Skocz do zawartości

SamotnyWilk

Forumowicze
  • Postów

    459
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana SamotnyWilk w dniu 2 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają SamotnyWilk punkty reputacji!

O SamotnyWilk

  • Urodziny 11/11/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    SRAD 750,ZX9R.SC28,RF900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4886007
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

2829 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SamotnyWilk

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

13

Reputacja

  1. Tym bardziej jak znajdziesz złote opiłki w oleju oznacza to poważny problem i spore koszty...
  2. Mam srada u mnie załącza się przy 106 stopniach i wyłącza przy 98. Jakbyś nie znalazł,daj znac znam chłopa z Warszawy ,który ma kilka sradów na części,napewno będzie miał używkę.
  3. To nie jest usterka,aczkolwiek tak by nie powinno,żeby motocykl odpalał tylko z gazem. Moim zdaniem przyczyna lezy w gazniku,uchylając przepustnicę gazu dajesz mu tym samym więcej paliwa i wtedy odpala,więc dysza wolnych obrotów ,i ssanie do sprawdzenia,w szczególności kanały paliwowo powietrzne. Być może jest też żle wyregulowany ten gaznik.Mam nadzieje ,że ten gażnik w ultradzwiękach czyściłeś.
  4. Przyczyn może być kilka Gaznik -za mała ,bądz za duża dysza główna, rolki mogą być za cięzkie, lmoże ciagnąć sobie też gdzieś lewe powietrze,lub masz tego powietrza za dużo,poprzez założenie nieodpowiedniego filtra powietrza razem z puszką i złą regulację.
  5. Sprawdziłbym gażnik w szczególności przeloty dysz i membranę czy nie pękła,lub problem z prądem. Sprawdziłbym tez cewkę i masę
  6. Można,ale pamiętaj,że każdy seryjny układ z którym motocykl wyjeżdza z fabryki jest wyliczony do parametrów i pracy silnika. jakakolwiek ingerencja np w zamontowanie innego układu np przelotowego będzie wiązać się z koniecznością regulacji gażnika.
  7. Jeśli ma być to zrobione dobrze i tak jak trzeba rozpoławiaj silnik. Ja też ostatnio robiłem nowy gwint w misce olejowej (aluminium) w alfie 156,bo puszczało,spod korka,dałem nową podkładkę ale nie pomogło bo okazało się że jakiś matoł ,który wcześniej zmieniał olej przekręcił gwint.
  8. Nie jest. Do takiego cylindra wystarczy spokojnie gażnik 17,5 czy nawet 19 mm np dellorto. Problem może być w złym doborze gażnika,dałbym mniejszy. Druga sprawa-nie kupuje się chińskich gażników bo to jest taka tandeta że ciezko to wyregulowac. Ważny jest tez dolot i wydech w dwusuwie,jak to nie jest wszystko dobrane odpowiednio to nigdy tego nie ustawi
  9. Dokładnie to jest przyczyna,żle ustawiony squish.. Tłok nie jest do tej głowicy,spróbuj z wypukłym denkiem
  10. Zobaczyłbym jeszcze czy gdzieś w gażniku przepustnicy nie przycina,albo samej linki gazu
  11. Na początek to sprawdz kompresję, jeśli jest w normie to zastanów się czy jest sens to ruszać. Jak już chcesz się bawić to standardowo pomiary,cylinder,tłok, zużycie pierścieni, Sprawdz stan łożysk na wale,może konieczna będzie wymiana, sprawdz luz na korbie, byc może konieczna jest regeneracja lub wymiana wału, .Uszczelki wiadomo nowe,kartery możesz złożyć na hermetyku, łożysko sworznia tak samo do wymiany (profilaktycznie) a także uszczelniacze , nie jest to duży koszt a warto.
  12. Podłacz inną zwykłą żarówkę i zobacz czy wywala ten bezpiecznik. Jeśli nie to już wiesz jaka jest przyczyna....tego cyclopsa możesz sobie na śmietnik wyrzucić,bo robi zwarcie i pewnie błąd jest w środku tej żarówki. Gdy okaże się,ze wywala na jednej i drugiej, to masz zwarcie w instalacji i plus idzie gdzieś na masę,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...