JarekBDG Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Husqvarna najprawdopodobniej 610, 1990r.Co to może być. Jak jest zimny nie ma żadnego problemu, wszystko ok. Po przejechaniu kilku kilkunastu km, po zatrzymaniu jak wbije jedynkę i dodaje tyle gazu co zwykle motocykl gaśnie. Jeśli go wprowadzę na wyższe obroty to nie. Ale bez dotykania manetki gazu jest problem. Jest to bardzo denerwująca dolegliwość, więc ktoś może wie o co biega??Przy okazji mam tez problem ze znalezieniem biegu jałowego przy zapalonym silniku, jak nie chodzi nie ma problemu. Może to ma związek z pierwsza przypadłością?? Jest to nowy nabytek także mało wiem o tym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Wygląda na problem ze sprzęgłem. Po nagrzaniu wrzucasz bieg i gasni bo na wolnych obrotach sprzegło zatrzymuje silnik. Może też być ze jakis przewód el. jest luźny i styka tylko przy wyższych obrotach pod wpływem wibracji. PS. Skąd z Bydzi jesteś? Ja Fordon dokładnie. Tylko że teraz siędzę w UK. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Hmmm dziwna przypadłość. Czasami dzieje się tak (zgon po zapięciu jedynki podczas postoju) kiedy moto trochę postoi i sprzęgło się skleja - ale po rozgrzaniu silnika objawy powinny ustąpić. U Ciebie jest jednak odwrotnie. Kiedy zauważysz objaw, spróbuj na zgaszonym silniku wrzucić jedynkę i odpalić na sprzęgle. Zobaczysz wtedy, czy sprzęgło ciągnie. Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekBDG Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 (edytowane) CześćJa ze Wzgórza Wolności, coś chyba czytałem na forum jak opisywałeś zakup tego żółtego sprzętu gdzieś w Londynie (to chyba Ty??)Pozdrawiam Hmmm dziwna przypadłość. Czasami dzieje się tak (zgon po zapięciu jedynki podczas postoju) kiedy moto trochę postoi i sprzęgło się skleja - ale po rozgrzaniu silnika objawy powinny ustąpić. U Ciebie jest jednak odwrotnie. Kiedy zauważysz objaw, spróbuj na zgaszonym silniku wrzucić jedynkę i odpalić na sprzęgle. Zobaczysz wtedy, czy sprzęgło ciągnie. spróbuje z tym sprzęgłem tak jak mówiszdzięki macie jeszcze jakieś pomysły?? A czy problem w wrzuceniem biegi jałowego też może być z tym związany>>?? Edytowane 16 Czerwca 2008 przez JarekBDG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 nie wiem dokładnie jakiego typu jest sprzęgło w twoim motocyklua ale ja bym stawiał że po prostu sprzęgło ci puchnie. czyli tarcze do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 moim zdaniem po prostu sprzęgło ciągnie - w mojej jest podobnie. Tam nie ma żadnej elektryki która mogła by odciąć zapłon przez sprzęgło/bieg/stopkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 tak jak napisalio wyzej , zmien najpierw olej oile tego jeszczwe nie zrobiles , a w ostatecznosci sprzeglo i osobiscie tez obstawiam na sprzeglo ( tarcze) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekBDG Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Olej zmieniony, bo silnik przejechał od remontu 5h, hmmm wiec trzeba raczej sprawdzić tarcze. Nie myślałem ze tak szybko zacznę w niego inwestować no poza ubraniem się oczywiście:)Ktoś zna przybliżone koszty takiej tarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 sprawdź na www.larsson.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 z mojego doświadczenie wynika, że huska to bardzo głodna skarbonka.Jak będziesz rozbierał sprzęgło sprawdź czy na zębach kosza sprzęgłowego nie ma wybitych rowków (co jest częste w huskach, i powoduje właśnie ciągnięcie sprzęgła), oraz czy sam kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku. Do tego wystarczy odkręcić mniejszy dekielek z lewej strony silnika.Same tarcze powinny kosztować w granicach 150-200 pln. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 z mojego doświadczenie wynika, że huska to bardzo głodna skarbonka.Jak będziesz rozbierał sprzęgło sprawdź czy na zębach kosza sprzęgłowego nie ma wybitych rowków (co jest częste w huskach, i powoduje właśnie ciągnięcie sprzęgła), oraz czy sam kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku. Do tego wystarczy odkręcić mniejszy dekielek z lewej strony silnika.Same tarcze powinny kosztować w granicach 150-200 pln. pozdrawiam, Adam Witam - mam problem z ciagnieciem sprzegła w Transalpie - podpowiedz jakie te wgniecenia na koszu beda dopuszczalne a jakie juz nie- w częściach milimetra np. oraz jaki luz na wałku kosz powinien mieć? jak mój kosz próbuje kiwac na boki na wałku to wykazuje na obwodzie uginanie ok 1-1,5 mm mierząc wzdłuż osi czy to duzo? czy kosz powinien siedziec sztywno jak pal Azji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.