Skocz do zawartości

Skrzydełka w membramie


mahermnih1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tłumik sprawdze. Membrama na trzy listki. Membrame naprwiłem w ten sposób że przeczyściłem tą gumę na membranie do której przylegają listki i odwróciłem je stronami 0 prześwitu. Ale rure zobacze bo to derbi było kupowane 2 tyg temu a rura jest przerobiona

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli cylinder jest utwardzany czyli ma nicasil to nie robi sie szlifu tylko wymienia tłok i pierścienie.

Membrana ma razem 6 listków.

Co jeszcze ma wpływ na moc motoru ??

Sprawdzales cylek czy nie ma rys?

A tlok dales selekcje wiekszy czy taki jaki byl?

 

pozatym bledem w 2t jest wymienianie samego pierscienia, niewiem czy tlok tez wymienialiscie?

Dlaczego niby?

Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.

Nie wiem od czego to zalezy.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nikasil to nie oznacza ,że nic się z nim nie robi.

Nikasil podobno jest ciężej zajeździć od normalnego żeliwnego.

Ale gdy nadejdzie jego czas to się wymienia a nie robi szlifu.

Sprawdź stan cylka bo mi sie wydaje że to jest przyczyną.

5 bara to zdecydowanie za mało

 

Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.

Nie wiem od czego to zalezy.

 

Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były.

Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłaszam wszem i wobec że kompresja teraz jest taka jak powinna być. Cylinder nie był zryćkany. Rura była problemem ale teraz jeszcze coś . bo ma tak 70 % mocy.

Co jeszcze ??

Tłok dobierał mi gość co sie na tym zna. Pierścienie też wkładałem do cylindra same idealnie pasowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były.

Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się

 

Bzdury, po wymianie samych pierścieni nie ma szans na ich poprawne dotarcie, dlatego takie dzianie mija się z celem. Po szlifie cylinder wcale nie jest gadki - ma specjalnie wykonane rysy umożliwiające prawidłowe dotarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ta senda poleci? i na jakich zębatkach?

 

-świeca odpowiednia? nie ma przebicia?

-gaźnik dokładnie wyczyszczony i wyregulowany?

-sprawdzie kolor swiecy

-w jakim stanie jest filer powietrza?

-patrzyłes czy nie ma zwieżki w tłumiku?

Edytowane przez Boczi013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece jeszcze sprawdzę

na obrotach chodzi ładnie, blokady w tłumiku nie ma, tłumik został wybebeszony przez poprzedniego właśniciela w 99%, sprawdzaliśmy bez rury nie ma różnicy.

Zębatki oryginalne filtr ok, gaźnik wyczyszczony ma 17 cali a nie jak oryginalnie 14 . Nie ma ślimaka ale mierzyłem mu jadą koło niego wychodzi 45 km/h a z górki 60 km/h. Sendy są blokowane na module ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...