wicek15 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Weź zaznacz na tłoku, boki okna wydechowego, to obierz sobie za wyznaczniki, do kąd zpiłować i weź ten 1mm zpiłuj, bylebyś nie wyjechał.Aha, membrana, którą chcesz zastosować jest ustawiona optymalnie, nikt przecież nie wiedział gdy kupowałeś, w czym chcesz to zastosować. Najlepiej ustawić ją sposobem prób i błędów. Edytowane 13 Czerwca 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Aha, membrana, którą chcesz zastosować jest ustawiona optymalnie, nikt przecież nie wiedział gdy kupowałeś, w czym chcesz to zastosować. Najlepiej ustawić ją sposobem prób i błędów.Nie będe kombinować =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nic się nie stanie, najwyżej, gdy będzie się za mocno wkręcał troche je przymkniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nic się nie stanie, najwyżej, gdy będzie się za mocno wkręcał troche je przymkniesz. Z kąd wiesz że nic się nie stanie??Widziałeś kiedyś połamane listki zaworu membranowego w skrzynie korbowej?? Jak kolega Z3US poodgina ograniczniki zbyt mocno, listki ze względu na swą ograniczoną elastycznośc mogą się połamać i narobić niezłego syfu w silniku.Ja bym ostrożnie pdchodził do tego ustrojstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 nie chce mi sie czytac całego posta ale na początek wymien te listki z metalowych na carbon lub z innego twożywa, metalowe mają krótką trwałośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 nie chce mi sie czytac całego posta ale na początek wymien te listki z metalowych na carbon lub z innego twożywa, metalowe mają krótką trwałośc.Docelowo takie będą zamontowane. Puki co ta membrana jest do eksperymentu, czy to właściwie będzie pracować tak jak trzeba =) Dzisiaj podorabiałem śruby do przykręcenia przejscówki do cylindra i uszczelki z gambitu. Jutro jesli bedzie brzydka pogoda i nie bede pochloniety pracami kolo domu, wykonam kolanko do gaźnika. Cóż, potem wsadzić silnik w rame i próbować odpalić... W głowie mam pomysł głowicy chłodzonej cieczą... Bloczek aluminium, świeca centralnie zamontowana, wymiary komory spalania takie jak po planowaniu oryginalnej głowicy. W bloczku zrobione kanały obiegu cieczy... To jest wykonalne, tylko kwestia pompy wody lub wymuszony obieg, tzn jakis zawór zwrotny i ciepła woda idzie sama do góry, zimna w dół i jakoś by sie ten obieg kręcił. Tylko że chyba jakiś zbiorniczek wyrównawczy był by potrzebny. Pomysł jakiś jest, niech się jeszcze ktoś wypowie w tym temacie. Potem będzie kwestia regulacji gaźnika od etz 150 typ gaźnika 24N2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.