mahermnih1 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Wymieniany był tłok i pierścienie w poprzednim tłoku był fabrycznie tylko jeden pierścień. Kupiliśmy na dwa.Dziękuje za rade w spawie tej membramy kupie te płytki i zobacze.Pozdrawiam.Ps. Napiszę co i jak, jak założę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Naprawa tych zaworków nic nie dała. Motor dalej nie ma mocy. Tłok ok membrama ok gaźnik przeczyszczony co jeszcze ma wpływ na moc motoru ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 sprawdzcie czy nic nie siedzi w tłumiku. jakie masz membrany ?mozesz zrobic zdjecie i powiedziec jakie listki kupywałes?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Tłumik sprawdze. Membrama na trzy listki. Membrame naprwiłem w ten sposób że przeczyściłem tą gumę na membranie do której przylegają listki i odwróciłem je stronami 0 prześwitu. Ale rure zobacze bo to derbi było kupowane 2 tyg temu a rura jest przerobionaPozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evangelis Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 szlif cylindra zrobiles?czy tylko tlok zmieniles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 a jak ustawiles membrane? listkami do góry? w sendzie powinny byc listki po obu stronach...4 lub 6 listkow ...tak jest pokazane w serwisówce i ja mysle jak masz 3listki z jednej strony to moze byc jakas blokada;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli cylinder jest utwardzany czyli ma nicasil to nie robi sie szlifu tylko wymienia tłok i pierścienie.Membrana ma razem 6 listków.Co jeszcze ma wpływ na moc motoru ?? Edytowane 18 Czerwca 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evangelis Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 no tak..ale jak cylek jest już do dupy to co Ci da zmiana tłoka, duże rysy ma cylek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Jeśli cylinder jest utwardzany czyli ma nicasil to nie robi sie szlifu tylko wymienia tłok i pierścienie.Membrana ma razem 6 listków.Co jeszcze ma wpływ na moc motoru ??Sprawdzales cylek czy nie ma rys? A tlok dales selekcje wiekszy czy taki jaki byl? pozatym bledem w 2t jest wymienianie samego pierscienia, niewiem czy tlok tez wymienialiscie?Dlaczego niby?Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.Nie wiem od czego to zalezy. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) To że nikasil to nie oznacza ,że nic się z nim nie robi. Nikasil podobno jest ciężej zajeździć od normalnego żeliwnego. Ale gdy nadejdzie jego czas to się wymienia a nie robi szlifu. Sprawdź stan cylka bo mi sie wydaje że to jest przyczyną. 5 bara to zdecydowanie za mało Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.Nie wiem od czego to zalezy. Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były. Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się Edytowane 18 Czerwca 2008 przez Krzysnik363 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ogłaszam wszem i wobec że kompresja teraz jest taka jak powinna być. Cylinder nie był zryćkany. Rura była problemem ale teraz jeszcze coś . bo ma tak 70 % mocy. Co jeszcze ??Tłok dobierał mi gość co sie na tym zna. Pierścienie też wkładałem do cylindra same idealnie pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były. Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się Bzdury, po wymianie samych pierścieni nie ma szans na ich poprawne dotarcie, dlatego takie dzianie mija się z celem. Po szlifie cylinder wcale nie jest gadki - ma specjalnie wykonane rysy umożliwiające prawidłowe dotarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A macie jakiś pomysł jeszcze gdzie może być przyczyna braku 100% mocy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 (edytowane) Ile ta senda poleci? i na jakich zębatkach? -świeca odpowiednia? nie ma przebicia?-gaźnik dokładnie wyczyszczony i wyregulowany?-sprawdzie kolor swiecy-w jakim stanie jest filer powietrza?-patrzyłes czy nie ma zwieżki w tłumiku? Edytowane 19 Czerwca 2008 przez Boczi013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Świece jeszcze sprawdzę na obrotach chodzi ładnie, blokady w tłumiku nie ma, tłumik został wybebeszony przez poprzedniego właśniciela w 99%, sprawdzaliśmy bez rury nie ma różnicy.Zębatki oryginalne filtr ok, gaźnik wyczyszczony ma 17 cali a nie jak oryginalnie 14 . Nie ma ślimaka ale mierzyłem mu jadą koło niego wychodzi 45 km/h a z górki 60 km/h. Sendy są blokowane na module ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.