Skocz do zawartości

Silnik Urala-problem


Zyjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Właśnie stałem się posiadaczem silnika od Urala(12V, alternator), już go włożyłem do mojej Kasieńki i tu zonk.

Już przy kupnie widziałem że szpilki do gaźników są położone trochę z ukosa względem głowicy, po założeniu gaźników ( K68) widać że są one pochylone do wewnątrz

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e142622922603fa.html

 

, czyli w stronę bloku silnika (układ szpilek poziomy, czyli wszystko pasuje bez redukcji).

Próbuje odpalić motor zapala jak go przeleje i pochodzi trochę i to koniec.

Pytania:

1. Czy to jakiś wyjątkowy silnik z tymi głowicami?

2. Czy te gaźniki się nie nadają do tego silnika?

3. Czy może w uralach układ zapłonowy z odśrodkowym aparatem zapłonowym jest wyjątkowo wadliwy?

 

Ręce mi już opadają od tych rusków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo do gaźników dochodzi, ale co się dziej w gaźniku to nie wiem może je przeczyszczę. gaźniki prawie nowe, zobaczę jeszcze połączenie między gaźnikiem i głowicą.Dałem tam gruba podkładkę, a powierzchnie były płaskie, tylko dokręcanie tych gaźniorów to masakra, trza se klucz dorobić.

A układ szpilek miałeś taki sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...