Symek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam, nie znalazłem tematu który by opisywał podobny problem więc zakładam ten, zacznę od opisu sytuacji. Posiadam derbi sende z 2000r, jechałem sobie normalnie 80 km/h kiedy nagle silnik całkowicie stracił moc, po zwolnieniu do 20 km/h na 3 biegu dotoczyłem się do zatoczki. Silnik wchodził tylko do pewnych obrotów a dalej przerywał. Chwila przerwy odpalam to samo, kolejna chwila odpalam wszystko w porządku. Myślałem że może jakiś syf do gaźnika zassał więc jeździłem dalej spokojnie. Po kilkuset kilometrach stało się to samo, znając sytuacje powoli(20km/h) toczyłem sie do domu(15km), chwilami silnik odzyskiwał moc, i jechałem normalnie, chwilami znowu sie psuło i 20km/h. Objaw jest taki, że silnik po osiągnięci pewnych obrotów zaczyna przerywać tak że cały motor lata, dosyć podobny objaw jak odcięcie zapłonu w 4-suwie. Gaźnik czysty jak łza, wydech sprawdzony, świeca wymieniona, byłem w intermotors stał u nich motor 2 tygodnie stwierdzili że moduł, ale że nie mają gdzie skołować takiego więc nie zrobią. Moduł kupiłem na allegro założyłem, objaw ten sam. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zmierz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-r6 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jak nie miał by komprechy to by zawsze miał moc i normalnie działał na zimnym silniku,a tu objawy są niespodziewane w każdych warunkach i jak silnik jest ciepły i zimny więc ja bym kompresje odrzycił. A może cewka???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Komprecha 7,5-8 atmosfer, ale zgodnie z mackiem bym ją wykluczył, bo wtedy motor by miał taką samą mocą zawsze, a nie raz mniej, raz więcej, a czasami jakby dopiero co z salonu wyjechał. Mówiąc moc mam na myśli, że ma jej mało bo sie silnik nie zbiera, w pewnym momencie zaczyna przerywać, raz jest to blisko max obrotów, raz przy bardzo niewielkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 troche mala kompresja... sprawdz podstawowe czynnosci jak wyczeszczenie i wyregulowanie gaznika,sprawdzenie stanu filtra powietrza, swieca jaki ma kolor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 jezeli to nie elektryka(moduł nowy moze byc zesrany) to wydaje mi sie ze cos z dopływem paliwa moze sie bak zapowietrza i stad te muły, kompresja odpada bo by przestal jezdzic czy po postoju motor przez jakis czas jezdzi normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Żadnych nie pokojącuch stuków, puków? Zajrzyj do cylindra zobacz w jakim stanie masz pierścienie oraz ale jesli kompresja jest, na ciepłym sprawdzałeś? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) troche mala kompresja... sprawdz podstawowe czynnosci jak wyczeszczenie i wyregulowanie gaznika,sprawdzenie stanu filtra powietrza, swieca jaki ma kolor?? Boczi, to co wymieniasz to jest oczywiste, dlatego nie wymieniałem, to jest sprawdzone! Na prawie 100% będzie coś z elektryką, tylko nie wiem co jest winne takim objawom: cewka, przerywacz(czy jakoś tak, to co w komarze jest jako platynka) a może 2 moduł też był kaput ? Ewentualnie jakby ktoś miał schemat instalacji elektrycznej do derbi sendy z 2000 roku to proszę o kontakt na PW Edytowane 17 Marca 2008 przez Symek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 elektryka jak na moje oko. trzeba sprawdzić wszystkie styki, wyczyścić je. może to być coś z cewkami, ale nie bardzo to na cewki wygląda. może faktycznie cos z gaźnikiem? albo filtr powietrza. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikples Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 jeszcze jakby nic nie pomogło to sprawdź jak z dopływem paliwa, może czasem tam tkwi problem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 na 100% elektryka ...... w starym sprzęcie typu WSK w takich sytuacjach wymieniało sie kondensator (po prostu na zimno chodził troche sie nagrzał i słabł przerywał nie wchodził na wysokie obroty strzelał z wydechu czasem) w tym przypadku nie ma kondensatora i platynek więc na 100% moduł...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 specjalnie zalozylem temat derbi senda - problemy, po to zeby nierobic co chwile nowych tematow, a jest caly czas pelno o usterkach z derbi sendą ...moj kumpel mial podobnie i było to przez to ze miał rdze w baku, ale w sendzie to niemożliwe bo ma plastikowy Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 dupa blada, w sendach i am6 lubia sie palic statory ( cewki ) i to radzilbym sprawdzic :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-r6 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) dupa blada, w sendach i am6 lubia sie palic statory ( cewki ) i to radzilbym sprawdzic :) dzięki słoniu za pierwszą konstróktywną wypowiedź, wiesz może jak sprawdzić te cewki ? Edytowane 19 Marca 2008 przez maciek-r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 sprawdz iskre czy dobra (mocna) daje, poza tym odkrecasz lewy dekiel, jak bedzie totalnie ciemno, wyciagnij moto na dwor i lukaj czy gdzies iskra nie spieprza na magnecie albo po przewodach, poza tym zdejmij magneto (sciagacz musisz miec) i pomierz napiecie na cewkach, jak mozesz to przeloz od kogos najlepiej, no i kabelki czy nie sa delikatnie poprzecierane nawet, a jak cewki juz sa nadjarane to wymiana :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.