kozi Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 mam kłopot:odpalałem motocykl i ... strzał, chwilę poźniej dym z pod siedzenia....rozkręciłem - spalił się filtr powietrzawokół filtra wyczułem benzynę (co z tym zrobić już znalazłem na forum), nie wiem czy była tam wcześniej czy mogło się coś uszkodzić?co powinienem sprawdzić po takim wystrzale?może ktoś ma książkę serwisową do EN500 - po angielsku lub polsku- chętnie od kseruję lub kupie na spółkę. znajomy sugerował mi że to może być przyczyną złej regulacji zapłonu - jeśli tak to jak go ustawić ??? pomocy - maszyna została na działce a mnie szlag trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Filtra od jednego strału nie mogło spalic, wiec musiała być tam benzyna juz wczesniej, ktora teraz sie zapaliła ale to juz napisałeś. Co sie mogło uszkodzić....sprawdz te przepustnice podcisnieniowe-membrany z nich, krócce dolotowe czy nie popekały, obudowa filtra.Raczej to wina ustawień gaźnika/regulacji luzu zaworowego. Zapłon jest chyba elektroniczny w EN i nie da sie go ustawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 sprawdzenie wiąże sie z rozłożeniem gażnika?czy jeśli tego nie zrobie to mogę dojechać do wawy i sprawdzić w domu?-czy konsekwencje mogą mnie kosztować? obudowę sprawdzałem i jest cała, a teraz się kumpel przyznał że mi grzebał przy gażniku - chyba przy regulacji powietrza (z opisu wynika) :banghead: powinno sie taki obcinać ręce :icon_mrgreen: dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Jak to grzebał? Pod Twoją nieobecność czy jak? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 jak bym byl przy tym to bym nie dal zostawiłem go na 10min w garażu i ... nauczka nprzyszlosc - nie zostawiaj zjaranego kumpla przy maszynie - nawet jak razem konczyliscie zawodowe i technikum mechaniczne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcmerc Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Po pierwsze sprawdź czy kranik nie przepuszcza Ci benzyny (w EN jest podciśnieniowy) bo jeśli tak a zaworki iglicowe nie trzymają dobrze benzyna przelewa Ci się przez gaźnik do obudowy filtra powietrza gromadzi się tam i przy próbie odpalenia eksploduje, po drugie sprawdź czy olej nie ma zapachu benzynki bo jeśli tak to znaczy że paliwko Ci się leje i musisz po pierwsze wymienić zaworki iglicowe a po drugie profilaktycznie zestaw naprawczy do kranika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 dzieki wielkie w weekend jade na dzialke po maszyne mam nadzieje ze 2 dni starcza na dopieszczenie tak aby sie nie buntowala ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Jak musisz jeździć moto w takim stanie to raczej nic się nie stanie jeśli unikniesz podróży przez pola i piachy, zakurzone trasy itd. Mot będzie smigać lepiej niż z filtrem. Sam celowo wyjmowałem filtr w GS500 bo lepiej smigała, lepiej gadała i mniej paliła. Latałem tak ok. 40kkm i było git. ;) Edytowane 4 Czerwca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) To tylko świadczy o tym jak GS jest debiloodpornym motocyklem :flesje: Edytowane 4 Czerwca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 no i dojechalem, moto juz po serwisie ale nadal jakos ... slabo sie zbiera, chociaz gaźniki regenerowali i regulowali filtr juz mam nowy ... .może sie po prostu przyzwyczaiłem do niego i warzenia nie robi :icon_mrgreen: tak czy inaczej - DZIEKI ZA POMOC -dzieki wam mialem mniej stresow w trasie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.