Skocz do zawartości

cochise

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cochise

  • Urodziny 08/19/1969

Osobiste

  • Motocykl
    SuperTenere 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia cochise

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. I tak też się stało, całe szczęśc ie, udało się dojechać do warsztatu. A aku chyba na złom.
  2. Witajcie. Sprawa jak w temacie: podobno słaby punkt XTZ Super Tenere. Moje pytanie: jak często się ToTo psuje? Jakie macie doświadczenia w tej materii? Ew. jakie spustoszenia w silniku/instalacji może mi zrobić regulator jak padnie? Jak rozpoznać że jest niesprawny? Z góry dzięki za wszelkie porady.
  3. Hmm, koledzy jak to jest może ktoś się orientuje; Moto w papierach rok prod 1995 Moto po nr ramy rok prod 1991 Moto importowany do PL 2006 Zatem do 06 jeździł po Szwajcarii. I jak w kraju o tak słynnym porządku i skrupulatności motorek "zgubił" cztery lata życia? Rozumiem w Polsce, ale w Szwajcarii... Rozumiecie to?
  4. A co sądzicie o kaskach BOX? Europejskie... atestowane...
  5. No witaj Storm. Więc jest tak: 1.kabelek mam taki sprężynujący, spoko rozciąga się do jakichś 50 cm. Taki od Garmina. 2.Też myślałem o gniazdu koło zegarów, np gdzieś pod tymi czarnymi osłonami liczników, trochę z boku. Ale może jest jakieś lepsze miejsce 3.po co mi szperacz? jeżdżę czasem po lesie (na razie autem) i wiem że szperacz się przydaje 4. poza tym myślałem o dodatkowych halogenach na gmolach - przydadzą się na pustynię, bo zamierzam TYM pojechać do afyki. Ale skoro mówisz, że to trefna sprawa - albo zrezygnuję, albo zaadaptuję jakieś LED-y ze sprzętu nurkowego 5. No i ważna rzecz - czy montować wyłącznik i bezpiecznik gniazda, nie wiem jak jest ze skokami napięcia, a Garmin to dość droga rzecz, by pozwolić sobie na jego spalenie. 6. Jak zaznaczam w kwesti mechaniki motocykli na razie zaczynam raczkować. 7. A baj de łej, widzę że mocno siedzisz w temacie, więc zapytam o opnki: tył mam Metz Enduro4 150/70/17 69H, przód Majtasy 90/90/21 54T. Czy to dobra kompozycja? Głownie 70% to asfalty, 30% szutry i polne. Jeśli mam zmieniać przód to na jakie Metzy? I jak w ogóle dobrać kompozycję przód-tył? Pzdr Wojtek
  6. Koledzy, doradżcie gdzie w SuperTenerce umieścić najlepiej gniazdko 12V, takie jak do zapalniczki samochodowej? Potrzebne mi jest do zasilania GPS i ew. "szperacza". Chodzi o to by było pod ręką i tak by nie dostawała się tam duża ilość wody. Poza tym czy taka zwykła wtyczka może zrobić zwarcie jak "dostanie" wody? Jeśli tak to jakie gniadko polecacie, nie wiem czy są jakieś "specjalne" czy może być zwykłe wymontowane z auta. Czy montować bezpiecznik i wyłącznik prądu do takiego gniazdka? Wdzięczny będę za ew. wskazówki, pozdrawiam
  7. Mam delikatny problem: sprzęgło. Mianowicie hałasuje mi (jak to powiedzieł mechanik) łożysko kosza sprzęgła. Po wciśnięciu sprzęgła hałasuje nadal, ale wszystko działa normalnie. Zatem mam pytanie: czy do wymiany jest samo łożysko czy nastawić się na wydatek na cały nowy kosz? I czy w tej materii pozostaje mi tylko serwis Yamaha czy tez mozna kupic (i czy warto) jakiś zamiennik. Skądinąd zasłyszałem gdzieś od kogoś, że łożysko kosza sprzęgła w SuperTenerkach to ich znana przypadłość i nawet po wymianie hałas pojawia się znów po kilku tys km. Co o tym sądzicie. Wdzięczny będę za ew wskazówki. No i który solidny a "budżetowy" warsztat polecacie w okolicach Krakowa. Pozdrawiam, Cochise PS. Drugi "magik" po osłuchaniu stwierdził że sprzęgło jest OK, a to hałasuje rozrząd. Ale rozrząd był wymieniony na początku roku i hałas jak był tak jest. Czy wszyscy mają takie problemy z "magicznymi diagnozami?
  8. Z aku juz jest ok - uzupelnilem elektrolit i naladowalem i hula jak się patrzy. Po prostu rozładował się, bo nie był jeżdżony. Ale mam inny delikatny problem: sprzęgło. Mianowicie hałasuje mi (jak to powiedzieł mechanik) łożysko kosza sprzęgła. Po wciśnięciu sprzęgła hałasuje nadal, ale wszystko działa normalnie. Zatem mam pytanie: czy do wymiany jest samo łożysko czy nastawić się na wydatek na cały nowy kosz? I czy w tej materii pozostaje mi tylko serwis Yamaha czy tez mozna kupic (i czy warto) jakiś zamiannik. Skądinąd zaqsłyszałem gdzieś od kogoś, że łożysko kosza sprzęgła w SuperTenerkach to ich znana przypadłość i nawet po wymianie hałas pojawia się znów po kilku tys km. Co o tym sądzicie. Wdzięczny będę za ew wskazówki. No i który solidny a "budżetowy" warsztat polecacie w okolicach Krakowa. Pozdrawiam, Cochise.
  9. Koledzy, jaki polecacie akumulator do XTZ 750? Nie moge takich danych znalezc w serwisowce, mam 12Ah, ale czy nie lepszy bylby jakis wiekszy? Wlasnie ostatnio go rozladowalem, a aku ma niecały rok. Pzdr
  10. Dzieki kolego, wlasnie tak mi sie wydaje. Powinien miec 51kW (70KM). Choc w bazie danych po nr ramy serwis Yamaha nie ma zadnej adnotacji ze moc byla obnizona. W papierach mam wpisane 25kW (czyli 38KM), co nie wydaje mi się że tak jest naprawdę, bo jezdzilem na Africe kolegi (63KM) a moj ma odejscie lepsze. Prawdopodobnie juz ktos to pozmianial, w papierach wpis zostal. Chyba jednak na wszelki wypadek pojade do serewisu Yama, zeby to obejrzeli. Dzieki za rady, chetnie poczytam jak ktos ma cos ciekawego do dodania. Pozdro
  11. Witajcie, Czy ktoś się orientuje, jak (i czy w ogóle) SuperTenerki ze Szwajcarii były dławione? Do jakiej mocy, w jaki sposób? Jak to usunąć? Mam od niedawna taką maszynkę, ma w dowodzie wpisane 29kW, ale czuję że ma mocy znacznie więcej? Niemniej na moto jeżdziłem ostatnio jakieś 15 lat temu, więc nie mam wyczucia i w zasadzie w tym temacie dopiero "raczkuję". Będę wdzięczny za naprawdę konkretne porady. Pozdro dla wszystkich.
  12. Witaj kolego, Podzieliłbyś się serwisówką do SuperTenere XTZ750? Najlepiej na mejla: [email protected] będę niezmiernie zobowiązany. Pzdr Cochise
×
×
  • Dodaj nową pozycję...