Skocz do zawartości

czarekmbx

Forumowicze
  • Postów

    768
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana czarekmbx w dniu 19 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają czarekmbx punkty reputacji!

O czarekmbx

  • Urodziny 12/06/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PL

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MBX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12057665
  • Telefon
    726474037
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

714 wyświetleń profilu

Osiągnięcia czarekmbx

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

14

Reputacja

  1. http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-4B3A0886-07E490CF/lidl_pl/hs.xsl/index_31795.htm
  2. Ciekawe kto kupi duża ilość bydła bez paszportów? Chyba że ktoś na czarnym rynku. A to ciekawe, gospodarz trzymający krowy i prowadzący produkcję mleka trzyma tylko i wyłącznie krowy rasowe tzw mleczne, bo po co mu jakiś mieszanie który więcej zje niż da mleka?
  3. Luz zaworowy - ssanie: 0,17-0,25 [mm] Luz zaworowy - wydech: 0,22-0,31 [mm] Musisz zapatrzeć się w szczelinomierz z setkami, jak i w serwisówkę, tam będzie dokładnie opisane jak się to robi. A tak z grubsza to ustawiasz rozrząd, mierzysz, wyciągasz płytkę, patrzysz jaki masz rozmiar, analizując jaki miałeś luz i jaka masz płytkę idziesz do sklepu i kupujesz taki rozmiar płytki jaki potrzebujesz. Należy najpierw pomierzyć wszystkie zawory i popróbować pozamieniać płytki miejscami tak by jak najmniej ich kupić. Pamiętaj, że nie należy szlifować płytek(choć niektórzy to robią) i nie obrać silnikiem bez płytki pod zaworem! Czasem bez odkręcania wałków się nie obędzie, także bez klucza dynamometrycznego się nie zabieraj za to. A i do poprawnego ustawienia luzu na płytkach potrzeba dużej wprawy, robiąc to pierwszy raz będziesz pod jednym zaworem wymieniał płytki parę razy. Robisz to na własną odpowiedzialność.
  4. To jest taki silnik że musi dymić, duo zależy też od oleju.
  5. Na pewno kręciłeś nr 40? Bo jak dla mnie to jest tylko zatyczka. Śrubą 37 reguluję się mieszankę na wolnych obrotach i serwisówka Ci powie ile ma być wykręcona, ale jak jest dobrze to nie ruszaj bo potem tego nie ustawisz.
  6. Panowie Potrzebuję ładowarki do aku motocyklowego, sęk w tym że chciałbym by miała funkcję 6/12V. Najlepsze by była ta z Lidla, bo tania i wszyscy ją chwalą, z tym że potrzebuję jej na wczoraj, a w Lidlu jeśli ją rzucą to na zimę. Wiecie gdzie ją dostać? Ewentualnie co innego polecacie w przystępnej cenie?
  7. Ręki uciąć nie dam. Podłącz lampę stroboskopową i sprawdź ustawienie zapłonu/
  8. Spójrz jak są ułożone zwoje na wystającym kawałku gwintu.
  9. W warsztacie motocyklowym najlepiej, od biedy może być samochodowy, ważne by manometr był wkręcany zamiast świecy, a nie wciskany. Marka: HONDA Model: MBX 80 S Data prod.: 1984 Pojemność/il. cylindrów:0079 / 1 Średnica/skok tłoka: 49,5/41,4 [mm] Oktan/ilosc suwów: 91/2 Kompresja: 13 [bar] Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 0,2-0,3 [Ohm] Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 3400-4200 [Ohm] Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 10-100 [Ohm] Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 20/3000 [KW/min-1] Świece: NGK BR9ES Szczelina: NGK BR9ES Gaźnik: KEIHIN Typ gaźnika: PF26D Liczba wolnych obrotów: 1400 [obr./min] Dysza główna: 130 Śruba mieszanki podstawowej: 1 [obr.] Poziom pływaka: 13,5 [mm] Akumulator: CB3L-A Widełki: 152/152 [ml] Uszczelniacze przedniego zawieszenia: 29-41-11 [mm] Łańcuch napędowy: 420M Liczba ogniw łańcucha: 116 Luz łańcucha: 10-20 [mm] Zębatka przednia: 15 [zębów] Zębatka tylna: 38 [zębów] Opona przednia: 2,75-18-4PR Opona tylna: 3,00-18-6PR Hamulec przedni: FA 86 Hamulec tylny: H 304 Moment dokręcenia głowicy silnika: 20 [Nm]
  10. Jak dla mnie to tłok Ci się skończył, pomiar kompresji wszystko nam powie. Jeśli na luzie kręci się do końca i na pierwszych biegach również to nie masz blokady. Podaj mi rok to Ci wyśle parę danych na temat regulacji. Tak, może być źle wyregulowany gaźnik Ładowanie ma się zawierać w granicach 13.8-14-4v, pod obciążeniem na wolnych może być trochę mniej ale na pewno nie poniżej 13v, także masz coś skopane.
  11. Nie no Panowie, wyrażajcie się, w dół, a w bok to jest zasadnicza różnica... A może nauka czytania ze zrozumieniem tekstu pomoże ?
  12. Jak świeca sucha to paliwo nie dochodzi do cylindra, psiuknij trochę beny pod świece wtedy kopnij.
  13. Tam nie ma wielkiej filozofii, z tego co pamiętam czujnik siedzi w blaszce, z hamulcem połączony jest sprężynka.
  14. Skoro było dobrze po co pchał tam łapska? Wygląda na to że zaworek iglicowy puszcza i cały czas go zalewa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...