Skocz do zawartości

Piach

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wawa

Osobiste

  • Motocykl
    Buell XB12X Ulysses 2006
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Piach

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. A jednak okazalo sie ze problemem byl akumulator. Dziwne, bo kupilem go 2 miesiace temu jako calkiem przyzwoity Yuasa za 425 PLN. Teraz jest HD - zobaczymy ile da rady pociagnac
  2. Aku nie jest problemem - juz mnie zdazyli przekonac do kupienia nowego wiekszego za 425 PLN. Wiec jest nowka - ergo tu nie jest problem. ja obstawiam jakis przebicie, bo klikanie z rozrusznika kojarzy mi sie ze zwarciem.
  3. Panowie, Mam sory problem z moim Ulyssesem lub nawet nie tyle ja co mechanicy ktorzy go robia. Podczas rozruchu, czasami zamiast krecenia rozrusznika byl odglos jakby klikania czy zwarcia. Zadrzylo sie to kilka razy i rozladowywal sie akumulator i trzeba bylo Bulke odpalac z samochodowego aku. Teraz ten efekt jest caly czas - tzn w ogole nie kreci. Czy ma ktos moze pomysl co to moze byc? Ponizej cytat z maila od nich "Niestety usterka twojego motocykla to obecnie zagadka. Tzn. że przekaźniki są ok, rozrusznik sprawny, akumulator dobry, sprawdzaliśmy go pod kątem kompresji i efekt jest taki ,że jak wykręcamy świece z jednego cylindra to wówczas kręci. Wniosek z tego jest taki ,że problem może leżeć po stronie zaworów jednego z cylindrów. U ciebie są popychacze hydrauliczne czyli tak jak w samochodzie luzy same się regulują pod wpływem ciśnienia oleju, jednakże czasami bywa że jedna z dysz olejowych się przytyka, lub ulega uszkodzeniu. Niemniej jednak chcemy jeszcze zgłębić temat ponieważ kontrola zaworów wiąże się z demontażem silnika z ramy." Z gory dzieki za pomoc.
  4. To chyba musiales zagle wystawiac :) Mi sie nigdy, nawet w trasie nie udalo zejsc do ponizej 4.5l/100km. W miescie jest tyle co u maarpa - 6.5. Najwiecej to udalo mi sie spalic na autostradzie - 10l/100km aprzeciez Bulki XB12 powyzej 200 jezdza z trudem....
  5. Przylaczam sie do pytania, jako ze przy niecalych 18k mil strzelil mi pas. A powienien wytrzymac do 20k. Zastanawiam sie czy moge miec krecony licznik, bo ludzie pisza o pasach wytrzymujacych po 40-60k.
  6. Moze to glupie pytanie, ale czy jest mozliwosc zamontowania do Uliego 2006 prawego "wlotu" czy "nawiewu" powietrza na silnik? Od 2008 roku byl chyba w standardzie. Czy jest to ten slynny "comfort kit"? Nie chodzi mi akurat to ze grzeje mnie, ale mam wrazenie ze latem silnik mocno dostaje w kosc, zwlaszcza w korkach.
  7. Probowaliscie odpalac bulki przy takiej pogodzie jak teraz po kilku godzinach pod robota? Moja niestety chyba sie do tego nie nadaje - cos zamoklo, zresetowalo elektryke i przy okazji troche sie rozladowal akumulator - dopiero podlaczenia aku z auta pozwolilo mi odpalic bulke i wrocic do domu. To normalne, czy cos jest nie tak jak powinno?
  8. Najblizsze 2 weekendy jestem wyjechany - moze byc w tygodniu. Keeldilf, zrobil Ci to klikanie? Co to bylo i za ile wyszlo?
  9. Buell Ulysses XB12X miasto 6-6.5 l/100km w trasie spokojnie 4,5-5 l/100km mniej spokojnie ponad 10 l/100km :)
  10. Jeszcze a propos grzania po 200km/h.... Na autobahnach ograniczen nie ma, ale jest "sugerowana predkosc maksymalna" - jedziesz wiecej - robisz to na wlasna odpowiedzialnosc. To jest to co pisal _XP_ - chcesz domykac budzik - rob to, ale z glowa... Tam gdzie prawdopodobienstwo, ze wylecic pies, pijak albo traktor jest najmniejsze - najlepiej na torze. Wszystko jest dla ludzi - ale trzeba wiedziec jak to zrobic. Symptomatyczny byl wypadek Zientarskiego fura na Pulawskiej - wylecial na garbie, ktory byl tam zawsze i wszyscy o nim wiedzieli (wyrownany dopiero po owym wypadku) - do tej pory nie rozumiem dlaczego - jest tyle lepszych miejsc w Wawie do testowania takich aut.... Moj instruktor na jazdach powtarzal "jezdzij tak jakby wszyscy na drodze chcieli Cie zabic" - caly czas sie tego trzymam. I jeszcze cytat z "Wiedzmina" - "jesli chcesz sie zabic to powies sie na lejcach w stajni i nie mieszaj do tego innych". Pozdrawiam,
  11. Mam pytanie o trwalosc bulek w warunkach polowych. Zastanawiam sie czy wybranie sie w wycieczke po Maroku (lub innym miejscu w Afryce Pn) Ulym ma sens? Zakladam, ze przed wyjazdem wszystko zrobie, zeby bulka dzialala jak trzeba. Jak jest w dzikich miejsach z dostepnoscia czesci? Jak spora jest szansa na to ze jakies czesci sie sypna? Ma ktos z was jakies doswiadczenie w tej dziedzinie?
  12. Sam sie do rozkrecania nie bede bral - ale chyba znaczy to ze czas do mechanika sie wybrac. Szkoda ze do Włocławka z Wawy tak daleko jest :(
  13. Hej, W moim Uly cos znowu jest nie tak, tzn przy ostrzejszym hamowaniu lub przy bujaniu "przod-tyl" na postoju slychac jakdyby jeden "klick" z przedniego koła albo widelca - trudno mi jest zidentyfikowac skad to dokladnie dochodzi. Ze sterowaniem nie ma najmniejszego problemu. Czy to moze byc cos zwalone z lozyskiem? Pozdr,
  14. Ma ktos zbedne 40kUSD? :) http://www.motocykl-online.pl/newsy/erik-buell-racing-1190-rs
×
×
  • Dodaj nową pozycję...