Skocz do zawartości

dofo

Forumowicze
  • Postów

    613
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dofo

  • Urodziny 02/24/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Honda SevenFifty
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1073618
  • Telefon
    692 590 314
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/dofo/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Berlin / Czerwieńsk

Osiągnięcia dofo

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. To ja sie tylko upewnie - w ciagu jednego sezonu, na jednym zestawie napedowym, zrobiono testowa maszyna 75kkm?
  2. Tak tak - to MV Augusta. Motocykl to rzecz jasna B12, ale mnie chodzilo wlasnie o sama dupcie :icon_razz:
  3. Do tych co nie widza podobienstwa miedzy fotami z netu, a tymi policyjnymi. Pokazcie mi producenta 2oo, ktory na swojej stronie umieszcza modele policyjne i ich specyfikacje techniczne. Przeciez te motocykle maja szerego przerobek. Zarowno w zawieszeniu, plastikach jak i silniku. Przeczez chyba nie mysleliscie, ze wzieli seryjne moto, pomalowali na bialo, dokleili kilka kolorowych swiecidelek i "włola" - mamy policyjna wersje motonga :)
  4. Brawo. Uscisk prezesa przy najblizszym spotkaniu :D A odkrylem to wczoraj 3 minuty po napisaniu tego tematu. Dupcie znalem z tylnej okladki katalogu louisa na rok 2004 :notworthy: :)
  5. @zalmen3 Twoja odpowiedz jest tresciwa :notworthy: Tylko yogi o tym pisal, a reszta nie wspomniala ani slowem. Nawet moderator, ktory przeniosl temat do innego dzialu. http://matzomat.piranho.com/2202/_PIC0010.html http://matzomat.piranho.com/2202/_PIC0008.html http://matzomat.piranho.com/2202/_PIC0003.html Nadal kiszka Franciszka?
  6. Dziekuje za tresciwe odpowiedzi. Wiedzialem, ze mozna na Was liczyc. :notworthy: http://matzomat.piranho.com/2202/PIC0003.JPG http://matzomat.piranho.com/2202/PIC0008.JPG http://matzomat.piranho.com/2202/PIC0010.JPG
  7. Gdzies juz to widzialem, ale za Chiny Ludowe nie moge sobie przypomniec od czego to jest. Pomozecie?
  8. Ale ja sie z wami zgadzam, tylko caly czas rozne mozliwosci rozpatrujemy. Ja wiem o co wam chodzi, a wy o co mi (chyba). Na tym poprzestanmy bo do calkowitego pojednania moza dojsc juz tylko przy rozmowie gdzie dyskusja wyglada zupelnie inaczej niz na forum ;)
  9. Ok. Inaczej. Te same zebatki, te same silniki, ale jeden zdlawiony. Uwazam, ze podniesione kola osiagna te same obroty, aczkolwiek wersja "oem" bedzie o wiele dluzej osiagala swoje wyniki. Chodzi mi o to, ze dlawienie MOZE, ale NIE MUSI miec wplywu na koncowy Vmax. Moze akurat w XJ tak jest bo silniki sa slabe. Tu sie nie kloce. Ale dlawiac sporta z 300km na 250km, jego Vmax moze pozostac bez zmian ;)
  10. Na zdrowy rozsadek moc ma minimalny wplyw na Vmax. Jedyne co to przy szybkich przelozeniach slaby silnik moze nie byc w stanie pokonac oporu powietrza i nie osiagnie Vmaxa mimo, ze jeszcze nie wszedl na maksymalne obroty. Zeby dlawienie mialo bezposredni wplyw na predkosc to by musialo ingerowac jakos elektronicznie i blokowac przyspieszanie w pewnym momencie.
  11. Jezeli wrzcisz na tyl mniejsza zebatke, albo na przod wieksza i silnik bedzie mial wystarczajaco mocy zeby to rozpedzic to Vmax sie zwiekszy - logiczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...