WLD_Wlodi Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam. Mam połowe luźnych szprych w przednim kole w DT 125. Teraz pytania:Czy luźne szprychy wpływają na prowadzenie? Czy jest możliwość pogięcia felgi?Jak naciągnąć szprychy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 siemka Dowiesz sie co nieco TUTAJ Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 hmmm wiesz jeżeli masz dużo poluzowanych szprych to lepiej oddaj felge do wulkanizatora to ci odpowiedniu wycętruje i naciągnie szprych - mała kasa a dobrze ci to zrobi . Natomiast jeżeli masz poluzowane tylko pare szprych to zainwestuj w klucz do szprych i samemu sobie odpowiednio naciągnij - Tak jak to opisują w artykule który wysłał poprzedni kolega :) A pokrzywioną felga nie ma żartów ... Owszem wpływa to na komfort i prowadzenia sie moto ... może ci uciekać na boki i ogólnie moto bedzie sie chwiał - nie będziesz sie czuł pewnie na takim moto .... Jeżeli masz obawy że felga jest pokrzywiona to idź z felgą do jakiegoś zakładu ( wulkanizatora ) i oni ci to w swoim zakresie naprostują ... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 TEMAT DO DZIAŁU "MECHANIKA" !!!! nauczcie sie do cholery korzystać z subforów.... wulkanizator nie zajmuje się centrowaniem felg.prędzej uderz do rowerowego z porządnym serwisem. powinni umieć sobie z tym poradzić. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 no sory ale pytanie dosyć głupie :bigrazz: jak myślisz jak felga fabrycznie trzyma sie na powiedzmy 20 szprychach i teraz 15 jest luźnych to wpływa na prowadzenie :flesje: ?? no chyba głupie pytanie ?? wiadomo że felga robi sie spręzysta luźne szprychy mogą sie wbić w dętke i po jeździe..... kup szprych moto dogóry kołami albo choć podnieś metoda na mazak i doginaj pierwszym razem jest cięzko wycentrować ale myśle że z 2h i dasz rade a potem już na przyszłośc idzie z płatka.... wulkanizator sie tym nie zajmuje jak olejesz sprawe zaczniesz na luźnych szprychach latać 50 km/h po dziurach to w najlepszym przypadku zrobisz kwadratową felge w gorszym rozszarpiesz dętke...... szprychy naciągasz kluczem do szprych z reguły jest on w tych uniwersalnych kluczach rowerowych .......koszt groszowy..... warto to zrobić samemu nasuczyć sie przydaje też w rowerach i na przyszłośc........za wycentrowanie biorą podobno około 10-20 zł ale raz 2 trzeci i wychodzą spore oszczędności... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.