Skocz do zawartości

Jawa 50 z zaworem mebranowym - modyfikacja tłoka.


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Weź zaznacz na tłoku, boki okna wydechowego, to obierz sobie za wyznaczniki, do kąd zpiłować i weź ten 1mm zpiłuj, bylebyś nie wyjechał.

Aha, membrana, którą chcesz zastosować jest ustawiona optymalnie, nikt przecież nie wiedział gdy kupowałeś, w czym chcesz to zastosować. Najlepiej ustawić ją sposobem prób i błędów.

Edytowane przez wicek15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie, najwyżej, gdy będzie się za mocno wkręcał troche je przymkniesz.

 

Z kąd wiesz że nic się nie stanie??

Widziałeś kiedyś połamane listki zaworu membranowego w skrzynie korbowej??

Jak kolega Z3US poodgina ograniczniki zbyt mocno, listki ze względu na swą ograniczoną elastycznośc mogą się połamać i narobić niezłego syfu w silniku.

Ja bym ostrożnie pdchodził do tego ustrojstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi sie czytac całego posta ale na początek wymien te listki z metalowych na carbon lub z innego twożywa, metalowe mają krótką trwałośc.

Docelowo takie będą zamontowane. Puki co ta membrana jest do eksperymentu, czy to właściwie będzie pracować tak jak trzeba =) Dzisiaj podorabiałem śruby do przykręcenia przejscówki do cylindra i uszczelki z gambitu. Jutro jesli bedzie brzydka pogoda i nie bede pochloniety pracami kolo domu, wykonam kolanko do gaźnika. Cóż, potem wsadzić silnik w rame i próbować odpalić... W głowie mam pomysł głowicy chłodzonej cieczą... Bloczek aluminium, świeca centralnie zamontowana, wymiary komory spalania takie jak po planowaniu oryginalnej głowicy. W bloczku zrobione kanały obiegu cieczy... To jest wykonalne, tylko kwestia pompy wody lub wymuszony obieg, tzn jakis zawór zwrotny i ciepła woda idzie sama do góry, zimna w dół i jakoś by sie ten obieg kręcił. Tylko że chyba jakiś zbiorniczek wyrównawczy był by potrzebny. Pomysł jakiś jest, niech się jeszcze ktoś wypowie w tym temacie. Potem będzie kwestia regulacji gaźnika od etz 150 typ gaźnika 24N2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...