Skocz do zawartości

-piotr-

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O -piotr-

  • Urodziny 04/19/1968

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDM 850
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kraków

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia -piotr-

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

1

Reputacja

  1. W serwisówce faktycznie napisane co 40tys. ale w praktyce w tym modelu sprawdzać trzeba max. co 25tys.
  2. Nie wiem jak w przypadku ojca, ale ja mając umowę na siebie żonę dopisałem po prostu przy rejestracji w WK jako współwłaściciela.
  3. TDMa spełnia wszystkie kryteria i bardzo wygodna dla pasażerki
  4. 12,7 V przy włączonych światłach to znaczy, że nie ma ładowania. Miałem niedawno to samo. Nowy regler rozwiązał sprawę.
  5. Witaj Po Angielsku masz tutaj: http://www.tdm.pl/index2.php/ftpbrowser.html# Po Polsku nigdzie nie znalazłem, ale nawet bez znajomości języka dasz radę. Ogólnie polecam to forum -dużo informacji.
  6. Nie ma co porównywać do japoni, nie ta liga ale nie ma co dramatyzować -da się jeździc. Jak się lubi i umie podłubać nie ma dramatu, a części tańsze niż do roweru. Po mieście i do roboty w sam raz, a są i tacy co na chinolach po europie śmigają turystycznie.
  7. Bez przesady z tym grzebaniem. Mam skuter rometa (też chińczyk) i grzebie raz a dobrze na początku sezonu (oleje, zawory, gaźnik) a potem tylko drobne bieżące poprawki, czasem drobne pęknięcia plastików albo poluzowane śruby. Nie ma dramatu, przez sezon 3-3,5 tys.km.
  8. Ja do latania turystycznie w 2 os. polecam TDM. Bardzo wygodna dla pasażerki (dla kierownika trochę mniej). Moja mimo, że wiekowa w cztery sezony bez większych problemów nakręciłem 24 tys. Pali niewiele.
  9. Mam 172cm i dwudziestoletnią TDM. Jeżdżę turystyczne od czterech lat bezproblemowo i ekonomicznie. Przebiegi rzędu 400-500km dziennie to przyjemność. Trochę ciężka do manewrów parkingowych ale w trasie pełen komfort, choć mocno wieje. Przebiegu nikt nie wywróży ale siedmioletni turystyk może mieć spokojne grubo powyżej 100tys. (raczej trzeba się z tym liczyć), ale co to dla TDMy... Ważne, żeby kupić zadbany, serwisowany egzemplarz.
  10. A tutaj cały elaborat http://www.tdm.pl/forum/index.php/topic,94.0.html Trzeba się zalogować. Stan oleju na bagnecie jak napisał kolega post wyżej.Motocykl w pionie po jeździe, poziom na bagnecie bez wkręcania.
  11. Ja po kilkunastoletniej przerwie nie musiałem płacić wstecz (zmieniłem towarzystwo ubezpieczeniowe), ale było to w 2009r nie wiem jak teraz. Gorzej może byś ze skarbówką. Niezapłacony podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC) z odsetkami za 5 lat i karą. Chyba, ze wartość na umowie poniżej tysiaka.
  12. Dzięki za odpowiedzi. Chodziło mi tylko o OC. Przerejestrowanie i przegląd to już inny temat.
  13. Witam Mam pytanie. Kupiłem ostatnio skuter i na razie nie przerejestrowałem go na siebie. Czy jeżdżąc na DR poprzedniego właściciela (bezterminowe badanie techniczne) mogę wykupić sobie OC (skończyło się) i jeździć legalnie? Jak ktoś wie bardzo proszę o odpowiedź.
  14. Yamaha TDM spełnia wszystkie Twoje warunki. Bardzo wygodny, ekonomiczny. Jak dla mnie jedyna wada to kiepskie owiewki. Mam 850 drugi sezon i jak na razie żadnych problemów (ani lepszych pomysłów).
  15. http://www.tdm.pl/forum/index.php/topic,94.0.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...