłodniczy i hamulcowy. Wczesniej wymieniony był napinacz łancuszka transmisyjnego rozrusznika i rozrząd..Technicznie bez zarzutu...ale. jest po wywrotce niegroznej i plastiki po klejeniu...trzeba by odswierzyc lakier. Zainteresownym podesle fotki. Cena jaka mni einteresuje to około 5700 do negocjacji... tel 692 629 668...motocykl narazie jest z centralnym kufrem Kappa 46 litrow i stelaż Givi ale to osobno wystawilem na sprzedaz...
-
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Miras...no ja sie przymierzam do regulacji zawiasu ale szczerze mowiac nie mam pojecia jak to zrobic...wiec jesli mozesz..podpowiedz cos co i jak idzie -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Skoro odpowietrzone...to wydaje mi sie ze regulacje klamki trzeba poczynic...przeciez jest takowa...ustawic na skrajne gorne połozenie klamki no i na mysl przychodzi mi jeszcze jedna rzecz...skoro przewody sa w stal oplotach puchną nie powinny- ale...wlasnie , jesli sa to markowe przewody, bo jakis badziew moze puchnac mimo to...no i kwestia klocków...moga miec zbyt niski współczynnik tarcia. A po za tym...Czy sprawdzałes pompe hamulcową? bo jesli przepuszcza Ci tłoczek pompki to wlasnie taki mozesz miec objaw...poprostu klamka wpada do oporu ale nie cały płyn jest wtłoczony w przewody...jego czesc przez nieszczelnosc układu tłoczka pompki wraca do zbiorniczka... radziłbym sprawdzic -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
to fakt, a temat poruszyłem tylko z czystej ciekawosci jak to z tymi dodatkami jest. wiem ze niektorzy jezdzacy w stuncie leją ceramizer do silnikow zeby nie przycierac silnika jadac na gumie kilkaset nawet metrów...podobno działa, choc kontrolka oleju cwieci na czerwono -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
no moja Kawka popija sobie olejek wiec zakrywa on tak 4/5 okienka tak sobie mysle czasem jaki tu patent opracowac w kwestii oleju. kiedys gdzies widziałęm w necie taki patent co pozwala zwiekszyc ilosc oleju w obiegu nie zwiekszajac tym samym nadmiernie poziomu w misce olejowej...byłoby to niezłe. w Kawce jest pod siedzeniem sporo miejsca i moznaby upchnąc litrowy zbiornik oleju ktory sam dozowałby olej w chwili jego niedoboru w misce..Bo dostep do korka oleju w ZZR jest kiepski- sciaganie plastikow Ja jezdze Toyotą previa z 96 roku i ona ma tak rozwiazane system zasilania olejem- silnik jet pod samochodem, a zbiornik oleju pod maską...w misce jest jakis pływak ktory mierzy ilosc oleju w misce i po przez elektrozawór dozuje olej ze zbiornika gdy jest niedobór...poki co w zbiorniku ilosc oleju sie nie zmienia wiec nie dozuje( prevka nie bierze mi oleju 385 tys przebiegu :icon_mrgreen: )....nie wiem jak to jednak jest rozwiazane gdy silnik podczas normalnej pracy wypompowuje w obieg wiekszosc oleju z miski.....dlaczego wtedy zawór sie nie otwiera i nie dolewa oleju....byc moze działa to tylko gdy silnik jest w spoczynku ( zimny olej). Jakis czujnik temperatury oleju właczony jest w szereg z zaworkiem olejowym a jeszcze mam do forumowiczów pytanko- czy ktos z Was stosował do Kawki jakis dodatek do oleju typu ceramizer albo motorlife?.... kiedys na targach w kielcach widziałem na stoisku pracujący silnik samochodowy zabezpieczony ceramizerem - a jego miska olejowa lezalaobok...silnik był zupelnie pozbawiony oleju -
Kawasaki ZZR 1100
KaYtek odpowiedział(a) na cabaniero temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
ja na niemeickim forum wypytałem i leja jakiegos castrola i motul 5100 10 w 40 , taki znalazlem i zalalem