JarekBDG Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Bydgoszcz jak zwykle zacofana?? Nie wierzę, że nikogo tutaj nie ma z BydgoszczyJa niedawno nabyłem Endurko i śmigam w okolicy Bydgoszczy, najczęściej w kierunku obwodnicy i Inowrocławia. Jak by ktoś był chętny to się odzywać. Jestem początkujący więc jak na razie preferuję spokojniejsze wypady dla zapoznania sie ze sprzętem, ale chętnie poznam innych użytkowników z okolicy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam, zapraszam na tor motocrossowy do Paterka koło Nakła. Jeździ tam wiele osób, m.in. z bydgoszczy właściciel Best Biku, czasami ekipa Japan Biku i cała reszta. Zapraszam w sobotne jak i niedzielne popłudnia. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 proponuje zapytac tuhttp://forum.motocyklistow.pl/Torun-f98.htmli również tuhttp://www.motobydzia.com/phpBB/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...