Monster1234 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam wszystkich! Ostatnio kupiłem yamahę tzr 2004 i chcąc wymienić olej przekładniowy okazało się że jest on siwy, z początku myślałem że może miesza się z płynem chłodzącym ale płynu nie ubywa z tego co zaobserwowałem ani nie przybywa oleju a mimo to jest siwy zdjęcie niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Hmmm, zależy kiedy był wymieniany jednak jak mieni się jak metalik to coś się ściera. Po części sprzęgło i jego elementy ale ten wygląda nieciekawie. Silnik pracuje normalnie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzwoniłem do poprzedniego właściciela mówił że miesiąc przed sprzedażą mi wymieniał sprzęgło razem z całym koszem na stage 6 i taki olej zastał po zalaniu nowego po tygodniu było to samo. Kupiłem tą yamahe za grosze więc nie dociekałem za bardzo ale są też inne problemy zmierzyłem kompresję i wyniosła 1.5 gdzie normalnie na pycha mi odpala i ponad 100 jeszcze jedzie szybko wykręca się na obroty ale ze startera nie pali wogule iskry nie ma, nie mam pojęcia co się dzieje z tym motorem. Cylinder to malinka 90 a co do silnika chodzi normalnie nie zaobserwowałem nic szczególnego. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Monster1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Kompresja 1.5 ?Dobrze ją zmierzyłeś? Przepustnica otwarta na max podczas pomiaru? Kręcone na naładowanym aku?Cóż można Ci poradzić, coś się ściera i to aluminiowego. Rozbierać i oglądać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Ta aku było naladowane manetka na full i kręciłem rozrusznikem a może jakieś uszczelniacze poszły? A jaka najprędzej przyczyna tej kompresji ? Dla jasności to jest 2t :biggrin: Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Monster1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Czy 2T czy 4T przy 1.5 bara nie zapali.Jakby to powiedzieć...kupiłeś szrot więc czeka Cie rozbieranie i tyle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Okey, dzięki za pomoc Ale takie pytanie jeszcze skoro jest 1.5 kompresji a on mi normalnie jeździ nawet ponad 100 bo cylinder jest 90, to ta kompresja musi gdzieś uciekać bo jak sam powiedziałeś on nie ma prawa nawet zapalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Źle pomiar zrobiłeś. Kompresja jest większa skoro pali i jeździ. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zrobiłem to dobrze, zaraz potem bylem zdziwiony i wziąłem nowe aku z drugiego moto i było to samo, na full manetce kręciłem rozrusznikiem i największa wartość to około 1,8 coś takiego mniej więcej. Po czym mówie może coś z tym manometrem nie tak, poszedłem do drugiego moto i pokazało prawie 8 co w tamtym jest możliwe. Więc manometr jest na pewno dobry i na dwóch akumulatorach miałem to samo gdzie w drugim moto na jednym i drugim pokazało około 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu44 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ma zalany olej przekładniowy, nie zwyczajny do moto, te oleje mają taki kolor. Wymień na normalny motocyklowy i będzie żółty czarny ale nie taki :P Cytuj https://www.instagram.com/m44_r1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 na moje normalnie wygląda , co mu teraz zalałeś ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Motul transoil 10w40 2t, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Przy kompresji 1,5 bara nie ma prawa zapalic.Jezeli uwazasz, ze manometr dziala prawidlowo, to przy pomiarach w twoim motocyklu jest nieprawidlowo uszczelniony. A tak gwoli scislosci masz manometr ze stozkiem gumowym czy wkrecany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster1234 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 No wiem że nie ma prawa zapalić nawet sugerowałem o tym uszczelnieniu co do manometru to mam wkręcany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.