Skocz do zawartości

kuczwelek

Forumowicze
  • Postów

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kuczwelek

  • Urodziny 11/03/1965

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    szczecin

Osobiste

  • Motocykl
    honda V65 magna/vf1100c
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

952 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kuczwelek

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. urodził się mały problemik w magnie v65. sprzęgiełko rozrusznika i jego środkowa oś-walec z zębatką na którym blokują się rolki. część nie do dostania, (28110-MB4-000) czy masz pomysł jak to naprawić ?

    1. Adam M.

      Adam M.

      Staraj sie znalezc na amerykanskim Ebay, bo w latach 80 tych byl to u nich dosc popularny motocykl.

      W Stanach te motocykle niewiele jezdzily bo kazdy ma po kilka samochodow i motocykli wiec uzywane czesci sa w umiarkowanych cenach i w dobrym stanie.

      Powodzenia

      Adam.

  2. dawno nie zaglądałem ale mam problem i szukam magna v65 na części.
  3. chyba prościej trafisz cały sinik, panewki jeszcze 10 lat temu można było ogarnąć przez serwis. polecam honda plaza warszawa wtedy mieli super gości, a teraz ?
  4. może kogoś z fanów zainteresuje broszura z 1982 Magna v45 "w stanie super-excellent. 8 stron opisu.polecam
  5. mam taki zestawik zakupiony z ebay od 2010, polecam do modeli do 1985r.
  6. kupiłem taki zestawik "k&g" ale do v65 patent jest zaje...fajny.
  7. jestem zdania, że specjalnie producent robi panewki z bardziej miękiego materiału aby ulegał on degradacji, a przez to zasadniczy element pozostaje nie ruszony. o ile pozostał on nieuszkodzony z braku panewki. pozostaje jeszcze opcja dobrego smarowania i kanałów olejowych. zaletą jest włąśnie rocznik maszyny(z dobrych lat handy) po wymianie panewek zrobiłem kilka razy więcej niż 3tys. ma inne wyjście??
  8. sewis hondy i powinieneś mieć panewki. jak rozbierzesz są oznaczone kolorami.
  9. masz te dwa wyjścia jak wcześniej koledzy opisywali, to łatwiejsze to pociągnięcie smarowania z miejsca czujnika oleju na osobnych przewodach prosto do kazdej głowicy.
  10. o ile pamiętam to powinno być symboliczne ciśnienie około 0,2-0,4
  11. odpowiedziałem na jakiejś wcześniejszej stronie gdzie kolega zamieścił link do zdjęć ze smarowaniem od filtra oleju do głowic i właśnie jego mam od kilku lat i go polecam. szukaj wcześniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...