Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę że niema zastrzeżeń żaden użytkownik co do tego sprzętu więc ze spokojem mogę przesiadaać się na taką maszynę ,tylko jak moglibyście napisać mi na co mam zwracać szczegulną uwagę przy zakupie bo oczywiście nie będzie to moto z salonu.

 

Kolego zadaj sobie trochę trudu... Żadna maszyna nie jest pozbawiona wad - poczytaj ten wątek - ma on już 36 stron - wcześniej koledzy wypowiadali się na temat drobnych problemów tego sprzętu - dobrze o nich wiedzieć - my już je przerobiliśmy i ja dalej kupiłbym to moto jeszcze raz.

 

A co do tego na co zwrócić uwagę podczas zakupu to ja widziałem już i słyszałem takie rzeczy, że nie kupowałbym motocykla używanego bez pomocy mechanika.

Zapłacić mechanikowi 100 czy nawet 300 zł to pikuś w porównaniu do problemów jakie możesz sobie kupić za 20 czy 30 tyś zł :)

Daj zarobić fachowcowi :)

 

PS Nie jestem mechanikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek witam wszystkich posiadaczy VZR, mam możliwośc śmigania na VTX 1800R

Nie powiem nic złego o tym moto, ale skusiłem się na Suzi.

Będę miał okazję porównac oba motory czyli niezawodnośc tytana i piękną szybką bestię

Zakupiłem za wielkiej wody opisywany model VZR z rocznika 2009 limitowany czyli biały z niebieskim pasem.

Mam pytanie do użytkowników, bądź mechaników

1.czy przy przebiegu 950 mil już wymieniać na powyższego Castrola?

2. czy z rocznika 2009 sprzęgło też regulować

3.moto będzie śmigało w hiszpanii (autostrady 80%) i czy kombinować z olejem w lagach?

 

Dziękuje za odpowiedź :notworthy:

Witam

Jeszcze raz napisze co do wymiany oleju. Do 1000km lub 2 miesiące jeżdzisz na oleju mineralnym z dodatkami który zalewa producent i go wymienasz na pół syntetyk jeżdżąc do 6000km no a pużniej lejesz syntetyk wymieniając co 6000km lub 12 miesięcy. Sprzęgło należy wyregulować bo jest bardzo delikatne!. Co do oleju w lagach to polecam wymiane na 20 mimo tego że będziesz latał po asfalcie a nie klepisku jak u nas! moto będzie pewniejsze na winklach, zresztą inni koledzy to samo ci powiedzą co ja

 

Widzę że niema zastrzeżeń żaden użytkownik co do tego sprzętu więc ze spokojem mogę przesiadaać się na taką maszynę ,tylko jak moglibyście napisać mi na co mam zwracać szczegulną uwagę przy zakupie bo oczywiście nie będzie to moto z salonu.

Jużkiedyś pisałem na co zwracać uwage, na WSZYSTKO, jest to moto mocno zabudowane i nie wszystko widać, warto zdiąć bak i osłone ramy jeśli masz jakieś podejżenia ale jest wiele żeczy których nie sposób wypisać i tak jak kolega napisał warto zabrać ze sobą kogoś kto się zna, jest takie przysłowie że chytry dwa razy traci

 

Chłopaki mam pytanko w kwestii VZR. Kupiłem gmole - te najbardziej popularne w VZR, na które trochę narzekają że się gną przy upadku. Górna końcówka gmola jest mocowana do gwintu w ramie już schowanego pod plastikową obudową chłodnicy. I teraz pytanka: gdzie dostać tą tulejkę dystansową do mocowania tej górnej części, bo z tego co widzę, to nie jest ona bezpośrednio przykręcana do ramy, bo by wtedy chyba opierała się na plastiku. No chyba, że mój gmol (wspomnę że kupiłem używkę po upadku do regeneracji za stówkę) jest tak pokrzywiony (ten płaskownik), że trzeba go ostro podgiąć i wtedy przykręcać bezpośrednio?

jak ktoś z Was ma takie gmole niech się odezwie pliz.

Drugie pytanie - jakiej twardości śruby trzeba tam zakręcić, bo nie mam ich w zestawie i będę musiał dokupić. Jak będą za mocne to strzelą a nie chcę żeby mi to dziadostwo w gwincie zostało broń Boże.

Dzięki za pomoc.

Już nie jeźdżę Bulldogiem, teraz tylko VZR. :wink:

A tu link do fotek z moto z takimi gmolami. Jest wystawiony na allegro.

 

http://allegro.pl/suzuki-vzr-1800r-vzr1800...1266100424.html

PS: Pozdro dla Tomka z Dąbrowy. I dzięki jeszcze raz za numer lakieru. :)

Witam kolegów z Częstochowy :)

Moim zdaniem źle zrobiłeś kupując te gmole ale lepiej takie niż w cale choć możesz sobie troszkę napsocić nimi przy przewrotce nawet na postoju, co do tulejek to nie jestem pewien ale nie ma przy ramie pod plastikiem zato jest przy stopce o ile się niie myle ale zakładałem wiele gmoli i mogłem pomylić z innymi więc proponuje ci zadzwonić do gościa od którego kupiłeś i zapytać bo jeśli były to powinien ci je wysłać tak jak to jest z nowymi "w zestawie z śrubami" Srub nie dawaj bardo mocnych 8.8 10.9 max

 

 

A tu macie PEŁNĄ SERWISÓWKE DO VZR prawie 80mb

http://www.mediafire.com/?m2zniyn4ltj

Edytowane przez sq9jkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomaszu za pomoc w kwestii gmoli. Już dawno kupiłem i założyłem. Zakładał mi Marcin z ul. Ewy w Czewie. Zrobił to bardzo solidnie, ale i tak nie zamierzam testować tych gmoli. :D Póki co uważam, że są o niebo bardziej stabilne niż te seryjne wygięte do przodu, których jest najwięcej w VZRach. Ale faktycznie, te twoje są the best. Pozdrawiam. Oby do wiosny.

 

Aha! I jeszcze jedno. Chłopaki mam pytanko w kwestii mocowania kufrów. Planuję na wiosnę zakup sakw albo Terysa albo West Stara. Ale póki co chciałbym zrobić do nich mocowania i nie wiecie czasem jak zdobyć mocowania pod system klick fix do VZRa? No i ile to będzie kosztować?

Przy okazji podsyłam linka do takiego moto na allegro.

http://allegro.pl/suzuki-intruder-vzr-m-18...1361005898.html

Edytowane przez xtur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System klik fix wymaga stelaży,ale jest lepsze rozwiązanie które jest i stelażem i mocowaniem http://www.ghostbrackets.com/content/view/403/96/ .Są też wersje z dolnym podparciem i nawet Made in Poland.

 

Mocowania http://moto.allegro.pl/stelaze-do-sakw-mot...1325368482.html ,a sakwy polecam z http://www.dudziaki.pl/ .Można u nich kupić też stelaże o których wspominałem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomaszu za pomoc w kwestii gmoli. Już dawno kupiłem i założyłem. Zakładał mi Marcin z ul. Ewy w Czewie. Zrobił to bardzo solidnie, ale i tak nie zamierzam testować tych gmoli. :D Póki co uważam, że są o niebo bardziej stabilne niż te seryjne wygięte do przodu, których jest najwięcej w VZRach. Ale faktycznie, te twoje są the best. Pozdrawiam. Oby do wiosny.

 

 

Witam

 

Daj foto tych gmoli. Też szukam jakiś do swojego moto.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Duck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool: Pozdrowienia z Zamiedzy :crossy: Ja rowniez jestem szczesliwym posiadaczem M1800r a do zakupu doszlo calkiem przypadkiem mianowicie znajomy poprosil mnie o odbior sfiezo zakupionego Intrudera bo sam niemial czasu a chcial koniecznie posmigac na Weekend a caly tydzien byl w robocie :wink: No i po malej przejazdzce jak to mowia Milosc od pierwszego metra :notworthy: sam wtedy kulalem sie wypasionym Intruderem VL1500 w ktorym co moglem to poprzerabialem nie zawsze niestety na lepsze :icon_razz: ale zamiana na M1800r okazala sie stzalem w dziesiatke :clap: zakupu dokonalem w 2007 w miedzyczasie wprowadzilem male zmiany w mojej Trudzie mianowicie wstawilem GiPro S-02 czyli wskaznik biegow i deaktywator klap w tlumiku itp. nastepnie podciolem nieco zadek mojej Trudzie czyli caly uchwyt z rejestracja i kierunkami i zamontowalem boczne mocowanie rejestracji jak i nowe LED kierunki a co sie z tym wiaze nowy przerywacz dolozylem rowniez uchwyty na torby Klik-Fix sa male skromne i praktyczne mialem rowniez orginal. owiewke Intruder Suzuki ale zrezygnowalem bo niestety zmieniala sylwetke no i to tyle po krudce na poczatek :rolleyes:

 

Gdyby ktos byl zainteresowany zamatowaniem u siebie modulu GiPro-S-02 do Suzuki Intruder M1800r i zachodzil w glowe ja to przymocowac sluze pomoca tzn. sam sobie zrobilem z kawalka blachy aluminiowej i mam rysunek jak by ktos potzebowal

 

 

Edytowane przez MisiekXXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli możesz, to podrzuć ten schemat i opis instalacji gipro na PW. Dzięki

Michu, a co to się przymierzasz do zmiany mocy, a mnie nic nie mówisz?? Chcesz się ścigać? Mało ci?? A może pali za dużo? :bigrazz:

 

Aha, Piter1600 dzięki za info i firmie z sakwami i stelażami. Na pewno wykorzystam na wiosnę. :D

Edytowane przez xtur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu, a co to się przymierzasz do zmiany mocy, a mnie nic nie mówisz?? Chcesz się ścigać? Mało ci?? A może pali za dużo? :bigrazz:

 

Aha, Piter1600 dzięki za info i firmie z sakwami i stelażami. Na pewno wykorzystam na wiosnę. :D

 

Witam.

To nie dodaje mocy tylko pokazuje jaki bieg jest zapięty :)

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt sam modul GiPro-S-02 mocy nie dodaje ale znacznie poprawia komfort jazdy tzn zmniejsza efekt padaczki :wink: tzn drgawek,konwulsji poprostu nie trzesie sie tak jak zwykle w orginale przy niskich obrotach i wysokim biegu co widac i czuc po mniej wibrujacym baku :lalag: powoduje otwarcie klap-tlumiacych w Tlumiku co rowniez zmniejsza efekt chamowania silnikiem jak i rowniez samo brzmienie wydechu :cool: orginalnie max-ryk to 109DB w naszej Trudzie takie sa jej normy na Europe a te ustrojstwo oszukuje PowerKomander ze jestesmy juz na 4Biegu poprzez co otwiera wlasnie te klapy dodatkowym profitem jest nieco mniejsze spalanie ale to ruznie sie ludziska wypowiadaja ze nic nie daje lub ze malo daje w kazdym badz razie niepali wiecej :icon_razz: caly ten efekt jest oczywiscie mozliwy do wylaczenia za pomoca przycisku pozostaje nam wowczas sam wysfietlacz biegow a montaz jest dziecinnie latwy i max w 0.5h do montazu poniewarz Modol jest wyposazony w orginalne wtyczki/zlacza i nietzeba ciac zadnych kabli tylko rozlaczyc orginal a w to miejsce wkladamy wtyczki modolu jedynie co to nalezy podlaczyc zasilanie tzn. "+" trzeba sie wpiac gdzies do instalacji "+" plus po zaplonie lub bezposrednio podpiac pod akumulator oczywiscie zabezpieczajac bezpiecznikiem. Najwiekrzym problemem dla mnie bylo mocowanie bo niechcialem inwestowac rownie sporych pieniedzy w obudowe jak i w sam modol i podpatzylem u kolegow z USA jak oni sprytnie za pomoca zwyklej blaszki nakojdzili sprytne mocowanie chetnie bym to wam pokazal tylko niewiem gdzie tu wstawic jakas fotke z rysunkiem i efektem koncowym. Dodam ze sa na rynku piekne obudowy wykonane na maszynie CNC puzniej wypolerowane lub w kolorach ale cena ich jest nawet wiekrza jak sam modol acha na sam koniec dodam ze jasnosc na Dyspleyu jest regulowana automatycznie tak ze jest widoczna w sloncu i nie razi noca pobawilem sie troche Translatorem w Internecie i jakos przetlumaczylem org. instrukcje GiPro-S-02 na Polski tylko niewiem czy moge go tu wkleic bo tak kazdemu puzniej na priwa wysylac jest nieco samolubne co wy na to :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moim zdaniem możesz wkleić zdięcie mocowania gipro bo to tylko porada techniczna. Jeśli chodzi o gipro to działa bardzo dobrze, moto jest bardziej agresywne i rozblokowane tzn. v-max po załadowaniu mapy 4 biegu jest 260 bez obciążenie a w orginale 225, na poszczególnych biegach ciągnie wyżej co w przypadku ścigania się 2 vzr z procesorem i bez jest dobrze widoczne. Jeśli chodzi o spalanie to jest troszke mniejsze niż normalnie, montaż jest prosty ale wymaga zdięcia baku, lewej osłony główki ramy i prawej osłony z napisem m1800r/m109r wypięcia białej 3 pinowej wtyczki idącej od skrzyni i wpięcie wtyczek od procesora no i podpięcia + ALE NIE PO ZAPŁONIE bo za każdym razem po przekręceniu stacyjki będzie zczytywał biegi co będzie wprowadzało błędy, wpina się pod bezpiecznik na którym jest cały czas + lub daje się dodatkowy bezpiecznik i podpina pod kleme +, cała reszta odbywa się automatycznie tzn. nauczanie, jeśli żle wyszło nauczanie można zrobić to ręcznie co jest opisane w instrukcji (jest po polsku). Ogólnie polecam ten procesor, sam go używam i zamontowałem go wielu kolegom. UWAGA są dwie wersje gipro jedna tańsza która działą tylko jako wyświetlacz a druga droższa która ma procesor do zmiany mapy biegu, koszt ok 400-500zł w zależności od $. Aha ja mam sakwy boczne i kufer z tyłu i odradzam jazdy powyżej 220 bez zdięcia tych bajerów bo moto wpada w wibracje, mnie udało sie jechać 250 bez sakw no i z szybą i mordką tuż za szybą :)

Pozdrawiam

Edytowane przez sq9jkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

 

Chciałbym swego VZR'a doposażyć w gmole i oparcie dla plecaczka.

Które gmole polecacie?:

 

te: http://www.roadstyler.com...pshop&Itemid=29

 

te :http://www.motoroni-akcesoria.pl/gmole.html

 

a może te :http://allegro.pl/gmole-przednie-suzuki-intruder-m1800r-m-1800-r-i1345515375.html

 

lub te : http://allegro.pl/gmol-gm...1373542793.html

 

analogiczne pytanie co do oparcie :

 

to :http://www.roadstyler.com/pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=178&category_id=44&option=com_phpshop&Itemid=29

 

czy może to: http://www.motoroni-akces...a-pasazera.html

 

 

pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...