qurim Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jak w tytule- czy nadaje się to do czegoś? Chodzi mi czy z tym moto da się żyć? Nie jest jakieś problematyczne, jeżdzące swoim torem w zakrętach itd? Nawinęła mi się okazaj kupić bardzo taniutką VF750F w git stanie. Rok 1984, nowe oponki, hamulce, po serwisie itd.niedawno miała przegląd techniczny wieć napewno jest sprawna 100% bo w Anglii trzepią kazdy dorbiazg na badaniu. Włącznie z ustawieniem swiateł i częstotliwośćią migania kierunkowskazów. :icon_mrgreen: Z tego co mówi sprzedawca wynika ze jest bardzo dobry stan na ten rok a że UK to nie Polska to można ufać sprzedawcy. Koleś sprzedaje z powodu słabego zdrowia bo niemłody już jest. VF-ka nie jest nawet zbyt przygnita co dziwne w brytyjskim klimacie. To znaczy ze byla dobrze traktowana. Nawet lakier silnika jest fajny co dziwne w takim roczniku. Dziś wieczorem jadę ją obejrzeć bo jestem ciekaw. Za tą cenę moge tylko kupić starą maszynkę klasy 125ccm więc się pokuszę. Aha...ma jedną wadę ta VF-ka, stąd niska cena - brak linki prędkościomierza :wink: Dzwoniłem i juz teraz, dzis rano chciałem jechać oglądać ale gosc w pracy i o 19 dopiero będe ją widział.A tu link do fotki, niewielka fotka ale coś....http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=images...jktnhntntkd.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Może i się nadaje... Poszukaj sobie na 4um inormacji o VF 500, 750 lub 1000, wszystko jest opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A no szukałem. Ale tam jest więcej postów typu OFF-TOPIC niż waznych info. Sta nowy temat zapodałem. Nadal studiuję tamte tematy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A no szukałem. Ale tam jest więcej postów typu OFF-TOPIC niż waznych info. Sta nowy temat zapodałem. Nadal studiuję tamte tematy. Z tego co pamiętam z rożnych wypowiedzi na forum i innych serwisach, modele przed vfr750 miały problemy z rozrządem. Popytaj czy w twoim modelu nie ma podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Z tego co pamiętam z rożnych wypowiedzi na forum i innych serwisach, modele przed vfr750 miały problemy z rozrządem. Popytaj czy w twoim modelu nie ma podobnie.Taa. to wiem że kiepsko było z tym rozrządem w VF. A Ty piszesz o VFR750 która miała rozrząd już na kołach zębatych które Honda wprowadziła własnie zeby pozbyć się tych problemów. W ten sposób powstał jeden z najtrwalszych motocykli wszechczasów (oprócz WSK 125 :biggrin: ). Pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Mialem taka. Przed rokiem 87 te motocykle mialy wade matarialowa walkow rozrzadu, co powodowalo szybkie wycieranie sie krzywek. V4, cala masa rurek i rureczek ukladu chlodzenia. Gazniki tez niezle pogmatwane. Calkiem przyjemnie sie jezdzi, sliniczek ciagnie rowno od dolu, choc jego dzwiek przy wyzszych obrotach przypominal mi cinkoczento. Cztery wskazowkowe zegary na desce, ze wskazowkami rozmiarow kredek bambino. Wskaznik poziomu paliwa zaczynal opadac kiedy w baku zostawalo tak ok 10l wachy. Jak chcesz latac turystycznie to sie nada, tylko upewnij sie, ze walki rozrzadu juz miala wymianiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Qurim na poczatek trza do wszystkiego podchodzic z rezerwa- ta odkrecona linka deczko podejrzana mi jest, jesli jezdzil gosc bez linki przez 20 tys km- jak to sprawdzic??Na temat VF duzo napisano i nawet na polskich stronach mozna sobie poczytac, ja podam Ci mysle ze dosc ciekawa stronke Steva www.vf750fd.com jest na niej troche wiadomosci, vintage brochures , modyfikacja ukladu olejenia VF itp... Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 No właśnie. Też znalazłem tą stronkę. Czytałem dużo, na różnych stronach i forach zagranicznych i wynika że VF to fajny motorek ale właśnie ten rozrząd mnie martwi. Mam ciężką rękę na manetce i myślę że długo nie wytrzyma u mnie ten silnik a nie mam warunków na operacje na otwartym sercu. Odpuściłem sobie oględziny narazie, poczekam, może na aukcji wyrwę ją za jeszcze mniejszą kasę. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.