Skocz do zawartości

Enemy

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Enemy

  • Urodziny 05/29/1984

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3612919

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zdolnyśląsk

Osiągnięcia Enemy

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jaką cenę proponujesz? Jaki rok... i wszystko. Chętnie poczytam a może i się zastanowię nad obejrzeniem na żywo... Pozdrawiam.
  2. "Enemy... niemam Fjty z 91..ale z 85...i niby jakieś drgania mają być przenoszone....:/..powiem że strasznie dokuczliwe one niesą...chyba że staniesz w miejscu i będziesz trzymał...(tak jest u mnie) na 4 tys...to wtedy mrowi po jajkach..hehe...a jak jedziesz 150km/h prrzy 6tys...to raczej nic nieczuje:)... Może i niewarto rozkręcać tego silnika...bo kupe roboty...ale..ale...ale...denerwujący jest ten odgłos...:[:[... Pozdro" wolekFJ1100.... Wszystko spoko tyle że ty ciągle mówisz o modelu FJ1100 a ja o modelu FJ1200, nie przeczytałeś dokładnie.... spoko jest, bo w modelu z 91r została przeprowadzona modyfikacja mocowania silnika i silnik siedzi na gumach co zatrzymuje przenoszenie wibracji na ramę. A mnie właśnie interesuje opinia o modelach FJ1200 starsze niż `91 tam nie było tej gumy i PONOĆ wibracje dość mocno dawały się we znaki kierowcy. Pozdrawiam.
  3. Chciałem się jeszcze zapytać, jak to jest w praktyce z tymi wibracjami pochodzącymi od silnika.... w zakresie 6k-8k obrotów? Czy aż tak mocno są przenoszone na ramę chodzi mi o roczniki do `91r. pozdrawiam.
  4. Chyba coś ci się pomyliło.... CBR 1000F ma 150KM nie 100.... 100KM mają motocykle o pojemności 600cm3 Chyba że twój ojciec ma zdławioną wersje.... CBR 1000F jest szybsza i mocniejsza.... tyle wiem bo jeździłem i tą i tą. Pozdrawiam.
  5. W życiu nie dotkniesz kolanami cylindrów.... nawet jak byś miał 215 cm wzrostu.... Pozdrawiam.
  6. Samolot, a jak wyświetli na suszarce 130km/h to znaczy że wszystko jest przekłamane, a tylko ty masz jedyną słuszną i całkowitą rację tak??? Weź się nie ośmieszaj!!! Chodź już trochę za późno na to ostrzeżenie. Zrobiłeś z siebie całkowitego dzieciaka, który wpadł w kompleksy bo pewnie jakiś kolega którego nie lubisz jeździ cbr-ka i mu leci 130km/h :P hehehehehehe Przestań już pisać, bo szkoda naszych nerwów na ciebie. nara
  7. Lovtza... Widzę że rozpowszechniasz teścik... Bardzo dobrze! Dobry i warty polecenia :icon_question: Pozdrawiam Magik. :wink:
  8. Witam serdecznie. Już od paru miesięcy interesuję się FJ-tką, w styczniu będę miał kasę, więc prawdopodobnie będę kupował FJ1200. Interesuje mnie wyłącznie jazda turystyczna z drugą osobą i bagażem. Już wiem że FJotka sobie poradzi bezproblemowo (wielki silnik). Mam parę pytań natury technicznej. Jeździłem już FJotką, ale i tak mam pytania.... Nie odpowiem sobie na nie po paru jadach, mianowicie, jakie jest spalanie w dwie osoby w trasie... przy przelotowej prędkości 150km/h, chodzi mi o rocznik 1993 gdzie już zostały zażegnane nieprzyjemne wibracje przekazywane z silnika na ramę, oraz interesuje mnie model z ABS, czy ten system się sprawdza w tym motocyklu, czy może nie warto dopłacać i lepiej bez ABS? Wiem że odgłosy sprzęgła to normalna sprawa bo wszędzie piszą o tym sprzęgle, a i też jaką bym nie widział to każda ma ten odgłos sprzęgła. Chcę też się zapytać czy ktoś z was już schodził na kolano w zakrętach.... czy przy tej "krowie" jest to w ogóle możliwe? Jeździłem nią ale z racji nie mojego sprzętu nie próbowałem... (możliwość gleby.....). I był bym bardzo wdzięczny za każdą informację ważna dla turysty który chce nabyć ten motocykl... wiem że wysokie przebiegi nie są Jej straszne... Proszę pisać coś czego nie wymieniłem a przyda mi się w wyborze sprzętu... ( zastanawiam się jeszcze nad CBR 1100F oraz GSX r1100 w cenie do 7k) maszyna do turystyki daleko dystansowej. Pozdrawiam.
  9. :icon_mrgreen: OK. Powiedzmy że wymiana zdań nie kłótnia. :icon_mrgreen: Pozdroofka.
  10. Powiem wam tyle... Wy się kłócicie, a koleś i tak weźmie to co jemu się podoba a nie to co dobre... Co do tego kolesia co pisał o prędkości przelotowej dla XJ600 i GS500... Buehehehe Myślałem że padnę... Ja miałem GS500E 3 sezony i w trasy dużo jeździłem... nawet za granicę, i prędkość przelotowa to tak około 150km/h się kręciła... Co do wyboru motocykla... Weź polataj na każdym, zadzwoń do serwisów czy się psują, posłuchaj sobie jak pracuje silnik i wydech. A tak osobiście na twoim miejscu bym brał honde cbr125, nie wiem dlaczego.... MOże dlatego że to Honda i CBR.... A poza tym ładny motocykl. Trzymajta fason.
  11. Dokładnie, jak kolesiowi nie zależy to tobie tym bardziej nie powinno... Idź zgłoś sprzedaż motocykla i olej kolesia. To on będzie miał problemy przy rejestracji a nie ty. Jak tak owija i się chowa to na pewno coś kręci, następna sprawa... kupił motocykl a nie ma kasy na zarejestrowanie go??? A jeździ na wodzie z kibla tak?? Koleś kręci jak nic. Olać takich, sami sobie problemy robią, a jeszcze ty możesz mieć kłopoty. Załatwiaj to szybko. pozdro.
  12. Na tej stronie też piszą o fj i xj. Tyle że ja chcę odpowiedzi od użytkowników... Bo takie artykuły nie oddają tej prawdziwej strony motocykli... Aczkolwiek bardzo dziękuję za stronkę, właśnie przeczytałem. Trzymka sie.
  13. Witam. Mam pytanko, mianowicie czy ktoś jest szczęśliwym posiadaczem Yamahy FJ 1200 1993 rok z ABS-em? Miałem xj600 z 88r. A teraz się zastanawiam nad FJ1200 z ABS. Może ktoś się wypowiedzieć coś na temat działania ABS-u? Jak to funkcjonuje, czy to zwyczajna ściema? Trzymka się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...