Sporo czasu mineło ale moze tak . Ja tez mogę sie do tej listy dopisc tylko czy nie sadzicie
ze na pomoc zasługuja tylko te osoby co sa na liscie ? bo czemu masz pomagac komus
kogo niema na liscie czyli taka osoba cie olewa nie pomoze nikomu innemu bo po co szkoda czasu
ale sama w razie W skorzysta z pomocy osoby z listy?
Po sprawdzeniu połaczen masowych i wyczyszczeniu na nie wiele sie to zdało.
Przy zapalonych światłach wolne obroty 14V
Wraz ze wzrostem oprotów napięcie spada i przy 5000obr wynosi 13,4 po niżej tej wartości nie spada.
Regulator wymieniony.
Pomiar miernikiem wykazał bez świateł na wolnych obrotach 14 V przy 5000 obr. 13,50V
Na swietłach wolne obroty 13,90 przy 5000 obr. 13,20V
Poniżej 13,20 nie spada ładowanie czy nie powinno by trochę większe ?
Regulator trochę sie grzeje.
Po trasie 300km padł mi regulator napięcia przegrzał się do tego stopnia że wtyczka się przy topiła . Może ktoś miał taki kłopot ? Czy to wina regulatora czy alternator ? ładowanie akumulatora brak napięcie zmienne między stykami wynosi przy 4000 tys obrotow 70V Przy wzroscie obrotów napięcie rośnie w górę czy tak ma byc ?
Odważny jesteś życzę powodzenia a widziałeś kiedyś wbitą świece w zbiornik? I polecam jak bedziesz tak chciał spróbować ubrać dobry kask bo nie życze ci zebyś dostał latającą swiecą w głowę.
Dzieki za wypowiedzi wiec jest tak Gazniki sa po regulacji i po czyszczeniu obroty 900 i tak sie wlasnie dzieje. Jak dam obroty 1200 to może i nie gaśnie ale czasem obroty sie zawiesza na 3000 i po chwili spadną w dół czy to normalne w xj ?
Moto xj 600 chodzi bardzo ładnie tylko problem jest taki jak jest rozgrzany to gasnie na luzie albo na sprzęgle jak na przyklad dojadę do swiateł i wrzucę luz to zgaśnie jak nie przy gazuję praktycznie zawsze na postoju sie tak nie dzieje. Miał może ktoś taki problem?