wicek15 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 wogole to jest nie potrzebne.nie wiem skad taki pomysl.chce zauwazyc ze koncowki okien musza byc ostre i pod rownym kontem. no gdyby okna cylindra byly psozlifowane i tloka jak ty mowisz spadek kompresji by byl duzy.nie baw sie tlok ma taki byc nic nie szlifuj..jakie pomysly...wtedy ta powiechrznia tloka nie ma juz szans ulozenia sie do tulej..Z tego co widzę, to nierówności są od wewnątrz, więc to nie będzie miało wpływu na kompresje i na dotarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) ...ok a kto powie mi do czego ta podkładka i tulejka???????????????????????????????????????????????????? założyłem podkładke pod pierścień teraz troche trudno bedzie umiescic tłok w cylindrze czy macie na to jakis sposób? Edytowane 21 Czerwca 2008 przez kondziureq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A tłok założyłeś na korbowód czy chcesz wkładać do cylindra (pamiętaj strzałką do wydechu)Ściskasz pieścień w palcach i wkładasz do cylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.