-
Postów
101 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Erolek
- Urodziny 09/21/1977
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XT660Z Ténéré
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
4002001
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Dublin / Irlandia
Osiągnięcia Erolek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)
0
Reputacja
-
Kaski FM produkowane są we Włoszech przez FIMEZ S.p.a. FIMEZ S.p.a. 48, Via Cavour 36040 BRENDOLA VI Italy Co do jakości to się nie wypowiem, bo nie miałem z nimi bezpośredniej styczności. Pozdrawiam Eryk
-
jaki najwiekszy przebieg mial wasz moto
Erolek odpowiedział(a) na Diabeł temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Na chwilę obecną: Tenere ma 38 700 km Harley 14 800 km Honda Steed małżonki coś koło 50 000 km Pozdrawiam Eryk -
Mam oryginalnego Beckera Classic BE1151 (kaseciak) - sygnowany na froncie "Mercedes-Benz Classic". Był fabrycznie montowany w moim W-124. Jeśli jesteś zainteresowany to mogę Ci za piwo wysłać. Pozdrawiam Eryk
-
Jakbyś szukał czegoś zmilitaryzowanego to na milwebie bywają różne różności: http://www.milweb.net/classifieds.php?type=5 Pozdrawiam Eryk
-
Bajer. Moje niespełnione marzenie z wczesnej młodości taka Etka. Pozdrawiam Eryk
-
jaki najwiekszy przebieg mial wasz moto
Erolek odpowiedział(a) na Diabeł temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Tenere ma w tej chwili 37 900km (rocznik '98), a H-D ma 13 000km (rocznik '97), ale tym bym się nie sugerował, bo widziałem w jakim był stanie jak go kupowałem z demobilu po 8 latach w służbie Jej Królewskiej Mości. Pozdrawiam Eryk -
To moja obecna "flota". W124 E200 - Emerytenwagen. Nie chciałem większego silnika, bo by mnie podatki zjadły, a do wożenia zakupów raz na tydzień 2 litry wystarczą. Pozdrawiam Eryk
-
Jolly Green Giant został odpicowany. Dostał sakwy, nowe lusterka, poszpachlowany z grubsza bak. Bak i plastiki pryśnięte ogólnowojskowym RAL6020. Nowa świeca, fajka, filtry, olej, klocki itp. Dzsiaj przyszła papierologia z ministerstwa transportu i jutro jadę wykupić podatek drogowy Ta-da: KLIK 1 KLIK 2 Pozdrawiam Eryk
-
Ja sie turlam W124 E200 z automatem. 130 tys mil (jakies 210 tys km). Mam go juz dobrych pare lat i jak na razie zepsul sie regulator obrotow i wentylator nawiewu (oba . Poza tym raz na 2 lata robie przeglad typu plyny i filtry i jezdze. Tydzien temu kupilem nowe opony i wycieraczke. Tyle z wydatkow. To moj drugi W124. Troche krowa, ale pojemny i dosc wygodny. Jedyne, co boli to podatek drogowy - w Irlandii placi sie od pojemnosci silnika, wiec 640 EUR za 2 litrowy silnik. Pozdrawiam Eryk
-
Tylko czy HOG ma naszywki w kolorach DPM camo? Czesci jest sporo w UK, ale nie ma problemu z przesylka. Apophis Parts, Force Motorcycles i LMS Lichfield specjalizuja sie w tych motocyklach. Zamowilem komplet filtrow, pasek, uszczelki, klocki itp i wyszlo mnie razem z przesylka taniej niz czesci do Tenery. Poza tym to jest silnik Rotax, do ktorego czesci tez sa ogolnie dostepne. Pozdrawiam Eryk
-
Na lustro go robic nie bede, ale ogniskami rdzy trzeba sie zajac, filtry, plyny i klocki do wymiany. Brakuje przednich sakw i lewego lusterka i wypadaloby bak, kabure i boczne plastiki prysnac matowym RAL 6020. Rama i lagi proste. Pozdrawiam Eryk
-
Świeżo odebrany. 8 lat w służbie armii brytyjskiej (10 Field Squadron, Air Support, Royal Engineers), a później 5 lat stania w szopie. Trochę zabawy będzie, żeby przywrócić dawną świetność, ale mechanicznie w niezłym stanie. Panie i panowie oto Jolly Green Giant czyli Harley-Davidson MT-350E. TUTAJ KLIKAĆ Pozdrawiam Eryk
-
To jeszcze ja swoje 3 grosze dorzuce. W sondzie brakuje mi opcji "mialem, ale sie wyleczylem". To jest akurat moj przypadek. Przez wiekszosc zycia marzylem o chopperze. W sumie zastanwialem sie nawet - po cholere projektuje sie inne silniki w motocyklach niz V-twin. ... duzo lat pozniej... Okazalo sie, ze mam luzne pieniadze, wiec kupilem sobie upragniony motocykl (w moim przypadku bylo to Virago). Pojezdzilem dwa lata i stwierdzilem, ze chyba jednak szukam czegos innego. Kupilem Tenere. Wygodniejsza pozycja, motocykl dalej wyglada fajnie, nawet jak nie jest wypolerowany na lustro, chlodnica przy jezdze w miejskich korkach ma swoje zalety. Predkoc maksymalna mnie nie interesuje. Zona zostala przy chopperach (jezdzi Honda Steed). Duzo wygodniej prowadzi mi sie Tenere, niz Steed - nie trzeba sie z motocyklem silowac na zakretach. Brakuje mi za to troche brzmienia v-ki. Choppery dalej mi sie podobaja, ale wiem ze nie do konca tego szukam. W tej chwili wydaje mi sie, ze rozsadna opcja dla mnie bylby H-D XR1200. Zeby bylo jasne - skuter do czysto pragmatycznego przemieszczania sie tez mialem, ale jednak lubie sobie pomasowac ego. Nie ma sie co oszukiwac - pewien wspolczynnik szpanu w motocyklu musi byc. Czysto utylitarnie traktuje samochody. Pozdrawiam Eryk
-
Potrzebuję opini w sprawie glanów
Erolek odpowiedział(a) na Baron temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Ja od ponad 15 lat ganiam we wszelkiego rodzaju "glanach", więc mogę się chyba wypowiedzieć w temacie. Po tym jak po kilku latach intensywnego noszenia rozpadła mi się ostatnia para Grindersów postanowiłem poszukać czegoś naprawdę trwałego. Wzrok skierowałem w kierunku obuwia wojskowego (ale koniecznie skórzane, żeby dało się odpastować na glanc). Ostatecznie kupiłem przez internet fabrycznie nowe brytyjskie High-Leg Combat Boots - o takie jak te: KLIK Bardzo wygodne. Podeszwa naprawdę wytzrymała - prawie nie zdarta po 3 latach noszenia. Język wszyty na całej długości, więc po porządnym wypastowaniu - praktycznie nieprzemakalne. Skóra dalej jak nowa. Wygląda na to, że jeszcze długo mi posłużą. Pozdrawiam Eryk -
Bede sie rozgladal za Kawa "93 D" Pozdrawiam Eryk - Yamaha Tenere "98 WW"