Skocz do zawartości

Skrzydełka w membramie


mahermnih1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tłumik sprawdze. Membrama na trzy listki. Membrame naprwiłem w ten sposób że przeczyściłem tą gumę na membranie do której przylegają listki i odwróciłem je stronami 0 prześwitu. Ale rure zobacze bo to derbi było kupowane 2 tyg temu a rura jest przerobiona

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mahermnih1 napisał:

Jeśli cylinder jest utwardzany czyli ma nicasil to nie robi sie szlifu tylko wymienia tłok i pierścienie.

Membrana ma razem 6 listków.

Co jeszcze ma wpływ na moc motoru ??

Sprawdzales cylek czy nie ma rys?

A tlok dales selekcje wiekszy czy taki jaki byl?

 

  Cytat
pozatym bledem w 2t jest wymienianie samego pierscienia, niewiem czy tlok tez wymienialiscie?

  Cytat
Dlaczego niby?

Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.

Nie wiem od czego to zalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nikasil to nie oznacza ,że nic się z nim nie robi.

Nikasil podobno jest ciężej zajeździć od normalnego żeliwnego.

Ale gdy nadejdzie jego czas to się wymienia a nie robi szlifu.

Sprawdź stan cylka bo mi sie wydaje że to jest przyczyną.

5 bara to zdecydowanie za mało

 

  WLD_Wlodi napisał:

Bo po paru dziesieciu-set kilometrow efekty beda takie, jak przed wymiana.

Nie wiem od czego to zalezy.

 

Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były.

Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłaszam wszem i wobec że kompresja teraz jest taka jak powinna być. Cylinder nie był zryćkany. Rura była problemem ale teraz jeszcze coś . bo ma tak 70 % mocy.

Co jeszcze ??

Tłok dobierał mi gość co sie na tym zna. Pierścienie też wkładałem do cylindra same idealnie pasowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Krzysnik363 napisał:

Dzieje się tak dlatego, że cylek jest już dojechany i ma porobione tak zwane progi to tak jak kolega wyżej napisał od razu się wycierają do tego samego stanu co były.

Co innego jak jest robiony szlif. Wtedy powierzchnia jest gładka i pierścienie nie wycierają się

 

Bzdury, po wymianie samych pierścieni nie ma szans na ich poprawne dotarcie, dlatego takie dzianie mija się z celem. Po szlifie cylinder wcale nie jest gadki - ma specjalnie wykonane rysy umożliwiające prawidłowe dotarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ta senda poleci? i na jakich zębatkach?

 

-świeca odpowiednia? nie ma przebicia?

-gaźnik dokładnie wyczyszczony i wyregulowany?

-sprawdzie kolor swiecy

-w jakim stanie jest filer powietrza?

-patrzyłes czy nie ma zwieżki w tłumiku?

Edytowane przez Boczi013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece jeszcze sprawdzę

na obrotach chodzi ładnie, blokady w tłumiku nie ma, tłumik został wybebeszony przez poprzedniego właśniciela w 99%, sprawdzaliśmy bez rury nie ma różnicy.

Zębatki oryginalne filtr ok, gaźnik wyczyszczony ma 17 cali a nie jak oryginalnie 14 . Nie ma ślimaka ale mierzyłem mu jadą koło niego wychodzi 45 km/h a z górki 60 km/h. Sendy są blokowane na module ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...