Skocz do zawartości

bart3q

Forumowicze
  • Postów

    744
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bart3q

  • Urodziny 07/15/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra/Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    WSK m06b3,gs550M,FZR400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8787214
  • Strona www
    http://apanonar.pl

Ostatnie wizyty

640 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bart3q

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

16

Reputacja

  1. Spoko. Kupiłem niedawno FZR 400 z 1990r po lekkim szlifie. Nie ma owiewek i przez to martwiłem się że na tor będę musiał je dokupić. A tak to kask mam, kombi dokupię, jakieś nowe oponki i będzie można na speed day wpaść:) Tłumik seryjny powinien się w normie głośności zmieścić. Tam w cenie są instruktorzy, prawda? Fajnie by było podszlifować troszkę umiejętności. no właśnie na stronie nic oprócz limitu głośności, i wymaganego kasku i kombi nie znalazłem...
  2. Mam pytanie: Planuję się wybrać na Speed day w tym roku po raz pierwszy, Oprócz posiadania kasku, kombi, jakie wymagania muszę jeszcze spełnić? Moto musi być przygotowane jak do zawodów (wanna, zabezpieczone śruby itp), czy może być seryjne?
  3. Kbc Tarmac (ja mam) i KBC vr-1x (kumpel ma) też mają zapięcia DD. Ja z kasku jestem zadowolony, z tym że jeżdżę w nim max 130km/h (szybciej moto nie daje rady ;) ).Szybka fakt, potrafi zaparować, ale jest na niej mocowanie do pinlocka. Kolega z swojego kasku również jest zadowolony, a on jeździ z większymi prędkościami (gsxr 750) i ostro trenuje gymkhanę, w której też się można napocić mocno.
  4. Witam! Bardzo możliwe że niedługo stanę się właścicielem Yamaszki FZR 400. Zanim to jednak nastąpi szukam jakiś informacji o tym modelu. Niestety google mi za dużo na ten temat nie chce powiedzieć :/ Ma ktoś taki sprzęt? To prawda że w nich były jakieś problemy z gniazdami zaworowymi? Za każdą informację o tym sprzęcie będę wdzięczny:)
  5. Popieram przedmówcę. Wski teraz nabierają wartości, szkoda niszczyć klasyka, lepiej za tą kasę jakąś padniętą japonię kupić i ją dorzynać.
  6. W tym teście snella też jest jakiś ranking czy tylko info - dopuszczony lub nie? Bo nie mogę nigdzie znaleźć ocen danych kasków.
  7. On chce założyć tam handbary, bo kierownicę z clip-onami już ma...
  8. O potłuczonym szkle nie słyszałem, ale o nakrętkach albo kulkach od łożysk już tak :) I zamiast trzepać bak godzinę można go do betoniarki zamontować, i niech się kręci. Z płukaniem później nie powinno być już takich problemów jak ze szkłem ;)
  9. Fakt, rdza jest, ale zostanie brutalnie wyeliminowana, tym bardziej że nie ma jej dużo. Wcześniej też miałem forda i nie było tragedii, jak dbasz tak masz.
  10. Tak jak napisałem, chcę zrobić cafe racera. Znajdź mi moto od którego zadupek będę mógł przełożyć... Poza tym będę chciał ten zadupek i tak później przerobić, żeby był dwuosobowy ;)
  11. Tamka- tak, zamierzam na tym siedzieć i co więcej ( o zgrozo!) jeździć, Planuję później również to "ulepszyć" tak, aby moto miało czasem możliwość przewiezienia dwóch osób! (Ale to inna historia). Nie wiem co chciałaś uzyskać dodając ten komentarz (zabłysnąć?). Zadałem precyzyjne pytanie, a skoro nie masz nic do powiedzenia to wg mnie niepotrzebnie zabierasz głos. Bartekk - niestety nie mam dostępu do takich maszyn, a zrobienie form z drewna lub metalu byłoby dużo bardziej pracochłonnym rozwiązaniem, wg mnie nie wartym zachodu. Formy nie muszą być sztywne, jeśli zadupek się lekko "rozpłaszczy" to nie będzie tragedii przecież ;) Laminat miał być tylko dla zabezpieczenia przed kruszeniem się gipsu, to gips miał być tym twardym rdzeniem. który będzie odpowiadał za kształt. Zrobienie samej formy (u mnie nazywanej matrycą ;) i zabawa z młotkiem to fakt, rozwiązanie, tylko boję się że nie wyszłaby mi wtedy gładka powierzchnia, tylko coś takiego: (zaczerpnięte z sąsiedniego tematu) i musiałbym ją wyrównywać szpachlą. A tego chcę uniknąć. jack - żadnego sprzętu nie posiadam, mógłbyś sprecyzować o jaki sprzęt Ci chodzi? Aby zrobić mój pomysł potrzebna jest maksymalnie szpachelka, wiaderko i pędzel (nie uwzględniając materiałów potrzebnych do budowy). Sęk w tym czy to zadziała... Ziomek30 - właśnie boję się tego kruszenia, wg ciebie wzmocnienie wierzchu warstwą z laminatu by pomogło? Na pewno nie kruszyłby się tak łatwo jak sam gips. A może zrobić te obydwa elementy z czystego cementu? Kiedyś próbowałem rozwalić kawałek ściany zrobiony z czystego cementu i był mega twardy, nie do ruszenia. Więc w takim zadaniu jak tutaj pewnie byłby lepszy niż gips.
  12. Witam. Zamierzam przerobić swoje moto na cafe racera. Technologię robienia zadupków z laminatu mam opanowaną, ale zamarzył mi się taki z blachy aluminiowej. Wpadłem na następujący pomysł: - Zrobić kształt zadupka z gipsu (wypukły), ewentualnie z wierzchu wzmocnionego warstwą z laminatu, żeby się nie kruszyło. - Następnie posmarować to czymś, żeby łatwo było oddzielić(towotem), i znów pokryć to laminatem a później gipsem, i w ten sposób zrobić wklęsłą matrycę. Rozdzielić, poczekać aż wyschnie. No i kiedy będę miał te obydwa elementy gotowe, wsadzić pomiędzy nie blachę aluminiową i mocno ścisnąć, tak żeby się ona wytłoczyła w odpowiedni kształt. Myślicie że to ma szansę powodzenia? Ktoś może robił coś podobnego lub w ogóle bawił się w kształtowanie aluminium? Kształt zadupka jaki chcę osiągnąć mniej więcej: Nie chciałbym się bawić w worki z piaskiem i zabawy z młotkiem, ponieważ wtedy kształt wyszedłby nie idealnie okrągły, a "pogięty", trzeba by było szpachlować a to się moja z celem... Jaka grubość blachy by była odpowiednia? Aluminium jest na tyle plastyczne że da się je tak wytłoczyć?
  13. Fotki by się przydały...
  14. Z książki stosowanej na moich studiach: Wychodzi wiec na to że to może być coś całkiem innego niż smar, jakaś cecha konstrukcyjna łożyska. Edit: http://www.skf.com/p...newlink=1_0_165 tutaj to samo jest napisane:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...