-
Postów
504 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O MiND
- Urodziny 10/21/1989
Osobiste
-
Motocykl
xj 600s '98
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1818902
-
Telefon
500657007
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Zabrze/Zaborze
Osiągnięcia MiND

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)
0
Reputacja
-
Akumulator kwasowy czy bezobsługowy(żelowy)?
MiND odpowiedział(a) na Avalon temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
ja mam prostownik samochodowy ale i motocyklowy (ma 2 tryby szybkie i normalne ladowanie). Jest wskaznik amperów i na normalnym trybie przewaznie jest kolo 0Amprera na szybkim nawet z 6amperów (nigdy nie laduje na szybkim choc pisze na akumulatorze ze przez 1h mozna pradem 4ampery) http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=563996890 podobny do tego tylko ma 8ampreow i przelaczniki 6-12V , trybu normalnej i szybkiej pracy a i cena tez inna bo kosztowal ponad 100złotych monet ale go polecam -
Kombinacje z przełożeniami zębatek - CBR 954 RR
MiND odpowiedział(a) na Vector temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
przód-1 ,+3 tyl jest tak zwane przelozenie na przyspieszenie silnik bedzie mial latwiej i moze dzieki temu na ostatnim biegu wkreci sie wyzej niz robi to na seryjnym zestawie. ale ja sie nie znam:D ciekawi mnie aspekt spalania ponoc silnik ma lzej ale wieksze obroty czy spalanie tak bardzo wzrasta? mniej wiecej o ile %? zakladam ze bedziecie mówic o tych samych predkosciach (50 teren zab. 90 poza :D ) -
Jak to jest z tym pompowaniem przednich amortyzatorów?
MiND odpowiedział(a) na jjank temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
azotem pompuja czasem kola samochodowe i jest to tylko zwykly chwyt reklamowy. bo zeby to byl czysty azot to musialo by to byc robione w prózni, bo przeciez w "pustej" oponie i tak jest powietrze. a pompowane kolo normalnym powietrzem ma i tak kolo 80% azotu (sklad atmosfery) :D -
na fotce widac ze fajka od swiecy jest przezroczysta. czyt sportowa:P
-
zdany i nie zdany czyli chwale się i nie chwale się
MiND odpowiedział(a) na bryla23 temat w Chwalę się!
idze zima i na moto nie pojezdzisz za duzo tym bardziej ze prawko bys odebral za 2 tyg. zdawaj przez zime na B jak sie nei uda to wyrabiaj na wiosne A :) -
na skrzyzowaniach sie nie wyprzedza..
-
widzialem na torze pelno opon samochodowych nowych ale z duzym przecieciem, jako oslony band sa uzywane. moze producent opon motocyklowych uwaza ze na zachodzie nie naprawia sie opon motocyklowych i zwykla dziurka wystarczy?
-
takie opony nie nadaja sie do załozenia z wad konstrukcyjnych, moga miec np. zle zbrojenie lub cos nie tak z mieszanką. Mozliwe ze nie bedzie sie ich dalo wywazyc, no chyba ze lubimy duzo olowiu. co do napraw to wszystko zalezy jakie bylo uszkodzenie i gdzie. jezeli zbrojenie zostalo zniszczone to taka opona moze sie normalnie rozpasc podczas jazdy, guma odejdzie od zbrojenia i nie bedzie milo, a dzieje sie to nagle. Widzialem samochodowa opone ktura rozpadla sie wlasnie w ten sposób, po zdjeciu jej z felgi zobaczylem pelno platów gumy i odsloniety kord stalowy który nie byl w calosci. Siedze troche w oponach samochodowych i tam jest zbrojenie metalowe, nie jestem pewien ale nie we wszystkich oponach motocyklowych taki jest, sa jeszcze zbrojenia "parciane" cos jak by sznurki. a te juz sa calkowice delikatne i czesto nie nadaja sie do naprawy..
-
mlody gra za duzo w gta :icon_eek: pomyslal sobie ze koles zrobil sobie z ulicy parking i musi go nauczyc a potem z resetuje sobie gre :biggrin:
-
Hornet czy to odpowiedni motocykl??
MiND odpowiedział(a) na Kefir/1989 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
wiem ze Xj 600 nie ma takiego wygladu jak hornet, ale moge ci ją polecic dla jazdy z plecakiem, pojedyncza kanapa, duze uchwyty,lagodniejszy przebieg kszywej momentu i mozna na niego zalozyc pare kufrów., wystarczy ustawic sztywniej zawieszenie z tyłu (ma regulacje). Moja xj jest z 98 roku i ma 2 tarcze z przodu takze z chamowaniem jest ok. nie wiem jak starsze modele ale jesli cie stac na horneta to nie zagladaj w roczniki ponizej 98, nie zebym ich nie polecal tylko po co kupywac starszy motocykl jak cie stac na prawie nowy.. :biggrin: ps: mocy raczej powinno wystarczyc jesli piszesz ze nie chcesz nic zrobic dziewczynie, ps2: pamietaj o jej stroju. -
luknij na przednia opone czy nie ma takich nierównosci (male górki.) na czesci jezdnej.
-
pamietam te uczucie.. ja zas wczoraj pierwszy raz legalnie smigalem swoim.. nareszcie odebralem prawko. to jest uczucie smigac "wolny"
-
trzymac sie kolo puszki nie racze bo zaslania ona nas i ktos moze wyjechać szybko zdąrzajac przed puszka a my bedac obok niej trafimy prosto w bok puszki. sytuacja opisana w ,,motocykliscie doskonalym"
-
ja nie montowalem narazie odmy z zaworkiem. zrobilem inaczej wstawilem tam poziomo filtr paliwa z malucha który ma pelnic funkcje takiego "zbiornika" narazie jest to rozwiazanie czasowe bo chce upewnic sie czy pierscienie nie wybijaja mi oleju. Posmigam troszke z tym a potem zobacze czy załoze zwykla rurke, czy z zaworkiem albo zostawie ten "zbiorniczek". wczesniej mialem odme zatkaną i w niej byl jakis szlam który spłynął z filtra powietrza najprawdopodobniej przez opary z gazników.
-
No to wina bedzie w regulacji gażników.