Zyjo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam!Właśnie stałem się posiadaczem silnika od Urala(12V, alternator), już go włożyłem do mojej Kasieńki i tu zonk.Już przy kupnie widziałem że szpilki do gaźników są położone trochę z ukosa względem głowicy, po założeniu gaźników ( K68) widać że są one pochylone do wewnątrz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e142622922603fa.html , czyli w stronę bloku silnika (układ szpilek poziomy, czyli wszystko pasuje bez redukcji).Próbuje odpalić motor zapala jak go przeleje i pochodzi trochę i to koniec.Pytania:1. Czy to jakiś wyjątkowy silnik z tymi głowicami?2. Czy te gaźniki się nie nadają do tego silnika?3. Czy może w uralach układ zapłonowy z odśrodkowym aparatem zapłonowym jest wyjątkowo wadliwy? Ręce mi już opadają od tych rusków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Paliwo do gaźników dochodzi, ale co się dziej w gaźniku to nie wiem może je przeczyszczę. gaźniki prawie nowe, zobaczę jeszcze połączenie między gaźnikiem i głowicą.Dałem tam gruba podkładkę, a powierzchnie były płaskie, tylko dokręcanie tych gaźniorów to masakra, trza se klucz dorobić.A układ szpilek miałeś taki sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Mój ural też zdychał i przerywał jak wykręciłem kranik to zwątpiłem we wszystkolepiej posprawdzaj wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 moze pływak ci za szybko zmyka albo ci sie przytkał kranik to najbardziej możliwe przy tych objawach Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Faktycznie coś chyba nie jest tak z tymi szpilkami pod gażnikiwydaje mi się jakby były zamontowane przejściówki Szpilki według mnie powinny być albo w pionie albo w poziomie a nie pod skosem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Szpilki oryginalnie tak wychodzą z głowicy, nic nie przerabiane, żadnej redukcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.