Skocz do zawartości

Przebudowany Intruder VS1400


Rekomendowane odpowiedzi

Przygoda z Intrudera zaczęła się w 2007 roku i od razu zacząłem pierwszy etap przebudowy. Zaczęło się od wymiany kierownicy na niska i szeroka, co za tym idzie także lusterek, bo oryginalne mi nie pasowały. Manetki także zostały zmienione na chromowane oraz zostały po chromowane boczki pod siedzeniem. Potem zmiana przedniego światła oraz kierunkowskazów.

Te wszystkie zmiany mnie nie satysfakcjonowały, wiec nastopnym etapem było obniżenie tylnego zawieszenie o 3,5 cm dla poprawienia komfortu jazdy i wyglądu ma się rozumieć. Jednak cały czas miałem w planach dalsza przebudowe i po zakończeniu sezonu motocykl został rozebrany. Wykonałem zbiornik od podstaw w kształcie łezki i dość nisko lezący nad silnikiem, a nie na ramie jak oryginał. Tył także został zmieniony na jednoosobowy błotnik mojego projektu. Tablica powędrował na bok wraz z nowa lampa.

Intruder dostał nowe malowanie także mojego projektu. Wszystkie Prace wykonałem sam a całości wyszła tak.

http://dannye.fotosik.pl/albumy/201372.html#e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy:

 

Moja VT700 też niebawem ujrzy światło dzienne :P

 

A co do zbiornika, to jak go robiłeś? Z jakiej blachy? Jak z mocowaniami, etc...?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz co Cię skłoniło do wjazdu w cięzki teren tym sprzętem. :cool: Okolica nie wygląda na przyjazną chopperom.

 

A moto super zrobione. Respect! :)

 

renata byś się pochwaliła, co tam Motor Bros nowego wyczarowało.

 

Pewnie znowu jakiś sekretny pocisk budują. Nie mają czasu na forum, trudne jest życie gwiazdy :biggrin:

Pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny :P , i jak z tym bakiem kto, albo jak go zrobiłeś.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznę od początku. Teren taki to ja mam przed samym prawie warsztatem Gurim.

A co tyczy sie zbiornika to ręczne klepanie z blachy walcowanej na zimno 1mm a potem wykaniczanie na kole angielskim.

A co tyczy sie podróżowania to ja osobiście robię tym sprzętem 300 km a nawet więcej na raz i nie narzekam na wygodę. Na pewno nie jest super wygodny, ale do sie przeżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ręczna robota... świetne malowanie,prostota i przejrzystość...jeden zegar bez zbędnych przełączników..chrom..wspaniały

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...