Greedo Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Chciałem wyprodukowac kolejny temat na temat mojego gaznika 8) Jak zubożyc mieszanke? bo po pewnym czasie predkosc z 55 spada mi do 45 (jak sie rozgrzje). To wina mieszanki tak mi sie wydaje, za bogatej. Mam gaźnik 16N3-4 są w nim 2 pionowe śróby regulacyjne, jedna przy przyłączeniu do cylindra druga na sprężynce dalej troche. Którą pokrecac i w którą strone?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Mam gaźnik 16N3-4 są w nim 2 pionowe śróby regulacyjne, jedna przy przyłączeniu do cylindra druga na sprężynce dalej troche. Którą pokrecac i w którą strone?? sprobuj metoda prob i bledow ... pokrec jedna - jezeli podniosa sie obroty tzn. ze ta jest od mieszanki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Śrubka ta malutka na króćcu - dokręcanie = uboższa mieszanka ; odkręcanie = bogatszaŚrubka duża z tyłu - dokręcanie= bogatsza ; odkręcanie = uboższa Jeśli nie ruszałeś jeszcze tych śrubek to lepiej ich nie ruszaj. Nieprawidłowa ich regulacja oprócz braku wolnych obrotów może powodować dławienie się przy dodaniu gazu na samym początku (tak przy 1000 - 2500 obr/min) Jeśli moto jest wolniejsze jak się nagrzeje to najpierw popróbuj przestawić iglicę lub zmienić dyszę główną. Jeszcze się najpierw zastanów czy ta dolegliwość na pewno jest związana z nagrzaniem się. Być może jest to związane z dłuższą jazdą na pełnym gazie, a nie z temperaturą :?: :!: Może silnik bierze więcej paliwa niż jest podawane do gaźnika i po jakimś czase poziom paliwa się obniża :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 iglice mam na samym dole (obniżoną). Swieca jest czarna tłusta po wykreceniu wiec to chyba za bogata mieszanka? obie sruby juz ruszalem ale wolne sa (tyle ze niższe niz byly). Pozatym zauwazylem tez ze po jakims czasie jazdy wolne obroty same rosną, az do zbyt duzego poziomu. Chcialbym to zmienic, zubożyc mieszanke Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Jak to w końcu jest? Pogarsza się ze wzrostem temperatury, czy z czasem pracy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 z czasem pracy. Tak mi sie wydaje bo z gazem max nie jezdze. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 To znaczy, że gdy zacznie zwalniać i się zatrzymasz, postoisz chwilę (nie za długo, tak aby silnik nie ostygnął) i pojedziesz dalej to już będzie jechał szybko :?: Jeśli tak to musisz się skupić na przepustowości zaworka iglicowego oraz (ze względu na nieprawidłową świecę) na składzie mieszanki na wysokich obrotach (czyli rozmiar dyszy głównej oraz stan rozpylacza) Jeżeli dalsza jazda nie jest możliwa po krótkim postoju tylko dopiero po ostygnięciu silnika to zaworek można sobie darować, a sprawdzić trzeba mieszankę na wysokich obrotach, czyli tak jak w poprzednim przypadku rozmiar dyszy głównej oraz stan rozpylacza. No i oczywiście dobrać odpowiedni rowek dla iglicy :banghead: A wolne obroty to zupełnie inna historia. Najlepiej weź w kieszeń śrubokręt i wyreguluj to cały czas jeżdżąc. Najpierw musisz rozgrzać silnik, a potem kręcisz minimalnie śrubkami i co chwilę jeździsz, żeby sprawdzić czy się nie dławi przy wyjściu z wolnych obrotów :banghead: Prędkość wolnych obrotów ustawia się dla rozgrzanego silnika - zimny silnik ostatecznie nie musi pracować na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Jezdzi w miare tylko kiedy jest zimny tzn zaraz po dopaleniu i przejechaniu paru (set) metrów. A śrubami nie da sie regulowac? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 A śrubami nie da sie regulowac?Śrubami reguluje się zakres niskich obrotów, a średnie i wysokie obroty można dostroić pozycją iglicy i rozmiarem dyszy głównej. Sprawdź czy rozpylacz nie jest rozkalibrowany tzn. zowalizowany w miejsu współpracy z iglicą.Jeśli rozpylacz jest dobry to sprawdź czy ssanie jest dobrze wyregulowane i czy tłoczek ssania przypadkiem się nie zacina.Aha: jeszcze warto sprawdzić stan gumki na tłoczku ssania!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 tloczek jest ok, sprawdzalem. Ssanie tez sie nie zaciana raczej... a co do dyszy to hmmm... na razie nie chce go rozbierac... ale nie sadze zeby to bylo to... pozatym jak wyglada rozpylacz? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 tloczek jest ok' date=' sprawdzalem. Ssanie tez sie nie zaciana raczej... a co do dyszy to hmmm... na razie nie chce go rozbierac... ale nie sadze zeby to bylo to... pozatym jak wyglada rozpylacz?[/quote']taka rurka z gwintem na zewnątrz przykręcona do korpusu gaźnika z dziurą w środku, iglica wchodzi do tej dziury, a na dole jest gwint wewnętrzny i wkręca się tam dysze główną. Tam gdzie rozpylacz współpracuje z iglicą powinien być okrągły otwór, jeśli jest jajowaty to rozpylacz do wymiany (iglice też można wymienić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Nop, Seba, teraz cos spierdoliłem..... jezdzi fatalnie, przerywa, dławi sie i gasnie na wolniejszych, nawet jak doadm gazu np stojac na swiatlach :!: HELP, sa jakies standardowe ustawienia tych srub, w stylu 2 obroty przy maxymalnym wkreceniu (wykreceniu)?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Niby istnieją takie wartości, ale przecież nie poto są śruby, żeby w każdym motorze je ustawiać tak samo. Gdyby każdy gaźnik wymagał takiej samej regulacji to nie stosowano by śrub tylko gotowe odlewy. Ustawiając gaźnik według tego silnik będzie działał, ale nie tak dobrze jak mógłby działać po prawidłowej regulacji. śruba z przodu na krućcu: od 2 do 2,5 obr.śruba z tyłu: 3 obr. Należy je dokręcić do końca a potem w lewo odkręcać licząc obroty(jeden obrót = 360 stopni, a nie 180 :!: :!: nie wszyscy o tym pamiętają...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 ok, sprobuje z tym. o cos takiego mi chodzilo, nie musi on dziala jakos super idealnie, bo wiem ze w tym silniku to nie jest za bardzo możliwe, ale niech działa chociaz z vmax 50 i rownymi obrotami (każdymi). Choc ostatnio pokazał ze moze jechac i 60, a jak wyreguluje zapłon ze zderzakiem tłoka... heh. PS czy te ustawienia ze srubami to sa do simsona czy ogolnie do motocykli? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 . PS czy te ustawienia ze srubami to sa do simsona czy ogolnie do motocykli?do gaźnika 16N 3-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.