Skocz do zawartości

styks83

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O styks83

  • Urodziny 07/06/1983

Osobiste

  • Motocykl
    ural m67
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10253989

Informacje profilowe

  • Skąd
    koszlin

Osiągnięcia styks83

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Niema znaczenia kolego mam zrobiony rozdzielacz,jedna linka ciągnie obie naraz ,pozdrawiam
  2. potrzebny mi rollgaz na jedno cięgło wiem że do HD robią takie roolgazy może ktoś posiada albo ma namiar na firmę z takimi gadżetami.wiem że u nas można dostać manetki,rollgaz na kierownice calowe.pozdrawiam
  3. Uważam że błąd tkwi w złym poskładaniu taj skrzynki.Oczywiście jeżeli była sprawna przed remontem.składaj wałki i wybieraki tak byś miał luz .bo jak zepniesz biegi możesz po blokować inne biegi,sprawdź ustawienie aparatu wybierającego,czy dystanse daleś jak były,ale myśle że źle poskładałeś,tom skrzynie,jeszcze raz spokojnie,i sprubuj ustawić na biek jałowy i sprawdz jak wodziki som ustawione w aparacie,to jest ważne
  4. myślę że najbardziej sprawdzonym sposobem som tłoki od poloneza 1600.ja teraz remontowałem piec bratu on ma na malucha tłoki,pracuje to ładnie równo,ale pod wózek nie jest to najlepsze rozwiązanie.chyba że pod jazdę z wozem turystycznie :icon_mrgreen: bo pod teren troszkę jest na maluchu za słabe,i bardziej się grzeje,ale zawsze wybór pozostaje dla ciebie,jeden chwali sobie drugi krytykuje . ja spotkałem się z taką opiniom i miałem okazje zobaczyć taki motorek w akcji.pozdrawiam
  5. dzięki za odpowiedzi som trafne,Kasia już lata na maluchu.pozdrawiam
  6. moje przypuszczenia som zgodne,tłoki musze już złożyć bo cylindry po regeneracji i tuleje som od malucha.
  7. najlepiej było by kupić zestaw naprawczy do za cisĸów nowe tłoczki uszczelniacze,jeżeli jest to przyczyna?bo można wyczyścić ale uszczelniacze raczej do wymiany.tłoczki wypłukać,ewentualne zapieczenia wyczyścić.a co do miękkiej klamki,miałem kiedyś przypadek że niestety ale pompka okazała się do regeneracji tłoczek wewnątrz przepuszczał ,ale sprawdź pierw przewody,zaciski,pompę hamulca.czy nie pojawiają się pocenia,i nieszczelności powietrzne.pozdrawiam
  8. mam pewien zgryz z zamontowaniem tłoków od malucha do motorku brata,chodzi o przesunięcie sworznia na tłoku w którym kierunku ma być ustawiony tłok,chciałbym się tylko upewnić od osoby która jeździ na takim zestawie i pamięta.jak ma to być zamontowane.pozdrawiam
  9. regulatory mechaniczne można można regenerować ale uważam za dobre rozwiązanie regulator napięcia elektroniczny.ale póki co pomierz napięcie na końcówkach akumulatora podczas pracy silnika,zobacz czy napięcie wzrośnie maksymalnie 2/6wolta,to będzie dobrze.jeżeli sie nie sprawdzi pomyślimy co dalej poczynić w tej sprawie .Pozdrawiam
  10. Z tymi przeróbkami to nie jest tak(wsiadł na rower i pojechał??)interesuje sie ulepszaniem ,zanim co kol wiek zrobisz poczytaj sobie literaturę.bo membrany od motorówki,? polerowane kanały by poprawić zawirowania mieszanki ittd....to trzeba wiedzieć co z czym i poco jakie jest założenie danej przeróbki,a jedno z drugim musi współpracować bo taki motocykl nawet naj prostszy konstrukcje robią inżynierowie wszystko musi być obliczone , i spasowane.bo to że sie tak bardzo narobisz nie znaczy że otrzymasz taki rezultat jaki sobie zakładasz?a jest dość wysoka poprzeczka :) nich ta mz ma 5/7 km więcej a myśle że wystarczy,mały koszt i na pewno będzie to jeździć ;) a wyżyłujesz silnik i na tym sie to skończy.bo ta konstrukcja nie jest przewidziana do tak drastycznej przeróbki,a na pewno na oryginalnych częściach.wiem co mówi mam znajomego co jego maszyna ma grubo ponad raz co fabryka dała :biggrin: ale facet 25 lat robi tuningi motocykli.pozdrawiam.
  11. Witam,jeżeli ktoś będzie pod Koszalinem bardzo chętnie zapraszam do ROSNOWA mamy tu pozostałości po klubie czyli bardzo przyjemne miejsce na postój i oczywiście lasy,i piękne jeziorko i oczywiści warsztat na miejscu.Pozdrawiam i zapraszam. Dodaje do tematu numer telefonu.503-766-446. a co do tej mam znajomą ze środowiska graficznego zajmuje się mapkami,mogę porozmawiać
  12. NO jest to problem nie wiadomo co w takiej sytuacji zrobić :icon_question:sam miałem nieraz okazję kupić klasyka ze stodoły,od 80 letniego właściciela,i co? motocykl niemiał kwitu!.w większości strzałów tak jest ,po 40 latach z takimi dokumentami dziejom sie różne dziwne rzeczy.I wtedy kradziono dokumenty,lecz większość motocykli,po wojnie pozostało porzuconych po naszych oprawcach którzy zamieszkiwali te ziemie,i do takich motocykli dokumentów nie będzie niestety . Więc myślę że to nic złego uratować taki sprzęt przed złomiarzami nie uświadomiona młodzieżom że przez nie wiedze mogą zaniechać kawałek historii.Uważam że człowiek myślący logicznie potrafi odróżnić sytuacje gdzie motocykl może być kradziony naszym braciom,a w których z każdym dniem niszczeje kawałek dobrego materiału na po żądnego klasyka.Więc panowie zanim zakupimy dokumenty,motocykl z nie znanego źródła zastanówmy się?a zarówno nie pozwalajmy zniszczyć sprzętów które jak po ruszają się dziś na drodze robią takie wrażenie że na prawdę przyjemnie oko zawiesić. pozdrawiam.
  13. Z tym odpadaniem jest różnie po lakierowałem kilka cylindrów i ok jak jest kiepsko wypiaskowane(źle przygotowane) to często pojawiają się odpryski :biggrin: odprowadzanie ciepła. :banghead: troszke słabsze,ale kwestia gustu.pozdrawiam
  14. witam jeżeli masz porobione dystanse skrzyni,w porządku koła zębate,łożyska.pozostaje wybieraki i koło wybieraków to po której sie po suwają miałem kiedyś problem taki z czwórkom a brat miał koło pęknięte i ogólnie problem ze skrzyniom.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...