Skocz do zawartości

Abies Alba

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki klx 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Centrum

Osiągnięcia Abies Alba

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Niestety nie rozwiązałem, dalej w tym samym miejscu, a mechanik już jest na 100% pewny że moduł nie spełni swojej roli. Spróbowałbym z tym opornikiem, jak to dokładnie zrobiłeś? W jakim miejscu umieściłeś? Już kiedyś gdzieś słyszałem o oporniku a odpalaniu w klxsach :blink:.
  2. Dzisiaj chciałem sprawdzić czy jest iskra i podczas "kopania" trzymałem jedną ręką fajke, a drugą ramę i poczułem lekkie kopnięcie. To oznacza że mam przebicie i trzeba wymienić fajkę?
  3. Teraz już benzyna dochodzi, próbowałem także psuknąć benzyny i dalej tak samo. Jeżeli widać, że jest iskra to moduł jest sprawny?
  4. Stary moduł mam w dwóch częściach... wcześniej poprzedni mechanik mówił że się spalił. Jest iskra, ale po jakimś czasie ginie. Było sprawdzane jakimś przyrządem i po paru kopnięciach jej nie było. Świeca jest sucha, paliwo dochodzi do gaźnika.
  5. Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów. Posiadam kawasaki klx 250, rocznik 93, wersja bez akumulatora, z rozrusznikiem nożnym. Jesienią poprzedniego roku uszkodziłem wałek zdawczy podczas odpalania i dopiero parę tygodni temu został wymieniony na nowy. Został również wymieniony moduł z innego motocykla o takich samych numerach. Mechanik złożył silnik, ustawił i czyścił zawory, gaźnik również wyczyszczony, kompresja jest odpowiednia. Lecz zaczął się problem z iskrą, bo znika. Podczas kopania słychać jakby "silnik chciał zagadać" ale nie może. Próbowaliśmy także na popych ale nie dało rady. Czy problemem może tkwić w module? Czy może to wina licznika, bo posiadam od klx 650. Czekam na sugestie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...