Skocz do zawartości

XJ 600 - kilka pytań


Stig
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Niedawno nabyłem XJ 600 diversion ale nie działa w niej obrotomierz. Właściwie to zegary sa jakieś akcesoryjne ( poprzedni właściciel nie potrafił powiedzieć dlaczego ale motocykl prosty więc ok :) ). Nikt nie umie podłączyć mi tego obrotomierza i w związku z tym pierwsze pytanie: skąd pociągnąć kable żeby to działało? 2 pytanie: czy mógł by ktoś napisać jakie prędkości można bezpiecznie osiagać na poszczególnych biegach w diversionie? Nie chciał bym przekręcić silnika do czasu naprawy obrotomierza. 3 pytanie: Czy gmole do xj 600 różniły się mocowaniami przed i po 96 roku? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obrotomierzem jest jeden problem, jest to prawie sama elektronika.

Nie napisałeś jaka to wersja Diversji. Jeśli masz wersję N to będzie trochę trudniej coś znaleźć co by pasowało wprost. Przy S - ce nie ma problemu. W ostatecznośi można wsadzić wersję angolańską i po sprawie. Na wszelki wypadek sprawdź przewody od czujnika.

 

Co do gmoli , to są jednakowe i mocowane w tych samych miejscach. Za wyjątkiem "wynalazków".

Na skali obrotomierza jest zaznaczony zakres bezpiecznego zakresu obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem do czego służy czerwone pole na obrotomierzu. Problem w tym że obrotomierz mi nie działa. Dlatego też pytam jakie prędkości w km/h można osiągnąć bezpiecznie na poszczególnych biegach. Np na 1 biegu 30 km/h. Czy xj 600 ma odcięcie zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xj nie ma elektronicznego odcięcia ale na czerwonym polu da się odczuć znaczny spadek mocy więc jak dokręcisz do czegoś takiego to znaczy że się za daleko zapędziłeś. co do poszczególnych prędkości to ci nie powiem bo zwykle jak już patrzę na przyrządy to raczej właśnie na obrotomierz. Przypominam sobie że gdzieś na tym forum przewijały się wątki na temat prędkości na poszczególnych biegach ale gdzie to nie wiem.

Jak już posiądziesz tą wiedzę to warto ustalić czy masz fabryczne przełożenia w zestawie napędowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

mam mały problem a mianowicie po dodaniu gazu na kazdym biegu przy obrotach koło 3 - 3.5 tys szczegulnie wyczuwalne na 1 biegu ma doła...muli go i praktycznie nie jedzie :/ po chwili dostaje kopa...co jest grane? :icon_eek:

 

jest to Yamaha Xj 600N z 93 roku

 

a i vmax to koło 130km/h niby przy golasach to taki jest ale czy to aby normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...