-
Postów
182 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O luki69
- Urodziny 08/19/1993
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Tomaszów Mazowiecki
Osobiste
-
Motocykl
Romet T1
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2805980
-
Strona www
http://
Osiągnięcia luki69
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
3
Reputacja
-
To, że Ty w wieku osiemnastu lat mogłeś takie auta podotykać na plakatach nie znaczy, że ja nie mam z nimi do czynienia. Jak ktoś jest młody i chce zdrowo polatać to nie kupuje E46 320i tylko E30 325i. Ja nie miałbym żadnych skrupułów żeby do takiej E46 wsadzić gaz i po prostu komfortowo latać na co dzień a nie dorabiać jakieś ideologie.
-
przecież to jest klasyczny przykład auta dla emeryta albo statecznego ojca rodziny :icon_eek:
-
młodzi mają problem - nowe prawko, nowe przepisy kat. a
luki69 odpowiedział(a) na Piotr Dudek temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Od takich rzeczy jest Dziennik Ustaw a nie jakieś podrzędne strony http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,2011,nr,30/poz,151,ustawa-z-dnia-5-stycznia-2011-r-o-kierujacych-pojazdami.html 19 stycznia 2013 roku. -
Rozejrzyj się za Citroenem ZX z silnikiem XU10 2.0 16v, najlepiej w wersji Volcane albo Dakar. Ciężko będzie Ci go znaleźć w dobrym stanie, musiałbyś popytać na forum klubu cytrynki (Mój odnośnik), ale autko naprawdę nieźle zapie**ala, można zrobić swap na 3.0 V6 z Peugeota 406 Coupe i kosztuje (a przynajmniej powinno) poniżej dychy.
-
Jeśli ma już trochę przejechane, a wcześniej jeździł dobrze to wsadź takie rolki, sprężynę i sprężynki jak były wcześniej tylko nowe. Te części się zużywają i czasami trzeba je wymienić.
-
To zależy od OSK. Kurs to 30 godzin teorii i 20 godzin praktyki, więc tak na dobrą sprawę to da się go skończyć w niewiele ponad tydzień. Gorzej z egzaminem bo możesz na niego czekać nawet 2-3 tygodnie (zależy od WORDu).
-
To normalne, że kiedy wzrasta liczba zarejestrowanych motocykli o 40 tysięcy to rośnie też liczba wypadków.
-
Cagiva Mito 125, ogłoszenie
luki69 odpowiedział(a) na weeman temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
No to pakuj się w samochód i jedź do niego. Obejrzyj czy plastiki nie są klejone, sprawdź czy moto jedzie prosto i czy nie ma oznak konkretnego dzwona. Wkręć manometr i sprawdź kompresję albo weź ze sobą mechanika i jak piec zdrowy to kupuj. Ze zdjęć nikt ci stanu motocykla nie wywróży. -
Cagiva Mito 125, ogłoszenie
luki69 odpowiedział(a) na weeman temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Przeciez napisal ze to nie dla niego YBR :D :D -
odkryłem fabrycznie nową JAWE ROADSTER 90 z 1972
luki69 odpowiedział(a) na chris114 temat w Chwalę się!
czeskie aukcje http://aukro.cz/jawa-90-roadster-na-renovaci-i1683335494.html http://aukro.cz/jawa-90-roadster-na-renovaci-i1683335524.html http://aukro.cz/jawa-90-roadster-i1689514404.html -
Odbiór stałego dowodu przez osobę niepełnoletnią
luki69 odpowiedział(a) na murgal temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Bo nie musi być. U mnie w urzędzie sami dają takie druczki "Pełnomocnictwo", które się wypełnia a później idzie się z nim do okienka. Ważne, żeby mieć ten druczek wypełniony i podpisany, swój dowód osobisty i dowód osobisty osoby która ci udzieliła pełnomocnictwa. -
Przepisanie zniżek na OC w PZU.
luki69 odpowiedział(a) na g3rman temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
A dla osiemnastolatka z pierwszym moto ile takie ubezpieczenie może kosztować? Bo zastanawiam się czy jest sens brać starego jako współwłaściciela. -
2 lampy z przodu, podwójna lampa
luki69 odpowiedział(a) na WilQ_21 temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Chodzi o coś takiego jak w moim Malaguti? Sktuer przeszedł przegląd bez problemu :icon_rolleyes: -
Zamiana manetek i klamek miejscem Fazer 600
luki69 odpowiedział(a) na marian65 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Może lepiej byłoby kupić moto z Dual-CBS i hamować głównie tylnym hamulcem (przód i tak hamuje w tym układzie), a na manetkę założyć taki "tempomat": http://allegro.pl/wspomaganie-gazu-tempomat-wys-gratis-i1707778594.html -
Jeżeli myślisz o W210 w kombi to dużym problemem może być nivo. Mało ludzi potrafi to dobrze diagnozować, nie wszystkie części da się regenerować a wymiany na ślepo to majątek. Mamy w domu W210 w sedanie. Majonez, nie wiem czy jeździł na taksie bo w briefie ma wpisany niemiecki czerwony krzyż. Auto jest po lifcie, na liczniku 300 tys., realny przebieg to około 600 tys. Przez dwa lata (od zakupu) w auto było włożone 1000 zł, na wymiany oleju i filtrów i zrobienie nadkoli i spodów drzwi, bo już je rdza wpierdzielała. Silnik E200 CDI chodzi bez najmniejszego problemu. Jedyna różnica w porównaniu do innych aut jest taka, że po kupnie Meśka stary przestał tankować na niezaufanych stacjach - leje ropę na BP, Orlenie, Lukoilu itp. Jak chcesz wozić meble to E200 odpada, bo to za słaby silnik na to auto, 2,7 albo 3,2 będą OK. PS. Ze znalezieniem polifta za 20 tysięcy i w dobrym stanie możesz mieć problem.
