Boczi013 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 sprawdz kolor swiecy... jak gaznik 17mm to moze go zalewac na org. cylku , krociec też zmieniany był? pusty wydech w 2T to nie najlepszy pomysł;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 (edytowane) A więc tak rozkręciłem świece ma ona kolor czarny- zakopcona.Zminiłem gaźnik z 17 calowego wymiary dysz (wolne obroty 36, ssanie 45 , duża 73)na mały oryginalny 14 calowy o takich samych dyszach identycznych rozmiarów .Jakie mają być rozmiary dysz ??Swieca ma ciepło B9ES, wymienie na nową.Motor wchodzi na obroty już chyba na takie jak powinny być ale przy końcu go dławi.Podczas jazdy cały czas jak by przerywał. Edytowane 19 Czerwca 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Za dużo kombinacji w jednym silniku ale jak twierdzisz że nie ma różnicy czy silnik z tłumikiem czy nie to można włożyć między bajki. Silnik 2T wymaga tłumika końcowego i to nie przypadkowo znalezionego bo ładnie wygląda. Z tekstu wynika że nie kupiłeś nowej membrany tylko odwróciłeś starą jak kelner obrus na lewą stronę :icon_mrgreen: Cylinder wypadało dokładnie pomierzyć i przed założeniem nowego tłoka krótko przehonować.Piszesz że świeca ma czarny kolor czyli gaźnik podaje zbyt bogatą mieszankę a może dysza jest za duża? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Z tekstu wynika że nie kupiłeś nowej membrany tylko odwróciłeś starą jak kelner obrus na lewą stronę Każdy sposób jest dobry :icon_mrgreen: nie ma prześwitów i to najważniejsze tylko jedna była odwracana albo nawet tylko czyszczone przez kolegi tatę. O% prześwtów. Tłok i pierścienie były dobrze dobrane wsadzałem same pierścienie do cylindra. Rure wybebeszył poprzedni właściciel a to że przez to gorzej chodzi to wiem, (nie ma zaworów spaliny mogą wracać )Dysza oryginalna ale opuszcze jeszcze iglice.Dziękuje Panie Piotrze. Pozdrawiam Ile mocy może motor tracić przez zły wydech ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.