-
Postów
897 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O major000
- Urodziny 02/13/1985
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
JG
Osobiste
-
Motocykl
KTM 300 EXC 13r.
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia major000

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)
2
Reputacja
-
Problem z zaworami KX450F 2006
major000 odpowiedział(a) na bratomek temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie chcem cię martwić ale tak zniszczone zawory podważają tezę o 120godzinach tego motocykla. Sugerowałbym ściągnąć głowicę i cylinder i dokonać oględzin. Zawory kategorycznie do wymiany i nie na stalówki tylko oryginały tytanowe. Jeśli olejesz temat to przekonasz się jak fajnie wygląda silnik po urwanym zaworze co w przypadku Kawasaki jest częstym widokiem. Miałem taką Kawę od nowości, dopiero przy przebiegu 150godz regulowałem pierwszy raz zawory. -
Wyskakujące biegi, brak luzu - KTM SX 125
major000 odpowiedział(a) na Gawron temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Zanim wyciągniesz silnik ściągnij duży dekiel sprzęgła i obejrzyj mechanizm zmiany biegów. -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
300exc bodajże od roku 2007 ma rozrusznik w standardzie. 250 exc ma rozrusznik od 2011 a 200exc od 2013. Każdy wie jak one działają(a raczej nie działają) więc większość moto na allegro ma ściągnięte rozruchałki. Jeśli motor ma iść w ciężki teren, to bez gadania tylko 2t, a nawet jeśli znudzi ci się las i będziesz chciał latać po torze to exc bez problemów nadąża za sx-ami. -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Sx-a można łatwo przystosować do enduro. Ale to jednak nie to samo... -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
To motocykl odemnie. Robiłem mu remont silnika kilka miesięcy temu. -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Nie musisz modułu zmieniać, po taniości można zrobić tak jak mówisz, sam cylinder i tłok. Jeśli lubisz prostowanie łokci na każdym biegu i w każdym momencie to 200 sobie odpuść. Kilku znajomych latało tymi 200-setkami i poprzesiadali się na 250, wszystko fajnie pięknie ale po kilku miesiącach brakowało mocy i dupa. Już pomijam że serwis w 200 robisz praktycznie jak w 125. -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
http://ktmsklep.pl/powerparts-produkt/11,65,925,6683/63203/300-exc-kit To jest kit do 250 na większą pojemność, tylko tymi częściami różni się 250 od 300. Z tych trzech modeli najlepiej prowadzi się 200 bo jest najlżejszy, i ma niżej środek ciężkości od 250/300. 250/300 prowadzą się tak samo, różni je jedynie charakterystyka silnika. Nie porównuj 250 sx do 250 exc bo to dwie różne bajki. 250 sx to typowe 2t, czyli brak dołu, agresywne, ku**ewsko mocne o innych kątach ramy i z innym zawiasem. 250 exc jest ułagodzony i stworzony do enduro, różnica w prowadzeniu ogromna. Jak przesiadłem się z 250 sx na 250 exc to nagle podjazdy nie do wyjechania zaczęły być śmiesznymi górkami. -
EXC 200 czy 250?
major000 odpowiedział(a) na nowytzrdt temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Wbrew pozorom to dwa całkiem różne motocykle. 200 to fajna popierdółka, zwinna, lekka ale nie jest to potwór pod względem mocy. Rozwiercona setka czyli fajnie ciągnie od dołu, za to góra słabiutka. Skrzynia też setkowa, biegi ciasne, krótkie, prędkości maxymalne małe. Motorek fajny ale nie do końca uniwersalny, taka hybryda dla niezdecydowanych między 125 a 250, jednak bliżej mu do 125 całokształem. 250 to już killer, mocniejszy, szybszy od 200. Kilka kilo cięższy, całkiem inny silnik, inna skrzynia biegów(szybsza). Ja osobiście polecam 300exc. -
W jaki sposób moto zgasło? zblokowao koło? przerywał zanim zgasł? był spadek mocy przed zgaśnięciem? Na jakie luzy ustawiłeś luz zaworowy? Sprawdź iskrę, sprawdź tor paliwowy, sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony i skontroluj jeszcze raz luzy zaworowe.
-
honda crf 250r 2007r-problem
major000 odpowiedział(a) na mazibiker temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Dzwoń lub ślij maila do serwisu Hondy, wszystko ci powiedzą. -
honda crf 250r 2007r-problem
major000 odpowiedział(a) na mazibiker temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To jest natrysk na tłok. Nr 35 na fiszce. http://www.ronniesmailorder.com/fiche_section_detail.asp -
ktm 525 2003r. problem z roszrusznikiem, nie chce przekrecić wału
major000 odpowiedział(a) na rafaln21 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Z jakiego konkretnie modelu wyciągnołeś ten rozrusznik? -
YAMAHA YZ250F PROBLEM Z SILNIKIEM
major000 odpowiedział(a) na gacek88 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Stary nie wiem kto ci robi ten motocykl ale to na pewno nie jest mechanik. Ty tez jesteś na tyle nieogarnięty żeby godzić się na spawane tłoki, używane szklanki itd.? Sprawdzał ten twój mechanior w jakim stanie jest dół silnika po tym wybuchu(szczególnie korba)? Sprawdzał nową głowicę? Wypiął chociaż zawory do kontroli(jaki jest procent zużycia tych zaworów)? To jest parodia a nie remont. Koszt naprawy po takim wybuchu to pi razy oko 5000zł. -
YAMAHA YZ250F PROBLEM Z SILNIKIEM
major000 odpowiedział(a) na gacek88 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ciekawe ile wytrzyma ta rzeźba w gównie... -
Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525
major000 odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ktm nie chwali się danymi na temat mocy i momentu a użytkowników trochę fantazja ponosi w tej kwestii. Ktm 525 exc ma w rzeczywistości ok 50KM.