Skocz do zawartości

IZO

Forumowicze
  • Postów

    1927
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana IZO w dniu 25 Kwietnia

Użytkownicy przyznają IZO punkty reputacji!

O IZO

  • Urodziny 03/01/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wieliczka

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3181620
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2844 wyświetleń profilu

Osiągnięcia IZO

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie (29/46)

51

Reputacja

  1. Poszukaj czujnika stopki bocznej, który ma gasić silnik w przypadku próby ruszenia z otwartą stopką, pewnie tam jest jakiś problem.
  2. Ciężko jest przez internet wytłumaczyć takie sprawy techniczne. Więcej ogarniesz z jakichś poradników na youtube gdzie podpatrzysz jak to ludzie robią. Ja ci mogę zaproponować od siebie nauke podskakiwania rowerem na płaskim, czy to góralem czy jakiś bmx. To jest ten sam ruch jak wyskakujemy z odbicia zawieszenia na crossówce.
  3. Całe zamieszanie w ruchu w miastach to się bierze z tego że ludzie w ogóle nie patrzą co robią, tylko jadą jak by byli sami na drodze. brak sygnalizowania czego kol wiek, wymuszanie w żółwim tempie, na czerwonym leci pięciu a potem na zielonym już nie ma komu jechać. I dlaczego policja nie postawi patrolu w jakimś newralgicznym miejscu gdzie jest zamieszanie,żeby zrobić porządek i poprawić przepustowość, tylko stoją z radarem gdzie jest jakieś kretyńskie ograniczenie a wypadku tam nie było od lat. Jak ludzie sami nie wezmą sprawy w swoje ręce i się nie nauczą wydajnie jeździć, to nie będzie lepiej a kolejne ograniczenia to tylko złupią kolejnych kierowców i nic więcej. Kiedyś jak wywaliło światła w Wieliczce to nagle mega zakorkowane miasto rozładowało się do zera, to jest szok że w dobie walki o ekologie i każdą kroplę paliwa dopuszcza się takie marnotrawienie zasobów w korkach.
  4. Zgadzam się z tym na 100% Motocykle, auta, ciężarówki czy co kol wiek co ma koła i silnik, zostało zaprojektowane do jazdy i ja się tego też nauczyłem żeby chłonąć i czuć pojazdy od wewnątrz wtedy gdy się je prowadzi. Każdy pojazd ma swój unikalny charakter w prowadzeniu i w obyciu i gdy to poznamy, to dopiero mamy jakiś obraz czym ten sprzęt jest. Co nie zmienia faktu że fajnie jest mieć coś wychuchane i wygłaskane tylko po to żeby sobie przyjść, popatrzyć, uśmiechnąć się i pójść dalej 😁
  5. Lepszy dół w mt07 to będzie bardziej zasługa wału 270 stopni, czy może bardziej dłuższego skoku ? fz6n to skok 44.5 mm a mt07 68.6 mm.
  6. Ja miałem super okazje przetestować olej Jasol 2t na nowoczesnej podkaszarce Stihla fs240 2,3KM, i to przez dwa bite sezony pałując przy robocie na maks. I podkaszarka żyje nadal, ma już 5-6 sezon za soą i dalej idzie jak zła. A najlepsze że jak szperałem z ciekawości po jakichś forach ogrodniczych, to wsyscy byli zgodni że na tym oleju to nie ma prawa działać. Będzie słabe, będzie dymić i się rozjebie po chwili.
  7. 250cc dla 15 latki na pierwsze moto ? Chyba cię Piasek Bóg opuścił hehe. 50/85cc zdecydowanie, 125 to już sprzęt dla doświadczonych.
  8. IZO

    Alpine A110S

    Wow, super wóz, po opawiadaj coś jak się to prowadzi, jak się zachowuje. Mój brat ma auto z silnikiem centralnie (mr2) i jest to moim zdaniem najfajniejsza konfiguracja do szybkiej jazdy po zakrętach, skręca się tam nie z kierownicy, tylko gazem lub hamulcem. Lekko odpuszczamy gaz, auto się dokręca samo do zakrętu bez udziału kierownicy. I ta stabilność na hamowaniu, można dzięki temu późno hamować i nurkować głęboko w zakręt na hamulcu mając jednocześnie dużo trakcji z tyłu do wyjścia z zakrętu. No auta MR są mega ciekawe w prowadzeniu.
  9. Z drugiej strony co tam może być, pewnie woda w pneumatyce.
  10. Tak sobie czytam, i widzę że chyba nie padła odpowiedź na to pytanie. Spotkałem się już z tą opinią, i podobno chodzi o to że podczas pierwszego odpalania, zbyt duża ilość oleju na pierścieniach, potrafi wytworzyć na tyle nagaru żeby lekko zapchać pierścienie już na dzień dobry. Fajnie jak by się ktoś obeznany wypowiedział na ten temat.
  11. Mnie ciekawi co jest takiego w tych silnikach, że są tak wymagające w remoncie. Czy chodzi tu o coś takiego jak jest np. w bokserach Subaru. że tuleje i ogólnie silnik, trzyma swoje wymiary dopiero wtedy gdy jest skręcony w całość, dlatego do obróbki cylindrów trzeba posadzić cylindry na specjalnej płycie, która zasymiluje niejako złożony silnik, nawet do prawidłowych pomiarów owalizacji cylindrów musimy skręcić taki blok z płytą.Czy Fis był by gotowy uchylić rąbek tajemnicy ?
  12. Przepraszam, pomyliłem tematy, prosze usunąć post.
  13. Dokładnie tak jest, ja mam przekłamanie około 10% przy 110 km/h według gps. wtedy mam 120 na blacie, i przy 15 koniach muszą to być obroty bliskie max na czwartym biegu, bo na piątce kiśnie. W życiu żadna 125 nie pojedzie 120 km/h realnych na nad biegu, przy relatywnie niskich obrotach.
  14. Nie pasuje mi żeby taka długa skrzynia była w 125, jeśli ten silnik jest w stanie utrzymać 120 km/h przy 7k rpm to jest mistrzem elastyczności, moje 125 to trzeba wkręcić na max obroty żeby mieć max moc, i dopiero jedzie v max. A mam zdrowe 15km
  15. Ja miałem kiedyś w małej benzynie straszny muł w silniku i po wymianie od razu syf na bagnecie gorzej jak w dieslu. I zrobiłem płukankę, ale bez żadnych specyfików. Zwyczajnie zalałem tanim ale swieżym olejem, rozgrzałem, spałowałem jak tylko umiałem, zlałem i wlałem znowu świeży. Duża różnica na plus, wreszcie było widać złoto na bagnecie. Ciekawe czy taki specyfik by to ogarnął bez dodatkowej wymiany oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...