Skocz do zawartości

DOMINIK200HP

Forumowicze
  • Postów

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    FZR 1000 Exup
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1613099
  • Strona www
    http://pfg.ganda.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Konstancin

Osiągnięcia DOMINIK200HP

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. opłaca się, całego drugiego nie znajdziesz
  2. ok. ok. więc mówię, że znaleźć kompresor do motocykla jest trudno i jest się raczej skazanym na nowy, bardzo drogi produkt. kompresory mają swoje zalety - mniej problemów ze strojeniem niż w przypadku turbo, liniowe przyrosty mocy i doładowanie od niskich obrotów. no ale cena, mało miesca w moto na montaż, tendencje do przegrzewania i ich delikatna konstrukcja(mogą się przegrzewać i nie radzić sobie na wysokich obrotach). Napędzanie turbiny paskiem to porażka - potrzebne byłyby ogromne przełożenia, ogrom miejsca, a efektem byłaby marna wydajność. Turbo(napędzane ofc gazami wydechowymi, jak pan bóg przykazał) wydaje się najlepszym rozwiązaniem, przy małym doładowaniu i konkretnym silniku(GSXR 1100, FZR 1000, ZZR 1100) można pokusić się o dodatkowe 50km bez większych zmian w silniku(koniecznie sprzęgło) przy stosunkowo niewielkich kosztach rzędu 4-5 tyś pln. Za 10 tyś za części korzystając z doświadczenia innych można zbudować fajny motocykl turbo:)
  3. Ludzie, proszę nie rozpowiadajacie takich bzdur. Gdybyś wiedział, jak jest silnik zbudowany, to by ci to nawet przez usta nie przeszło. Przy okazji, jeśli koega założyciel tematu nie odróżnia turbiny od sprężarki mechanicznej, to niej jeszcze trochę poczyta, zanim coś poważnego zrobi! A najepszym sposobem na zmiejeszenie stopnia sprężania jest podkładka pod cylindry, a nie uszczelka pod głowicę. Ew. niższe tłoki. Najlepiej jest podpatrzyć gotowe projekty, bo inaczej strojenie potwora może okazać się prawie niewykonalne, szczególnie na gaźnikach. A samo turbo to nie wszystko, trzeba jeszcze doprowadzić olej, przynajmniej przywrócić silnik do stanu jak z fabryki, może wymienić kosz sprzęgłowy, tłoki na kute i korbowody. Coś takiego sypnąć się szybko nie powinno.
  4. Bardzo bym prosił kogoś, kto posiada: GSX-R 750 od 2000 do 2003, lub GSX-R 1000 do 2004 o zmierzenie średnicy śrub mocujących osłony pięty, lub średnicy otworów w w/w elemencie, oraz odległości między otworami, śrubami, bądź środkami otworów. I jeszcze o to samo kogoś, kto ma GSXRa 1000 K5 lub K6. Dla pierwszych atrakcyjne nagrody;):( i moja dozgonna wdzięczność. Jakby ktoś nie wiedział, to chodzi o ten(taki) element: http://tinyurl.com/m7k2a. Ewentualnie, chętnie sam mogę zmierzyć pod okiem właściciela w okolicach Warszawy.
  5. O boże, co za głupoty!! Z szerokości opony nie musi wynikać pole powierzchni styku opony z asfaltem, wynika ono głównie z profilu opony. Min. wielkość tego pola wpływa na zwiększenie oporów toczenia(a nie jakiegoś opływu powietrza:icon_mrgreen: ). Może się to wydawać śmieszne, ale opony wcale nie są lekkie i na osiągi jedynie masa może tu NIEZNACZNIE wpłynąć. A każdy kg mas wirujących liczy się jak 3kg "zwykłej" masy motocykla. Ale w warunkach drogowych to do pominiecia.
  6. A zawsze wydawało mi się odwrotnie, że przepustnice podciśnieniowe stosuje się, aby uzyskać lepszą reakcję na gaz. Montował ktoś Keihiny FCRy w sportowym motocyklu?? Jeśli tak, to z jakim rezultatem??
  7. Gdzie można kupić, albo jak zrobić/dopasować ślizg łańcucha mocowany na wahaczu w FZR 1000 Exup, mój jest już wytarty, a za oryginalny w sklepie Yamahy chcą raptem 360:O
  8. Ja mam pytanie bezpośrednio związen z temtem, mianowicie, czy zauwżyliści, i jeśli, to jaki wpływ stosowanego oleju(rodzaj, marka) na zużycie oleju??
  9. cena super, motocykl też całkiem fajny, stuka najpewniej łańcuch napedu alternatora, na drugim miejscu może być łańcuch rozrządu i na trzecim panewki:/ w porównaniu z moto od kolca jest zaaaajebistyy! chociaż wydech bym zmienił na dwa pojednyńcze, kierunki na zgrabniejsze i błotnik na coś współczesnego i motocykl idealny;)
  10. VF 750 F 1983 20kkm - 0ml FZR 1000 1991 70kkm - między 200-600ml w zależności od stylu jazdy i zalanego oleju, wyraznie uszczelniacze zaworowe na 3 zaworach sa do wymiany - trzonki zaworow po dluzszym postoju wilgotne
  11. ale ten motocykl wystawia Kolec :icon_biggrin: był zrobiony wielce starannie, ale mi się nie podobał, rejestracja z boku, kastet z tyłu, błotniczek to imo kiepskie patenty, no i obły zadupek nie pasuje do kańciastego baku.
  12. czemu niby te pięć biegów to wada?? jeździłeś tym motoyklem?? btw. praktycznie bez przeróbek pasuje 6tka od YZF 750R:)
  13. SV, narowisty, chyba żartujesz :lapad: Ja śmigałem nową SV i była bardzo spokojna, moc oddawała bardzo równo, a w porównaniu z moją FZR sprawiała wrażenie, jakby stała w miejscu, a mimo wszystko na krótkim odcinku drogi pojawiła się liczba 200 na liczniku. IMO moc do miasta ok, dla normalnego człowieka wystarczająca, a motocykl poręczny, ładnie, całkiem neutralnie się prowadzi i jest dość wygodny;) Chociaż ja bym wybrał CBR, albo coś bardziej bezkompromisowego, to uważam SV za motocykl bardziej uniwersalny;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...