Skocz do zawartości

GANER

Forumowicze
  • Postów

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motorki,
  • Skąd
    Londyn (UK)

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XJR 1200

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.yamaha-xjr-ownersclub.co.uk/MX/index.php

Osiągnięcia GANER

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. OK A jesli sie to dzieje tylko jak moto jest gorące? Na zimnym kreci jak wsciekły. Aku nowe, klemy wyczyszczone ,masa na silnik również. Poza tym : aku bez obciązenia 12.55V z obciązeniem (swiatła) 12.30V Ładowanie przy 5000 (swiatła włączone) 14.30V W momencie rozruchu napiecie spada do prawie 9V. Ciekawa rzecz wystarczy 5 minut postoju a wszystko wraca do normalnego stanu. Pozdrawiam Grzegorz
  2. Witam Moze ktos mi rozwieje wątpliwosci Prawidłowy poziom to 4.5-5.5mm ponizej krawedzi komory,ale nie wiem w którym miejscu dokonac pomiaru, gazniki nie są w poziomie (Yamaha XJR1200) Czy na początku ,na końcu a moze na srodku komory?
  3. Witam Co do awaryjnosci ,to nie ma sie do czego przyczepić,pancerne silniki,troche wiotka rama(poprawione w XJR1300). Sprzegło rozrusznika ,był z nim problem tylko w pierwszym roku produkcji tj 1995 potem po 1996 poprawione. W związku z tym ze jest to silnik chłodzony powietrzem należy czesto kontrolowac stan oleju ,lepiej lekko pod max(mniej sie grzeje). Typowe dla Yamahy to odgłosy sprzegła ustające po nacisnieciu klamki,oraz cykające zawory(nic z tym nie zrobisz). U mnie po przebiegu ok 50 tys zaczął cieknąc siłownik sprzęgła,po wymianie uszczelniaczy problem powrócił po około 2000km, wymieniłem cały siłownik. Mój sprzet ma nakulane w tej chwili 146 tys cały czas na full syntetyku,nic nie cieknie, nie stuka (poza sprzegłem). Łancuch napedu alternatora wymieniłem razem z łancuchem rozrzadu po około78 tys.(rozkładałem silnik bo padło łożysko w skrzyni,wiec przy okazji wymieniłem łańcuchy). Jesli masz jakies pytanie wal na priv. Pozdrawiam Grzesiek
  4. Witam No cóż niemam FJ ale XJR1200,silnik prawie ten sam,przebieg 140 tys. jakis czas temu zmieniłem olej z półsyntetyka na full syntetic(Shell 10w40 ADVANCE ULTRA 4) Co sie poprawiło: -niegrzeje sie -lepiej pracuje skrzynia -brak zużycia oleju A poza tym niestwierdziłem żadnych wycieków ,oraz rozszczelnienia silnika co wróżą :icon_mrgreen: poniektórzy w swoich postach na temat olejów. Pozdrawiam Grzesiek
  5. Witam Sprubuj tutaj: http://cgi.ebay.de/Yamaha-FJ-1200-Vergaser...1QQcmdZViewItem Albo http://perso.wanadoo.es/alffazer/Home.htm tips i fixes( z menu po lewej) ,nacisnij next i znajdz Carb Diaphragm repair. Strona produktu który jest tam opisany. http://www.plastidip.co.uk/index2.cfm?page=productIndex To tyle ode mnie. pozdrawiam
  6. Witam Chetnie sie przyłącze ale kiedy ?,prosze o dokładną date. Pozdr.Grzesiek
  7. http://www.afam.co.jp/E/index2.htm http://www.biketorqueracing.co.uk/Final%20Drive/chains.asp[/url] zobacz tutaj
  8. :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: :crossy: Człowieku najpierw sprawdz o jakim motocyklu się wypowiadasz, a nie wypisuj bzdur, od kiedy w fazerze jest hydraulika w rozrzadzie?? Pozdr
  9. Bedą, Nalezy tylko zrobic wymiane wszystkich dysz ,rozpylaczy(needle jet),Iglic,(membrany i przepustnice mogą zostac )na te do FJ. Pozdr Grzegorz
  10. Prawda. A ten przebieg to gówno na ten silnik. Mój ma :evil: 140 tys.i dalej bzyka :icon_eek:
  11. Witam Ja zamieniłem na XJR 1200 :clap: :clap: po "małym" tuningu :) Pozdr
  12. Witam Moja XJR 1200 w wersji rozwierconej na 1340 z K&N, Dynojetami stage 3,oraz wydechem Serbringa w jezdzie miejskiej potrafiła wciągnąc od 9-14l :banghead: Po powrocie do orginalnego stanu spalanie spadło o około 5l.
  13. GANER

    Do Londynu?

    No co Ty ,Waldek ostatnio to nam dłuzej zeszło :) I tylko nie mów że przezemnie :) Pozdr
  14. Przyleć do Pl i pojedz do Highlandu na kołach Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...