Stig Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam! Niedawno nabyłem XJ 600 diversion ale nie działa w niej obrotomierz. Właściwie to zegary sa jakieś akcesoryjne ( poprzedni właściciel nie potrafił powiedzieć dlaczego ale motocykl prosty więc ok :) ). Nikt nie umie podłączyć mi tego obrotomierza i w związku z tym pierwsze pytanie: skąd pociągnąć kable żeby to działało? 2 pytanie: czy mógł by ktoś napisać jakie prędkości można bezpiecznie osiagać na poszczególnych biegach w diversionie? Nie chciał bym przekręcić silnika do czasu naprawy obrotomierza. 3 pytanie: Czy gmole do xj 600 różniły się mocowaniami przed i po 96 roku? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 odświeżam bo potrzebuje odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Z obrotomierzem jest jeden problem, jest to prawie sama elektronika. Nie napisałeś jaka to wersja Diversji. Jeśli masz wersję N to będzie trochę trudniej coś znaleźć co by pasowało wprost. Przy S - ce nie ma problemu. W ostatecznośi można wsadzić wersję angolańską i po sprawie. Na wszelki wypadek sprawdź przewody od czujnika. Co do gmoli , to są jednakowe i mocowane w tych samych miejscach. Za wyjątkiem "wynalazków".Na skali obrotomierza jest zaznaczony zakres bezpiecznego zakresu obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wiem do czego służy czerwone pole na obrotomierzu. Problem w tym że obrotomierz mi nie działa. Dlatego też pytam jakie prędkości w km/h można osiągnąć bezpiecznie na poszczególnych biegach. Np na 1 biegu 30 km/h. Czy xj 600 ma odcięcie zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 xj nie ma elektronicznego odcięcia ale na czerwonym polu da się odczuć znaczny spadek mocy więc jak dokręcisz do czegoś takiego to znaczy że się za daleko zapędziłeś. co do poszczególnych prędkości to ci nie powiem bo zwykle jak już patrzę na przyrządy to raczej właśnie na obrotomierz. Przypominam sobie że gdzieś na tym forum przewijały się wątki na temat prędkości na poszczególnych biegach ale gdzie to nie wiem.Jak już posiądziesz tą wiedzę to warto ustalić czy masz fabryczne przełożenia w zestawie napędowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioMz Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witammam mały problem a mianowicie po dodaniu gazu na kazdym biegu przy obrotach koło 3 - 3.5 tys szczegulnie wyczuwalne na 1 biegu ma doła...muli go i praktycznie nie jedzie :/ po chwili dostaje kopa...co jest grane? :icon_eek: jest to Yamaha Xj 600N z 93 roku a i vmax to koło 130km/h niby przy golasach to taki jest ale czy to aby normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 a i vmax to koło 130km/h niby przy golasach to taki jest ale czy to aby normalne? Dla niektorych przy 130 konczy sie przyjemnosc, ale na pewno nie mozliwosci tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioMz Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 no w sumie to tak bo przy 120 juz jest duzy opór powietrza i niezadobrze sie jezdzi...a co z tym załamaniem gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.