mi-kal Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Witam, Chciałbym się dowiedzieć czy wymieniał ktoś w swojej ninji pierścienie i jeżeli tak, to jak wygląda to cenowo? Będe wdzięczny za namiar na sklep gdzie ew dostane części do ninji. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Lomplet pierścieni do tego motocykla kosztuje ok.800 zeta tylko to zbyteczny wydatek bo może się jeszcze pogorszyć. Silnik motocyklowy to nie merc klekotek gdzie pierścienie przywracają kompresję.Jeżeli zawory masz szczelne to czeka Cię wymiana kompletnych tłoków a aby było lepiej i taniej powinieneś kupić zestaw WISECO w USA dedykowany do ZX9R. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Witam, Chciałbym się dowiedzieć czy wymieniał ktoś w swojej ninji pierścienie i jeżeli tak, to jak wygląda to cenowo? Będe wdzięczny za namiar na sklep gdzie ew dostane części do ninji. Michał Witam nie odpowiem Ci na pytanie ale sprobuje wyjasnic celowosc wymiany pierscieni, bo nie wiem czy wiesz ze wyjecie rozebranie i zlozenie silnika w warsztacie to ok 1500 zl stad pierscieniami nikt glowy sobie nie zawraca, bo jesli masz zuzycie pierscieni to i cylindry wytarly sie prawdopodobnie rowniez, wiec albo konkretny remont albo nie ruszaj nic... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Ja nie wiem skąd w ludziach pomysły wymiany tylko pierścieni? No chyba że moto idzie do ludzi to wtedy faktycznie na jakiś czas może przestać kopcić olejem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 no dokładnie po co wymieniac same pierscienie... Bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 A już wiem skąd się biorą takie pomysły, facet oddaje moto do mechanika a ten stwierdza: "panie, pierścienie szlak trafił... koszt remontu wyniesie x tyś zł" i facet kombinuje "mechanik zgłupiał pierścienie kosztuje kilka stówek a ten chce taką kasę??" i nie zdaje sobie sprawy że po jakimś tam przebiegu cylinder nie ma już kształtu cylindra :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 moim zdaniem lepiej kupić używany silnik na allegro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 moim zdaniem lepiej kupić używany silnik na allegro... a moim zdaniem motocykl, a jesli juz silnik to prosto zniemiec lub UK bo w Polsce dostaniesz "malo jezdzony, swietnie pracowal do konca" a po odpaleniu zawal serca, jesli odpali w ogole... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.